Skocz do zawartości

Zdjęcie

trenbolon+ prolongatum+ metka

- - - - - trenbolon prolongatum metka

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
**KuLa**

**KuLa**

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    witam bedzie to moj 4 cykl [1 :100mety, 2: prop+winko(tab), 3: prop+ winko(strzaly)]. mam 10ml trenbolonu, 20 ml prolo i 200 metki, da sie to jakos rospisac? chyba troche malo trenbolonu ale wiadomo ze jest drogi %) prosze o pomoc jak jest to konieczne to poczekam i dokupie jeszcze trena... z góry dzieki %)
    • 0

    #2
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    Tenu mało, prolo mało, mety sporo bo tania. NON SENS
    Wieku tez nie podałes w profilu.
    Jak sie nie ma keszu to sie za koks nie łapie.
    PRzykre ale prawdziwe.
    • 0

    #3
    **KuLa**

    **KuLa**

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    no i tu ci musze przyznac racje...to ile bym musial miec trena i prolo?
    • 0

    #4
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    Trena 20 ml
    Prolo 30 ml

    To są moje przypuszczenia, rozpisz swoje poprzednie cykle, dawki to wtedy cos wymyślimy.
    • 0

    #5
    **KuLa**

    **KuLa**

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    tak szczerze to nie pamietam dokladnych dawek %) pierwszy to 100 mety wiec tu chyba nie ma co rozpisywac, na drugi cykl mialem 20 ml propa i 100 tabsow stanabolu, a na trzeci 20ml propa i 20 ml winka. wiem ze to nie za duze kuracje no ale zawsze cos teraz chcialbym cos podzialac z trenem, wiadomo kosztowny cykl ale napewno daje zaj****te efekty...
    • 0

    #6
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    Tren Acetat 75 mg e2d (i tak pewnie bedzie mało bo takie juz sa te undery)
    Prolo 300 mg e5d (testo 4-5 tyg dluzej od trenu)
    Metan 20 mg ed

    Tak to widze, policz ile potrzeba stuffu i spokojnie zaczekaj na odpowiedni moment, bo tren to nie zabawka.
    • 0

    #7
    **KuLa**

    **KuLa**

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    wielkie dzieki! tak wlasnie zrobie bo z trenikiem juz nie ma zabawy, jeszcze raz dzieki i pozdro;)
    • 0

    #8
    flex1976

    flex1976

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 835 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Śląsk
    • Staż [mies.]: 180
    75 mg e2d trena to nie jest wcale mało jak na pierwsze starcie z tym środkiem...
    jak już się uparłeś na trena na 4 cykl to proponuje zacząć od mniejszych dawek i obserwować swój organizm..
    ja np jadę teraz 75 g e2d i po pierwszym tygodniu czuje straszną moc ,ciśnienie również daje się we znaki a nie jestem po 3 cyklach tylko gdzieś po 30 %)
    • 0

    #9
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    Widocznie trafiles na etykietowe stężenie.
    • 0

    #10
    flex1976

    flex1976

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 835 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Śląsk
    • Staż [mies.]: 180
    alchemia %)
    • 0

    #11
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    Ktory tydzien cyklu?
    Jakies ciekawe wnioski?
    Napisz cos o cyklu %)
    • 0

    #12
    flex1976

    flex1976

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 835 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Śląsk
    • Staż [mies.]: 180
    to jest mój najdłuższy cykl
    jutro rozpocznie się mój 17 tydzień :D
    zaczynałem cypio z decą potem zmiana na prolo z boldkem, potem troche winsa z propem potem dwa tygodnie hrt na propie (urlopik %) ) od 16 tygodnie 75 mg e2d tren z 200 mg e2d prop ...tak do 20 tygodnia a potem odblok
    jak narazie masa 8 kg do przodu choć nie zależy mi już szczególnie na masie tylko definicji , to jest moje pierwsze spotkanie z trenikiem więc zobaczymy jak na mnie za działa ,jak narazie to kopie i to mocno aż się boje bo coś ciśnienie mi poszło do góry dołaczyłem prestarium ,niekiedy tez coś w pleckach mnie zakłuje ale nie wiem czy czasem nie jest to wynikiem tego iż się naczytałem jak to tren szkodzi na nerki i teraz sobie wkręcam///
    o osłonkach tutaj nie będe pisał bo wiadomo że to podstawa;)

    Edytowany przez kajzer, 26 sierpień 2007 - 12:54 .

    • 0

    #13
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    Cykl długawy, podoba mi sie %) Jak planujesz PCT ?
    Jakie dawki tej deki?
    Bo ciekaw jestem o libido (w jednym cyklu nandrolon i jego pochodna)

    Czekamy na foto z obecnej formy %)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko