Skocz do zawartości

Zdjęcie

tren250

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
koksik000

koksik000

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 32 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznan
    • Staż [mies.]: 48
    Siema mam pytanko bral juz ktos prohormon tren 250?? Jakie mail efekty po tym. Ja chce zaczac brac to mam tez 30 omki i 200 tab wina. Mogli byscie mi doradzic jak to brac tzn co najpierw co pozniej i jakie dawki. Ja mam juz swoj cykl ulozony ale chcialbym zobaczyc inne propozycje.
    • 0

    #2
    MłodyZS

    MłodyZS

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 983 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sportowa Dąbrowa
    • Staż [mies.]: 18
    Jak masz już ułożony to go nam przedstaw.
    • 0

    #3
    koksik000

    koksik000

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 32 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznan
    • Staż [mies.]: 48
    1 miesiac 15 omki
    2 miesiac 15 omki+100winka
    3 miesiac tren250+100winka
    • 0

    #4
    MłodyZS

    MłodyZS

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 983 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sportowa Dąbrowa
    • Staż [mies.]: 18
    Cykl do kitu. Który to będzie cykl, że chcesz bić omke co 2 dni? Łącząc tren250 z winem niesamowicie obciążych wątrobę, zwłaszcza, że oba masz orale.
    Ja bym zrobił tak:
    1-10 omka 250e5d
    1-4 tren
    8-12 winko 30mg ed
    100 wina też wystarczy, kolejne 100 bym zostawił na przyszłość
    • 0

    #5
    koksik000

    koksik000

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 32 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznan
    • Staż [mies.]: 48
    to bedzie moj 4 cykl. Te pierwsze trwaly tak okolo miesiaca to bedzie pierwszy ktory bedzie trwal okolo 3 miesiecy. Ogolnie czytalem czarna ksiege i tam pisali ze cykl na omce powiniem trwac minimum 3 mieciace do 1 roku.
    • 0

    #6
    MłodyZS

    MłodyZS

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 983 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sportowa Dąbrowa
    • Staż [mies.]: 18
    Nie wiem gdzie takie bzdury czytałeś. Cykl omki na 10 tygodni + 3tygodnie półtrwania po którym robisz odblok czyli masz te 3 miesiące. Jakie miałeś poprzednie cykle? Szybko zacząłeś z takim stażem...
    • 0

    #7
    koka12

    koka12

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 136 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa-MRW
    • Staż [mies.]: 48+

    Cykl do kitu. Który to będzie cykl, że chcesz bić omke co 2 dni? Łącząc tren250 z winem niesamowicie obciążych wątrobę, zwłaszcza, że oba masz orale.
    Ja bym zrobił tak:
    1-10 omka 250e5d
    1-4 tren
    8-12 winko 30mg ed
    100 wina też wystarczy, kolejne 100 bym zostawił na przyszłość


    wino na 4 tygodnie to chyba za krótko, co najmniej 6 tyg.

    Edytowany przez koka12, 30 grudzień 2008 - 12:10 .

    • 0

    #8
    MłodyZS

    MłodyZS

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 983 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sportowa Dąbrowa
    • Staż [mies.]: 18
    Ja bym zrobił tak, krótka przerwa po trenie. Chyba, że tren zacznie wcześniej, albo omo pociągnie dłużej.
    • 0

    #9
    koka12

    koka12

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 136 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa-MRW
    • Staż [mies.]: 48+

    Ja bym zrobił tak, krótka przerwa po trenie. Chyba, że tren zacznie wcześniej, albo omo pociągnie dłużej.


    tren na 3 tyg. (czytalem ze wystepuja czesto po nim bole nawet przy oslonkach na watrobe) ,a wino chociaz 8-13
    • 0

    #10
    koksik000

    koksik000

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 32 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznan
    • Staż [mies.]: 48
    czytalem to w czarnej ksiedze sterydow anabolicznych slyszales o tym?? Tam masz napisane co ile sie powinlo barc jakie dawki jak wyglada orginalny koks a jak podrobka itd
    • 0

    #11
    MłodyZS

    MłodyZS

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 983 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sportowa Dąbrowa
    • Staż [mies.]: 18
    Nie czytałem i już chyba nie chcę...
    • 0

    #12
    koksik000

    koksik000

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 32 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznan
    • Staż [mies.]: 48
    Ta ksiega jest napisana przez 2 doktorow ktorzy zajmuja sie ta dziedzina. I jak na moje to jest to warte przeczytania!!
    • 0

    #13
    TomasCrown

    TomasCrown

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 692 postów
  • Wiek: 51
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Francja
    • Staż [mies.]: xXx
    A Ci lekarze brali kiedys koks i na jakiej grupie klinicznej przeprowadzali swoje badania? I czy napisali w swojej czarnej ksiedze cos o skutkach ubocznych saa oraz jak po cyklu odblokowac oś podwzgorze-przysadka-jadra, aby wznowic przez organizm produkcje endogennego testosteronu? I co robic jak Cie cyce zaczna swedziec?
    Jezeli nie to moim zdaniem, duzo rozsadniej bedzie, gdy zaczniesz bazowac sie na wypowiedziach innych bardziej doswiadczonych forumowiczow, ktorzy juz stosowali w/w srodki. W innym przypadku moze Ci sie przytrafic, ze spotkasz sie wkrotce z innymi lekarzami - specjalistami od dopingu (endokrynologiem lub chirurgiem).
    Zycze powodzenia i duzo zdrowia. ;)

    Edytowany przez TomasCrown, 30 grudzień 2008 - 17:13 .

    • 0

    #14
    MłodyZS

    MłodyZS

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 983 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sportowa Dąbrowa
    • Staż [mies.]: 18
    Jeśli kolega i jego książka wiedzą wszystko tak dobrze to po co pytanie? Myślę, że najlepiej jak poczekamy na odpowiedź specjalistów typu Electro, Lemoniadowy czy Slin...
    • 0

    #15
    koksik000

    koksik000

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 32 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznan
    • Staż [mies.]: 48
    Masz tam wszystko opisane co z czym brac jak dlogo powinien trwac cykl i co na odblok wziasc skutki uboczne tez sa opisane i wiele innych zeczy np jak wyglada orginal danego koksu jakie sa mniej wiecej ceny czarnorynkowe i jaka jest dostepnosc na czarnym rynky danego produktu.
    • 0

    #16
    MłodyZS

    MłodyZS

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 983 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sportowa Dąbrowa
    • Staż [mies.]: 18
    Nie sugeruj się takimi rzeczami...
    • 0

    #17
    Electrohunter

    Electrohunter

      Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 18027 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czarnobyl
    • Staż [mies.]:
    Fajny masz staż i osiągi jak na 4cykle. ;) Widać że coś jest nie halo. ;)

    1-5 tren 250(dawka wg. uznania, środek silnie hepatotoksyczny)
    1-10 omka 250e4d
    8-13 winko 30mg ed

    Nie czytaj głupot z czarnej księgi. Tam są podane przykładowe dawki lub "od-do"
    a nie że napiszą Ci - masz brać tyle i tyle co tyle... Dawkę ustala się pod profil
    zainteresowanego oraz jego dotychczasowe doświadczenie z dopingiem.

    Ps: 8-12 to jest 5tyg cyklu a nie jak ktoś tu pisał 4. Liczyć się uczyć...
    • 0

    #18
    koksik000

    koksik000

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 32 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznan
    • Staż [mies.]: 48
    jak mi nie wierzysz to mozesz wpasc do mnie i sobie pomierzyc wszystko :shuriken: A Wy dyskutujecie ze mna na temat czegos czego nie widzieliscie wogole na oczy. Wezcie to przeczytajcie a potem mozemy podyskutowac co wam sie tam nie podoba!!
    • 0

    #19
    MłodyZS

    MłodyZS

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 983 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sportowa Dąbrowa
    • Staż [mies.]: 18

    jak mi nie wierzysz to mozesz wpasc do mnie i sobie pomierzyc wszystko :shuriken: A Wy dyskutujecie ze mna na temat czegos czego nie widzieliscie wogole na oczy. Wezcie to przeczytajcie a potem mozemy podyskutowac co wam sie tam nie podoba!!


    Weź się już nie ośmieszaj... Co tu mierzyć? Takie wymiary po 4 cyklach? To ja mam 38cm a ćwiczę od połowy Marca. Miesiąc robiłem trening ogólnorozwojowy. Do tej pory zjadłem 2x mono i cell pumpa...
    • 0

    #20
    koksik000

    koksik000

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 32 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznan
    • Staż [mies.]: 48
    I myslisz ze jests kozak??!!
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko