Skocz do zawartości

Zdjęcie

Train Aggressive learn intensive

* * * * - 29 głosów train aggressive masa sila rzezba drop dziennik treningowy

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#5261
Mario156

Mario156

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 199 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 40+

    Cześć Agg sorry, że zawracam głowę ale mam parę pytań na, które może byłbyś w stanie odpowiedzieć i miał chęć: 
    1. W jaki sposób można sprawdzić, który mięsień jest przykurczony i powoduje ograniczony zakres ruchu: dwugłowy uda, półścięgnisty, półbłoniasty?
    2. Osoba z plecami okrągłymi (lekko pogłębiona kifoza, barki wędrujące do przodu) może wykonywać Martwy ciąg czy to w wersji klasycznej czy w wersji rwaniowej? Czy lepiej, żeby odpuściła sobie całkowicie MC na czas rehabilitacji? 

    3. Czy są jakieś różnice w wersji mostka biodrowego jednonóż z nogą wyprostowaną, a nogą zgiętą i przyciągniętą do klatki? 
    4. Brak pełnego wyprostu w mostku biodrowym gdzie może leżeć przyczyna? 
    5. Czy ograniczona rotacja wewnętrzna w stawie ramiennym może się przyczynić do wysuniętych barków? 
    6. Gdy wykonuję takie ćwiczenie jak Prone T z kciukami skierowanymi do góry to przy ruchu do góry strzela mi w barkach. Co może być przyczyną i jak temu zaradzić? 


    Edytowany przez Mario156, 16 czerwiec 2017 - 20:22 .

    • 1

    #5262
    Roost

    Roost

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 198 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 22
    Miałeś rację, wina leży w gruszkowatym. Jest osłabiony i przykurczony. W side planku lewa nogę utrzymam maks 20 sek i to z bólem,, ból przy sprintach, słaba stabilizacja biodra. Ogólnie oprócz rolowania i rozciągania i wzmacniania, odpuścić sobie jakieś ćwiczenia?

    Edytowany przez Roost, 19 czerwiec 2017 - 20:09 .

    • 0

    #5263
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Spec
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15101 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat

    Sorry chłopaki, jak bede miał ciutke wiecej czasu to odpowiem (w ciagu paru dni)

     

    Mysle ze nic nie musisz odpuszczac tylko wrzucic pare ćwiczeń, dodatkowo. Jesli to gruszkowaty to znajdziesz sporo rzeczy na YT.

    Treningi tez opisze + mam troche filmów ;)

    czas mnie kurewsko goni ale cwicze regularnie, z tą moją lepsza połówką z czego ciesze sie jak dziecko :P


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko