Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Muscle & Strength 5x5 Full Body Routine

- - - - - fbw masa sila 5x5

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57368 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    tak;)


    • 1

    #22
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    no i spoko ;) Wlasnie jestem po 1szym tygodniu tego treningu i staralem sie wyczuc co i jak. dzien 3ci wymiata %%)  mysle ze do dnia 1 mozna dorzucic dipsy na koniec a do 2 podciaganie chwytem neutralnym jezeli sily pozwola ale to obczaje w nastepnym tyg itd ;) dzieki za pomoc i pozdraiwam


    • 0

    #23
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    dobra ogarnalem co i jak i rzeczywiscie tak jak mowilem do dnia pierwszego dorzucilem na koniec 3 serie dipsow a do dnia drugiego - 3 serie podciagania chwytem mlotkowym. Oczywiscie bez jakichs szalenstw tylko stopniowa progresja powtorzen bedzie ;) a co do ciezaru to dokladka 2,5 kg co tydzien we wszystkich cwiczeniach w zupelnosci mi wystarcza. jedynie w "dzien dobry" dorzucilem 5 ale tylko dlatego ze tydzien temu bylo mi po prostu zbyt lekko. Dzien trzeci pozostaje bez zmian bo jest wystarczajaco ciezki. Trening zajmuje ok godzinki takze pelna elegancja ;) moze zaloze dziennik jak bede miec wiecej czasu zeby udokumentowac postepy.

     

    pozdrawiam


    Edytowany przez STANDARDZIk, 27 czerwiec 2013 - 08:44 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko