Skocz do zawartości

Zdjęcie

Testosteron, którey najlepszy?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
dr_vibra

dr_vibra

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 60 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań Miasto Doznań
    • Staż [mies.]: 19+
    Witam, którego teścia byście polecali? Zastanawiam się nad Sustą. Zamierzam kupić 10ml do tego deke 10ml i 100 metki, co wy na to dobra bedzie kuracja?
    Pozdro
    • 0

    #2
    marcus271

    marcus271

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 266 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Leszno-Pń-Środa Wlkp
    • Staż [mies.]: 100
    Aby uczestniczyć w dyskusjach musisz mieć ukończone 18 LAT!

    NALEŻY MIEĆ WYPEŁNIONY PROFIL (wiek, staż, wymiary) - w przeciwnym wypadku - BAN lub czasowa blokada konta

    poza tym jeśli to pierwszy cykl to za grubo chcesz pocisnąć.
    • 0

    #3
    konik01

    konik01

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 144 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    uzupelnij profil i podaj istotne informacje np. jakie stezenie tej dek masz, ktory to cykl. wtedy ktos ci pomoze
    • 0

    #4
    dr_vibra

    dr_vibra

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 60 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań Miasto Doznań
    • Staż [mies.]: 19+
    Dobra dobra wiek ustawiony, pierwszy cykl. Co to stężenia to nie wiem bo jeszcze nie kupiłem 5x 2ml holenderską

    Do deki musi być testa... a ta metka na dobicie co tu moge zmniejszyć...?

    Edytowany przez dr_vibra, 10 marzec 2010 - 14:25 .

    • 0

    #5
    konik01

    konik01

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 144 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    jak nie kupiles to jeszcze nie kupuj. lepiej kup pannie jakis prezent.
    niestety musisz pocwiczyc troche na sucho. pogrzebac przy diecie przy suplach przy treningu. zobaczyc co jak dziala.
    nie odciagam cie od koksow bo to elitarne grono tylko dlatego ze jak za wczesnie zaczniesz wbijac to po pierwsze nie wykorzystasz mocy srodka. po drugie na sucho mieso juz nie bedzie chcialo rosnac, a w kazdym razie zdecydowanie mniej.
    wielu z nas popelnilo ten blad. nie badz glupi i naucz sie na cudzych wpadkach.
    niestety zabawa w bb wymaga cierpliwosci, rzetelnosci i kasy.
    jak bedziesz chcial to obejsc to bedziesz zalowal.
    nie wiesz czy bedziesz trenowal przez najblizsze lata (szkola, praca) a jak ci jajka sie skurcza, obrosniesz, wylysiejesz, cycki ci urosna to do kogo bedziesz mial zal?

    dobrze sie zastanow
    • 0

    #6
    dr_vibra

    dr_vibra

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 60 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań Miasto Doznań
    • Staż [mies.]: 19+
    Kurcze no ciągle mam dylemat. Mimo tego jakiego testa polecasz? ;]
    • 0

    #7
    ~Gieksiarz

    ~Gieksiarz

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8142 postów
  • Wiek: 48
    • Płeć:b/d
    testosteron prolongatum,alternatywnie testosteron norma.

    Zerowa wiedza jak na doping w twoim przypadku sam metanabol to już kosmos.
    • 0

    #8
    konik01

    konik01

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 144 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    jelfa, prolongatum.
    jesli masz dylemat to dobrze. pocwicz ze dwa lata i wtedy wroc do dylematow. jezeli dalej bedziesz je mial to znow pocwicz dwa lata.

    pamietaj. saa to nie cukierki owocowe. kazdy mysli ze efekty uboczne go nie beda dotyczyc a pozniej jest placz.
    mieszanie kilku srodkow na poczatek to skrajna nonszalancja. dil chac zarobic powie ci co innego.
    oceniam ze lepiej jak polowa koksiarzy to idioci. nie chcesz chyba tej statystyki zawyzac
    • 0

    #9
    dr_vibra

    dr_vibra

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 60 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań Miasto Doznań
    • Staż [mies.]: 19+
    To co może samą metke + białko? Skończyłem cykl na kreatynie i brak pomysłów...
    • 0

    #10
    b00g!e

    b00g!e

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3571 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:xxxx
    • Staż [mies.]: 60*
    Zakończony cykl na kreatynie to nie powód by sięgać po saa.Na białku się cykli nie robi.Ty nie masz pojęcia o suplementacji a co dopiero o dopingu.


    Profil uzupełnij.
    • 0

    #11
    dr_vibra

    dr_vibra

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 60 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań Miasto Doznań
    • Staż [mies.]: 19+
    Przecież nie pisze ze mam zamiar robić cykl na białku tylko brac do mety zeby byly efekty...
    • 0

    #12
    ~Gieksiarz

    ~Gieksiarz

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8142 postów
  • Wiek: 48
    • Płeć:b/d
    kup stacka kreatynowego+ mono + białko

    metanabol jednak odpuść dla swojego dobra.
    • 0

    #13
    dr_vibra

    dr_vibra

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 60 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań Miasto Doznań
    • Staż [mies.]: 19+
    No tylko, że nie moge juz kreatyny bo koncze cykl 6 tygodni, musze odczekać...
    • 0

    #14
    konik01

    konik01

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 144 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    bialko cudow nie czyni. lepszy gainer plus 4 posilki dziennie. spij po 9 godz. bedziesz zaskoczony. tyle w temacie
    • 0

    #15
    dr_vibra

    dr_vibra

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 60 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań Miasto Doznań
    • Staż [mies.]: 19+
    Heh wszyscy ładujecie a innym odradzacie.

    Wracając do tematu ma ktoś jeszcze jakieś propozycje? Co sądzicie na temat Susty?

    Edytowany przez dr_vibra, 10 marzec 2010 - 15:30 .

    • 0

    #16
    mamvga

    mamvga

      34latek robi miensnie xD XD :p ;P

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2544 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ełrochem
    • Staż [mies.]: 10lat

    bialko cudow nie czyni. lepszy gainer plus 4 posilki dziennie. spij po 9 godz. bedziesz zaskoczony. tyle w temacie

    ja 5 i 10 h snu + zazwyczaj wpc i wpi razem klasycznie 3.5 -5 tyś kcal 2-3.5<3> gb/kgmc z czasem podkręciłem obydwie liczby gdy byłem na bombie wiadomo górna granica
    kreatyna daje dużo masy możesz dorzucić pompę azotową ww okołotreningowo dla grubasków , nonstop dla chudzinek takich jak ja

    Edytowany przez mamvga, 10 marzec 2010 - 16:05 .

    • 0

    #17
    konik01

    konik01

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 144 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48

    Heh wszyscy ładujecie a innym odradzacie.

    Wracając do tematu ma ktoś jeszcze jakieś propozycje? Co sądzicie na temat Susty?


    ehhh.
    susta. super cacko. 30 kg czystego miecha gwarantowane
    • 0

    #18
    dr_vibra

    dr_vibra

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 60 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań Miasto Doznań
    • Staż [mies.]: 19+
    MAMVGA własnie skończyłem cykl na Kreatynie CP+Shock Therapy wiec nie moge kreatyny.

    KONIK01 bardzo ładna ironia :)
    • 0

    #19
    Max83

    Max83

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1161 postów
  • Wiek: 110
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Massaczjusets
    • Staż [mies.]: oo
    skorzystaj z wyszukiwarki i poczytaj troche to nie bedziesz otrzymywal niemadrych odpowiedzi na glupie pytania
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko