Skocz do zawartości

Zdjęcie

TREC Magnum 8000 czy OLIMP GAIN BOLIC???

- - - - - trec magnum 8000 olimp gain bolic gainer

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
Torres

Torres

    * holiday *

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23077 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 10 lat
Ale przeciez GB to teoretycznie drozsze carbo, co z tego ze ma jak mowisz sladowe ilosci kreatyny, bo bialka tam jest jak na lekarstwo.
Wzielem pod uwage fakt, ze nie kazdy moze wydac duzo $ na produkt, dlatego polecilem "tansze zlo", czyli:
Carbo 2kg~40zl+ WPC Ostrowia 800g~40 zl=80 zl i masz 2,8kg gainera w proporcjach bialka do ww ~70/30...
GB 3x1kg= ok. 80zl.
Rachunek jest prosty.
Pozatym nawet bedac "sucharkiem" nie widze sensu napychania sie drogimi kaloriami, rownie dobrze mozna by bylo zjesc baton, czy wypic szklanke, dwie soku..
Zdrowia %) .
  • 0

#22
wrigley

wrigley

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 177 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 100
    1. dla pewnych osob 70/30 to nie sa dobre proporcje
    2. nie przeliczaj tego z ostrowia tylko z jakims normalny bialkiem z polki conajmniej olimp
    3. najlepiej to zjesc miche ryżu a nie gainera , ale nie zapominaj ze gainer jest dla ludzi ktorzy wlasnie juz nie daja rady wiecej jesc (czas itp)
    4. wygoda po co kupowac kilka odzywek mieszać , uzyskiwac proporcje, jak kupujesz jedna i masz gotowy koktajl
    5. kreatynki jest mało to fakt choć przy mocnym dawkowaniu daje ok 3-4 gramy dziennie czyli do tzw, stalej suplementacji moze byc , moze bym i oniej nie pisal ale np w znanym i cenionym serius massie jest kreatyny ok 5 razy (!) mniej niz w GB a mimo to optimum wykazuje to jako przewage SM nad innymi gainerami
    6. 15% bialka to nie jest jak na lekarstwo to idealna proporcja dla ekto , co udowodnilem empirycznie w poprzednim poście podając przykłady najbardziej uznanych gainerow na swiecie o tych samych proporcjach


    pozdrawiam
    • 0

    #23
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Proporcje podalem przykladow, tak aby zobaczyc wyzszosc c+b nad GB.
    Glowna zaleta tego polaczenia bedzie to, ze samemu mozna sobie regulowac proporcje w zaleznosci od brakow itd.
    Pkt 3 to oczywiste, taka sama funkcje bedzie pelnilo w/w polaczenie %) .
    Co do przykladow uznanych gainerow, to Gain Fast jakos mnie nie przekonuje kompletnie, wg. mnie to slaby produkt.
    No i jak ktos chce stosowac stala suplementacje kreatyny to na pewno do tego celu nie zastosuje GB, ale zgadzam sie, zawartosc kredki to in plus dla GB...
    Ale nie zgadzam sie, zeby 15% bialka bylo idealna proporcja dla zadnej budowy ciala, niewiem skad takie zalozenia.
    I mysle, ze Ostrowia wcale nie odbiega od bialka zawartego w GB, ale nawet zakladajac, ze tak, to za podobna cene 45-50 zl mamy juz do dyspozycji Prolongatum Biogenixa.
    To moja opinia %).
    Zdr.
    • 0

    #24
    wrigley

    wrigley

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 177 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 100
    zalozenia wynikajace z dlugotrwałej pracy z klientami


    pozdr
    • 0

    #25
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Spoko Wrigley kazdy ma swoja opinie, dzieki za dyskusje %) .
    Zdr.
    • 0

    #26
    Decon

    Decon

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 505 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Tarnów
    • Staż [mies.]: 13

    Jeśli miałbym wybierać wybrałbym treca 8000. Olimpa gain bolic osobiście nie brałem, ale po opiniach kolegów stwierdzam, że to jakieś gówno (wnioskuje tak jeszcze raz podkreślam po opiniach kolegów). Treca brałem. Zajebista sprawa, jakieś tam efekty były, smak miałem podajże waniliowy. Zajebisty smak, rozpuszczalność tez dobra.

    Pozdrowienia z hemp armii


    • 0

    #27
    piotr96

    piotr96

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1126 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 33

    Złoty szpadel dla hemp armi za odkopanie tematu z 2008 roku


    • 0

    #28
    Decon

    Decon

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 505 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Tarnów
    • Staż [mies.]: 13

    Kur** liczyłem na złoty... %)  :-)


    • 0

    #29
    Decon

    Decon

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 505 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Tarnów
    • Staż [mies.]: 13

    przeczytałem "srebrny szpadel dla hemp armii.."  %)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko