Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
dawidbanczak1232

dawidbanczak1232

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 20 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sanok
    • Staż [mies.]: 6
    Witam:)

    Mam 15 lat i cwicze od 3 miesiecy. Waze 75kg (wiem duzo ale wgl nie widac tej wagi) wzrost 175. Max wyciskam na sztandze lezac 80kg a w bicepsie mam 35cm. Chcialbym sie was poradzic jaki trening polecacie i z jaka intensywnoscia? Nie bralem jak do tej pory zadnych odzywek ani nic podobnego,tylko naturalnie wszystko.
    Moj trening:

    Poniedzialek:
    Klatka i Biceps

    Wtorek:
    Triceps i Plecy

    Sroda:
    Barki,Brzuch,Przedramiona i Nogi.

    Czwartek:
    Klatka i Biceps

    Piatek:
    Triceps i Plecy

    Sobota:
    Barki,Brzuch,Przedramiona i Nogi.

    Niedziela:
    FREIZEIT:))

    Prosze o jakies porady albo wskazowki:) Czy cos zmienic?

    Z gory dziekuje:)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Spalacz

    Spalacz

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 170 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Radom
    • Staż [mies.]: 22
    Najpierw napisz nam jaki jest twój cel, Masa czy Redukcja, Następnie udaj sie do działu Dieta. Bez diety za wiele nie osiągniesz.


    Trening przeładowany, poczytaj podwieszone tematy:

    http://www.kfd.pl/pr...ngow-57418.html - Rozpiski Treningów

    http://www.kfd.pl/ja...czac-44459.html - Jak zacząć

    Edytowany przez Spalacz, 23 listopad 2011 - 12:50 .

    • 0

    #3
    dawidbanczak1232

    dawidbanczak1232

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sanok
    • Staż [mies.]: 6
    Ja wiem czy przeladowany?
    Nie czuje sie zmeczony ani oslabiony.
    Pierwszy tydzien wszystko mnie bolalo ale teraz jest git:D:D
    • 0

    #4
    Spalacz

    Spalacz

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 170 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Radom
    • Staż [mies.]: 22
    Ahh ... Najpierw jeest Dieta następnie Trening i Regeneracja.

    Zapytam jeszcze raz jaki jest twój cel ? Masa czy Redukcja ?
    • 0

    #5
    dawidbanczak1232

    dawidbanczak1232

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sanok
    • Staż [mies.]: 6
    Redukcja bo mase mam za duza.
    • 0

    #6
    Spalacz

    Spalacz

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 170 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Radom
    • Staż [mies.]: 22
    Więc najpierw udaj sie do działu Dieta, przeczytaj podwieszone tematy, ułóż diete daj do sprawdzenia, dodaj do tego Aeroby 3x Tydzień + Standardowe Ćwiczenia z Atlasu Ćwiczeń
    • 0

    #7
    dawidbanczak1232

    dawidbanczak1232

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sanok
    • Staż [mies.]: 6
    O.K
    Dzieki za pomoc:)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko