Skocz do zawartości

Zdjęcie

Test Sponsorowany - Masa - Mmajk

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#41
MMajk

MMajk

    KFD Platinum

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24

    jak tam pompa na treningu dzialja suple okolotreningowe?


    tak jak pisalem wyzej, pompa jest naprawde bardzo fajna, nie przeszkadza w treningu, trenuje sie przyjemnie, nie ma zadnych skutkow ubocznych w postaci bolu glowy, czy sajdow po treningu, narazie wsztstko jak nalezy :-)
    • 0

    #42
    F3romoN

    F3romoN

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7076 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2007SW
    ładnie prezentuje się fota posiłku.
    Ile tam kury jest bo na oko grubo ponad 200 :ziober:
    • 0

    #43
    MMajk

    MMajk

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24

    ładnie prezentuje się fota posiłku.
    Ile tam kury jest bo na oko grubo ponad 200 :ziober:


    szczerze, to nawet niewiem %-) dlatego pisze okolo :-)
    • 0

    #44
    F3romoN

    F3romoN

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7076 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2007SW
    Nie posiadasz jeszcze wagi?
    Powiem Ci że warzenie posiłków spowodowało u mnie znaczne poprawienie formy, wiec polecam[ a na redukcji to jedno z ważniejszych rzeczy]
    Pozdr!
    • 0

    #45
    Zozus

    Zozus

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 304 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna

    jak tam pompa na treningu dzialja suple okolotreningowe?



    Sam trening super, nie czulem zmeczenia, wszystko szlo bardzo sprawnie, pompa bardzo dobra, lecz nie nachalna - moim zdaniem bardzo duzy plus, jesli chodzi o Nitro Caps. Dodam jeszcze, ze zero problemow z zasnieciem :-)


    Pozdrawiam, Mmajk :ziober:



    Czytanie ze zrozumieniem GL <_<

    Edytowany przez Zozus, 13 styczeń 2012 - 23:48 .

    • 0

    #46
    styx1

    styx1

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 751 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Nie posiadasz jeszcze wagi?
    Powiem Ci że warzenie posiłków spowodowało u mnie znaczne poprawienie formy, wiec polecam[ a na redukcji to jedno z ważniejszych rzeczy]
    Pozdr!

    oczywiście ważymy wszystko przed obróbką :) ... ja niektóre rzeczy ważyłem przed, inne po a potem sie dziwiłem że waga stoi :)
    • 0

    #47
    WielkaMysz

    WielkaMysz

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 224 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: rośnie
    Powodzenia!
    • 0

    #48
    MMajk

    MMajk

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24

    TEST - dzien 3.


    Dieta:

    1. Placek KFD (6b,2z,owsiane,banan,rodzynki)
    2. Ryba + 100g ryzu + warzywa
    3. Dietetyczne hamburgery :devil: ( ok. 200g wolowiny + warzywa + bulka razowa )
    4. J.w :-D
    5. Szejk bialkowy ( owsiane + ok. 40g Whey 80 PLUS + slonecznik )
    6. Makrela wedzona + chleb pelnoziarnisty + warzywa
    7. serek wiejski + oliwa.

    Suplementacja:

    Rano:
    -8 kaps. Machine Man Combo, 1 kaps TOP 10, 5g Mono

    W ciagu dnia:
    - 8 kaps. Machine Man Combo

    Wieczorem:
    - 3 kaps. ZMA, 1 kaps. TOP 10.

    ** dzisiaj dzien nie treningowy, takze troche odpoczynku :-) Dzisiaj zrobilem sobie cos w podobie do hamburgerow, fajna odskocznia, a zarazem bardzo smaczny. Kupilem cos ponad 600g wolowiny, takze bedzie jeszcze na jutro :-) nie jest to nic skomplikowanego, ale podejrzalem ten przepis u Radka Slodkiewicza na YT, polecam, pychota :-)

    ** po raz kolejny powiem cos o bialku, dzisiaj dolalem mniej wody i wyszlo pyszne, gesta konsystencja, smak naprawde bardzo dobry.

    ** wkrotce, kolejny zestaw fotek :ziober:

    Edytowany przez MMajk, 14 styczeń 2012 - 18:22 .

    • 0

    #49
    Torpeda

    Torpeda

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11533 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa
    • Staż [mies.]: +++
    czekam na fotki :) a jak tam hamburgery wchodza :) sam planowalem cos wymyslec takiego tylko niewiem co do miesa dac (jaki chleb lub bulki) :)
    • 0

    #50
    MMajk

    MMajk

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24

    czekam na fotki :) a jak tam hamburgery wchodza :) sam planowalem cos wymyslec takiego tylko niewiem co do miesa dac (jaki chleb lub bulki) :)


    Robilem dokladnie tak jak R.Slodkiewicz.

    W skrocie: mieso wolowe mielisz, nast. dodajesz posiekanego ogorka kiszonego oraz cebule, przyprawy do smaku (ja dalem tylko pieprz), nie radze duzo solic, ogorek jest dosc slony, gdy przesadzisz z sola, moze byc niedobre w smaku. To w sumie wszystko %%) ja kupilem bulki razowe, kladziesz do srodka warzywa wedlug uznania i gotowe, banał %-)
    • 0

    #51
    Pumbiak

    Pumbiak

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1009 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    Dzięki i również życzę powodzenia :]
    Będziesz manewrował ilością powt. w tym planie? Obniżasz w późniejszych tygodniach, czy do końca testu tak samo?
    • 0

    #52
    MMajk

    MMajk

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24

    Dzięki i również życzę powodzenia :]
    Będziesz manewrował ilością powt. w tym planie? Obniżasz w późniejszych tygodniach, czy do końca testu tak samo?


    Nie trzymam sie sztywno ilosci powtorzen, wszystko wychodzi w trakcie treningu, chociaz juz wiem na co mnie stac, mysle, ze przy zwiekszaniu obciazenia powtorzenia moga sie delikatnie redukowac :-)
    • 0

    #53
    MMajk

    MMajk

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24

    TEST - dzien 4

    .

    Dieta:
    1. Placek KFD (6b,2z,owsiane,rodzynki,banan)
    2. ok. 200g kury + 100g ryzu + warzywa
    - pomiedzy posilkami dalem troche Whey Best Mass'a
    3. wolowina + 100g ryzu + warzywa
    4. 2x Hamburger dietetyczny ( wolowina + warzywa + bulka razowa)
    5. szejk bialkowy ( ok. 40g bialka + owsiane)
    6. serek wiejski + oliwa

    Suplementacja:

    Rano:
    5g mono, 8 kaps. Machine Man Combo, 1 kaps. TOP 10.

    Poludnie:
    8 kaps. Machine Man Combo, 1 kaps. ZMA.

    Wieczorem:
    2 kaps. ZMA, 1 kaps. TOP 10.

    Wedlug brakow w diecie oczywiscie Gainer i bialko.

    ** smak gainera jogurtowo-wisniowy, mi pasuje, calkiem dobrze sie rozpuszcza, w sumie jestem malo wybredny jesli chodzi o smaki suplementow, tazke cos musi byc naprawde odrzucajace, zeby mi nie smakowalo %-) narazie ze smakow jestem zadowolony.

    ** jutro dodam zdjecia z rozpuszczalnosci bialka, gainera i eaa :-)

    Edytowany przez MMajk, 15 styczeń 2012 - 21:12 .

    • 0

    #54
    JaReM4

    JaReM4

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 466 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Zabrze/Krasne
    • Staż [mies.]: 30
    Fajny dziennik majk! :ziober:
    • 0

    #55
    MMajk

    MMajk

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24

    TEST dzien 5

    .

    TRENING:

    PUSH:
    -wyciskanie sztangi plasko: 80/80/80/82.5kg |12/10/10/8 pow
    -wyciskanie hatli skos "-": 26/28.5/28.5kg |12/10/10 pow
    -wyciskanie hantli siedzac: 21/21/23.5/23.5kg |12/10/10/8 pow
    -unoszenie hantli do gory na przemian chwyt mlotkowy: 13.5/13.5/13.5kg |12/12/12 pow
    -wyciskanie fr. sztangi lezac: 25/27.5/30/32.5kg |12/10/10/8 pow

    DIETA:

    1. Placek KFD (6b,2z,owsiane,rodzynki,banan)
    2. ok. 200g kury + 100g ryzu + warzywa
    3. tunczyk + 100g ryzu + warzywa
    4. ok. 200g kury + makaron brazowy + warzywa
    5. szejk bialkowy (ok. 30g Whey'a + owsiane)
    6. serek wiejski + oliwa.

    SUPLEMENTACJA:

    Rano:
    -8kaps. Machine Man Combo, 1 kaps. ZMA, 1 kaps. TOP 10, 5 g mono

    Przed treningiem:
    -5 kaps. Nitro Caps, 4 kaps. Beta Alaniny, EAA Xtra.

    W trakcie treningu:
    -EAA Xtra.

    Po treningu:
    -8 kaps. Machine Mano Combo,porcja Gainera (ok. 50g), 5g mno.

    Wieczorem:
    1 kaps. ZMA, 1 kaps TOP 10.

    Odczucia:

    ** trening przebiegl bez zarzutow, pompa na klacie ogromna, w nast. tyg. napewno cos dorzuce do plaskiej bo duzy zapas sily byl, postanowilem dodac skos "-" i naprawde fajnie mi sie cwiczylo. Trening krotki, po treningu porcja supli posilek i uczelnia, czas zaliczen, egzaminow, takze czlowiek musi troche sie nalatac %-)

    ** na uczelni wypilem BEST MASS'a, caly czas kombinuje z iloscia wody, tym razem dalem ok 150 ml wody do 2.5 miarki prochu, konsystencja budyniowata co osobiscie mi pasuje bo lubie tego typu rzeczy.

    ** moge chyba zaczac powoli zwraca uwage na dzialanie supli, szczegolnie bylem ciekaw Nitro Caps, jak bedzie sie miala sprawa z zasypianiem, czesto po pre workaut'ach, mialem problem z zasnieciem, tu jest bardzo dobrze, niewiem na ile to dzialanie np. ZMA, ale zasypiam szybko, sen jest twardy i czuje sie rano wypoczety, co jest dla mnie bardzo wazne.

    ** dopiero przechodza mi zakwasy po wykrokach %-)

    Pozdrawiam, Mmajk :ziober:

    Edytowany przez MMajk, 16 styczeń 2012 - 22:43 .

    • 0

    #56
    labouche

    labouche

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 927 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Prawie Czechy:) Bielsko-Biała/Skoczów
    • Staż [mies.]: 5 lat
    A co powiesz o wheyu z Activlab?:) Jaki masz smak? Ja w swoim się zakochałam-jogurtowa wiśnia. :devil:


    Ps. Popraw sobie dzień,bo po raz II masz 4 dzień :rolleyes:
    • 0

    #57
    MMajk

    MMajk

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24

    A co powiesz o wheyu z Activlab?:) Jaki masz smak? Ja w swoim się zakochałam-jogurtowa wiśnia. :devil:


    Ps. Popraw sobie dzień,bo po raz II masz 4 dzień :rolleyes:


    dzieki juz poprawiam :ziober: jesli chodzi o bialko wild fruits, gainer jogurt - wsinia, mi podpasowalo bardzo bo zazwyczaj stronilem od owowych smakow, a tu okazaly sie bardzo dobre :-D
    • 0

    #58
    MMajk

    MMajk

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24
    TEST - dzien 6

    TRENING:

    PULL:
    -przysiad ze sztanga na barkach: 62.5/62.6/62.5/65kg |15/15/15/15 pow
    -uginanie na masznynie: 3s wszystkie sztabki x 14 powtorzen
    -przenoszenie hantla: 28.5/28.5/31kg |12/12/10 pow
    -wioslowanie sztanga: 85/87.5/92.5/97.5kg |12/10/10/10 pow
    -uginanie przedr. ze sztanga lamana: 37.5/40/42.5kg |10/10/10 pow
    -uginanie o kolano: 13.5/13.5kg |10/10 pow

    + brzuch:
    -brzuszki na laweczce skosnej: 5s x 30 + 10 kg
    -unoszenie nog w lezeniu: 3x 25

    DIETA:

    1. Placek KFD (6b,2z,owsiane,rodzynki,banan,pestki slonecznika)
    2. ok. 200g kury + 100g ryzu + warzywa
    3. tunczyk + 100g ryzu + warzywa
    4. ok. 200g kury + makaran brazowy + warzywa
    5. szejk bialkowy (ok. 40g Whey'a + pol banana + owsiane + 250 ml. wody)
    6. twargo ok 200g + woda + oliwa.

    SUPLEMENTACJA:

    Rano:
    -8 kaps. Machine Man Combo, 1 kaps. ZMA, 1 kaps. TOP 10, 5g mono.

    Przed treningiem
    :
    -5 kaps. Nitro Caps, 4 kaps. Beat Alaniny, EAA Xtra.

    Po treningu:
    -8 kaps. Machine Man Combo, 2 miarki Best Mass'a, 5g mono, Eaa Xtra.

    Wieczorem:
    -1 kaps. TOP 10, 1 kaps. ZMA.

    Odczucia:

    ** nogi bardzo maly ciezar, nie mam stojakow, powtarzam sie juz chyba po raz 100 %-) na nast. treningu pomysle o Hack przysiadach. Plecy bardzo ladnie, czulem, ze spokojnie powyzej 100 moze pojsc, bo mialem luz na pare powtorzen, ale na wszystko przyjdzie pora. Biceps mega, ciezko bylo sie rozebrac po silowni %-)

    ** na treningu nie czulem zmeczenia, pompa naprawde bardzo przyzwoita, przerwy krotkie.

    ** wlasnie popijam szejka, smakuje oblednie, gesty, w miare slodki, pycha :devil:

    Pozdrawiam :ziober:

    Edytowany przez MMajk, 17 styczeń 2012 - 19:40 .

    • 0

    #59
    KRESYpamietaMY

    KRESYpamietaMY

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1073 postów
  • Wiek: 101
    • Płeć:b/d
    • Miasto:Lwów na zawsze Polski!
    wiosłujesz większym ciężarem niż robisz przysiad.... no comment

    kombinuj, zamawiaj stojaki bo na chwile obecną porządnego treningu nie możesz zrobić
    • 0

    #60
    MMajk

    MMajk

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3206 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 24

    TEST - Dzien 7


    dieta:

    1. Placek KFD (6b,2z,owsiane,rodzybki,banan)
    2. Kura ok. 200g 100g kaszy gryczanej + warzywa
    - miedzy posilkami porcja gainera ok 50g.
    3. kura ok. 200 g + makaron brazowy + warzywa
    4. szejk bialkowy (ok. 40g Whey'a + owsiane + slonecznik)
    5. kura ok. 200g + chleb pelnoziar. + warzywa
    6. serek wiejski + oliwa.

    Suplementacja:

    Rano:
    -8 kaps. Machine Man Combo, 1 kaps. ZMA, 1 kaps. TOP 10, 5g mono

    Po poludniu:
    -8 kaps. Machine Man Combo, 5g mono.

    Wieczorem:
    -1 kaps. ZMA, 1 kaps. TOP 10.

    Wedlug brakow:
    ok. 40g Whey'a, ok. 50g Best Mass'a

    ** dzisiaj dzien nie treningowy, chyba moge juz powiedziec, ze polepszyl mi sen, 0 problemow z zasnieciem, dzisiaj zassala mnie uczelnia, czekanie na wpisy, zaliczenia i ogolne zamieszanie, mimo tego dieta chyba w miare ok.

    ** zrobilem dzis male zapasy kury, kupilem cos ok. 2kg, mysle, ze na pare dni wystarczy, tak nawiasem mowiac, ile da rade trzymac kure w lodowce? Oczywiscie juz usmazona :-D

    ** tymczasem polecam obejrzec kolejne Gran Derbi %-)

    Mala fotorelacja z dnia


    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Pozdrawiam :ziober:
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko