Skocz do zawartości


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#21
beatrycze2107

beatrycze2107

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4152 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Kielce/Wrocław

    to chyba że tak %)


    • 0

    #22
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    Ludzie tam tak kombinują już ze masakra. ;) a po za tym oni wiedzą ze ludzie sobie latwia zwolnienia bo załatwili cały zakład żeby w święta pracować.. Żal ;)
    • 0

    #23
    beatrycze2107

    beatrycze2107

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4152 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Kielce/Wrocław

    no trochę lipa.. u nas siłka miała być otwarta w drugi dzień Swiąt ale dziewczyny z recepcji się zbuntowały i chyba nie będzie, i dobrze, bez przesady, każdy chce trochę pobyć z rodziną. Generalnie recepcja i sprzątaczki mają przesrane bo każde święta, 1,3 listopada, 11 listopada itd siłka otwarta :P


    co mnie osobiście cieszy jednakowoż :P


    • 0

    #24
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    Nas tak xd innych nie koniecznie xd
    • 0

    #25
    BanksPG1945

    BanksPG1945

      HI-TEC TEAM - Sportowy Kamil

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8963 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:POLSKA
    • Staż [mies.]: DŁUGO
    Pracy tak naprawde jest w brud, tylko ni ma komu robic
    • 0

    #26
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    Jest roboty właśnie tylko ludziom wiecznie nic nie pasuje hehe xd
    • 0

    #27
    ProfesorPaker

    ProfesorPaker

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3600 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice Konina/Poznań
    • Staż [mies.]: 24+

    Ja bym powiedział, e brakuje specjalistów, bo wszyscy gnają na studia na kierunki, po których nie ma przyszłości :)


    • 0

    #28
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    No tutaj masz rację xd Teraz ciężko o dobrego fachowca. Ja ogólnie skończyłem ciesielstwo i żałuję że nie poszedłem w tym kierunku ...
    • 0

    #29
    beatrycze2107

    beatrycze2107

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4152 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Kielce/Wrocław
    No to chyba przebranżowić się jeszcze możesz ^_^
    • 0

    #30
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    no_pain,_no_gain-598716.jpg
    14.12.2016 - Środa # Dzień Treningowy
    Dzisiaj czeka mnie jeszcze nocna zmiana . Uzupełnianie zapasów kurczaka i reszty produktów do diety . Trening wszedł nieźle i jak wspominałem dzisiaj poszły ramiona . Miska utrzymana czysto chodź była ochota coś tam sobie chwycić nie dozwolonego :p 
    Foto z treningu :
    15502734_1134256833357945_1829602557_o.jpg
     
    Trening - Biceps , Triceps :
    * uginanie ramion drążkiem wyciągu dolnego 4 s. 12 , 10 , 8 , max ( progresja ciężaru )
    * uginanie ramion na bramie 4 s. 12 , 10 , 8 , max ( progresja ciężaru )
    * uginanie ramion z supinacją sztangielkami 4 s. 12 , 10 , 8 , max ( progresja ciężaru )
    * wyciskanie francuskie sztangielką siedząc 4 s. 20 pow.
    * prostowanie ramion linkami wyciągu górnego 4 s. 20 pow.
    * francuz linkami wyciągu dolnego stojąc 4 s. 18 pow.
    * szwedzkie pompki 4 s. 18 pow.
     
    Dieta :
    1. Pierś z indyka 200 g , jaja 2 szt.
    2. Kurczak pierś 200 g , makaron 50 g , oliwa 10 g
    3. Kurczak pierś 200 g , makaron 50 g , oliwa 10 g
    4. Kurczak pierś 200 g , makaron 50 g , oliwa 10 g
    5. Odżywka białkowa 50 g , ryż 100 g , banan
    6. Kurczak pierś 200 g , masło orzechowe 40 g

     

    Suplementacja :
    * BCAA 20 g
    * Glutamina 10 g
    * Odżywka białkowa 50 g

     


    • 0

    #31
    BeeZet

    BeeZet

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • Pip
    • 22 postów
  • Wiek: 19
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7

    Fajnie opisujesz swoją suplementacje, dietę i trening  %)

    Oby tak dalej i powodzenia.


    • 0

    #32
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    Dzięki xd no tak chyba powinien wyglądać dziennik xd przynajmniej w moim odczuciu xd
    • 0

    #33
    Merol09

    Merol09

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1636 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ontario, CA
    • Staż [mies.]: 32

    Powodzenia :)


    • 0

    #34
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    Przyda sie bo nocka mnie czeka xd heh Dzięki dzięki xd
    • 0

    #35
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    no_pain,_no_gain-598716.jpg
    15.12.2016 - Czwartek # Dzień Treningowy 
    Kolejny dzień za mną. Po nocnej zmianie jakiś sen i trzeba grzać na trening poprowadzić personalne i zrobić swój trening ;) Czeka mnie jeszcze dzisiaj jedna nocka i troszkę wolnego ;) Na treningu poszły dzisiaj naramienne i już troszkę z innymi ciężarami niż dotychczas xD Miska czysto :p
     
    Trening - Naramienne :
    * wyciskanie sztangielek nad głowę 4 s. 20 , 18 , 15 , 12 ( progresja ciężaru )
    * wyciskanie sztangi z przed klatki nad głowę 4 s. 20 , 18 , 15 , 12 ( progresja ciężaru )
    * unoszenie sztangielek przed siebie chwyt młotkowy 4 s. 12 pow.
    * podciąganie sztangi wzdłuż tułowia do klatki ( smith ) 4 s. 15 , 12 , 10 , 8 ( progresja ciężaru )
    * unoszenie sztangielek bokiem 4 s. 15 , 12 , 10 , max ( progresja ciężaru )
    * odwrotne rozpiętki na ławce w leżeniu przodem 4 s. 15 , 12 , 10 , 8 ( progresja ciężaru )
     
    Dieta :
    1. Pierś z indyka 200 g , jaja 2 szt.
    2. Kurczak pierś 200 g , makaron 50 g , oliwa 10 g
    3. Kurczak pierś 200 g , makaron 50 g , oliwa 10 g
    4. Kurczak pierś 200 g , makaron 50 g , oliwa 10 g
    5. Odżywka białkowa 50 g , ryż 100 g , banan
    6. Kurczak pierś 200 g , masło orzechowe 40 g
     
    Suplementacja :
    * BCAA 20 g
    * Glutamina 10 g
    * Odżywka białkowa 50 g

     


    • 0

    #36
    Daniel2013

    Daniel2013

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8453 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:krakow/ Nottingham
    • Staż [mies.]: 5 Lat

    nie przeszkadza Ci praca na nocki z późniejszym funkcjonowaniem? Ja zawsze jak w PL miałem nocki to chodziłem później cały dzień nie do życia :) Nawet jak w domu pospałem od 8 do 15 to wstawałem i dalej byłem przyćmiony 


    • 0

    #37
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    Nie ma tragedii. Ja po nockach przeważnie śpię do 12 max 13 xd ale wiesz prawie 7 lat robi swoje. Kwestia przyzwyczajenia chociaż czasem te nocne zmiany są męczące xd
    • 0

    #38
    Daniel2013

    Daniel2013

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8453 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:krakow/ Nottingham
    • Staż [mies.]: 5 Lat
    Dlatego ja się cieszę że pracuje od 15 do 23 bo czy jestem w pracy czy nie zawsze wstaje o 7.30 a idę spać o 00.30 więc organizm się nie rozstraja
    • 0

    #39
    Rekin.

    Rekin.

      <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8977 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stolica Lotów

    no hej witam %-)

    dobry dziku byku z ciebie !

     

    zaglądam podglądam %-)

     

    powodzenia !


    • 0

    #40
    19TrainHard90

    19TrainHard90

      Train Insane

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9690 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skierniewice
    • Staż [mies.]: 48
    Czy ja wiem czy dzik xd zobaczymy jak to będzie szło na masie xd ile uda się narzucić i ile zostanie po redukcji xd
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko