Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trening + ’dieta’ na redukcje

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
roman18

roman18

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Trening + ’dieta’ na redukcje

 

Witam

 

Siedzacy tryb zycia (praca,praca,praca…) i niezdrowe odzywianie (b. duzo wieczorem.. nic rano + malo w ciagu dnia) daly mi sie we znaki.

// Wiek : 32 Wzrost : 180 Waga : 90 //

 

Na poczatek postanowilem postawilem sobie nastepujace cele :

 

1) trening cardio  ->  orbitrek 60 min dziennie (interwaly), trening poznym wieczorem 21+

2) uregulowac pory jedzenia –> 7.30 / 12.30 / 16.30 / 20.30

3) kontrolowac z grubsza spozywane kcal -> nie przekraczac dziennego zapotrzebowania, ale mozliwie bez wiekszego ingerowania w jadlospis

                a) zapotrzebowanie na dzien : 1800 kcal (redukcja 200 z 2000 kcal )

                b) stosowac sie do zasady   0.25 / 0.4 / 0.1 / 0.25 kalorycznosci 4 posilkow, tj 450/720/180/450 kcal na posilek

                c) kcal nie licze zbyt rygorystycznie, raczej googluje i biore gotowe wyliczenia na to co jem bulke/spagetti/..

 

Trzymam sie planu narazie jeden tydzien, dzienny bilans wychodzi ok 1300 kcal na dzien ( 1800 – 500 trening).

 

Chcialbym sie poradzic co o tym myslicie, byc moze cos jest zle, nie jestem trenerem ani dietetykiem. Po wygooglowaniu i przeczytaniu paru artykulow doszedlem do tego planu. Jego plusem jest stosunkowo mala ingerencja w moje dotychczasowe zycie jezeli chodzi o produkty zjadane, polega jedynie na kontroli tak aby nie przekraczac widelek kalorycznosci na posilek (mniejsze porcje , czestsze jedzenie) ilosci+por  posilkow no i trening.

 

Pyt. 1

Czy taka ‘dieta’ ma sens (ilosc posilkow/godziny/’na oko’ liczenie kcal/ kalorycznosc posilkow?

Ewentualnie jak ulepszyc moje zywienie?

 

Jezeli chodzi o trening, zaczynam od orbitreka jako ze przy bieganiu mialem problemy ze stawami i konczylo sie to bardzo nieregularnym treningiem (wrecz zanikajacym na pare miesiecy) – tu pytanie o czas czestotliwosc i program.

 

Pyt. 2

Czy taki trening jest OK (rodzaj/czas/czestotliwosc)?  

Ewentualnie jak ulepszyc mij trening?

 

 

Z gory dzieki, pozdro
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Jaki trening po Split? , Trening masa i siła , 17-60-168:) | potrzebuje treningu:) , Plan treningowy - modyfikacja | po 3 miesiacach czas cos zmienic;) , Muzyka na treningu

#2
Broxu

Broxu

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPip
  • 972 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin

    Jeśli nie jadłeś do tej pory śniadań, jadłeś cośtam po południu i głównie wieczorem, nie musisz z tego rezygnować. Jest sposób odżywiania który się nazywa IF i polega na jedzeniu całej puli dobowej w ciągu 8 godzin. Wcale nie jest to niezdrowe itp. Jeśli chcesz możesz na forum o tym poczytać, jest w czytelni artykuł. Nie musiałbyś wtedy wywracać swoich godzin posiłków do góry nogami.

     

     

     

    I jesz tyle posiłków ile chcesz, kaloryka też jest z grubsza dowolna, po prostu całodniowe kcal aby się zgadzały.


    Edytowany przez Broxu, 07 czerwiec 2016 - 10:25 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko