Skocz do zawartości

Zdjęcie

TEST HiTec BetaBolic by PACO

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#181
PACO

PACO

    Learn From The Pain

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6347 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:RotterdamTerrorCorps
    • Staż [mies.]: 4 L
    Środa

    Bary

    Wyciskanie sztangi z poz brody 3 s 12
    Unoszenie hantli do przodu podchwytem 3 s 15
    Unoszenie hantli na boki 4 s 15
    Face pulls 4 x 12




    Suple

    BB po treningu 15 gr
    BCAA 5 kaps przed i po treningu
    Anabolic potein 55 gr do śniadania i po treningu


    Dieta
    1. Białko + 100 owsianych + garsc rodzynek + kawa
    2. 200 g Tunczyk + 75 g wafle ryzowe + aminy
    3. i 4. 250 gr kury + 100 gr ryzu + pol brokuła
    5. 200 gr kury + kalafior xd
    6. 300 gr twarogu + 30 ml oliwy z oliwek

    Plecy

    MC 3 s 15
    Przyciąganie drążka 3 s
    V-bar 3 s
    Wiosło sztangą 3 s
    Ćw. Rozciągajace plecy aka sciaganie drazka 3 s



    Suple

    BB po treningu 15 gr
    BCAA 5 kaps przed i po treningu
    Anabolic potein 55 gr do śniadania i po treningu


    Dieta
    1. Białko + 100 owsianych + garsc rodzynek + kawa
    2. 200 g Tunczyk + 75 g wafle ryzowe + aminy
    3. i 4. 250 gr kury + 100 gr ryzu + pol brokuła
    5. 200 gr kury + kalafior xd
    6. 300 gr twarogu + 30 ml oliwy z oliwek
    • 0

    #182
    T.Pabiniak

    T.Pabiniak

      HiTec & KFD Team

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 30372 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat
    najdluzszy cykl z wszystkich ciekawe jak twoje podsumowanie wypadnie na tle pozostalych prowadzonych testow ktore juz sie pokonczyly
    • 0

    #183
    PACO

    PACO

      Learn From The Pain

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6347 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:RotterdamTerrorCorps
    • Staż [mies.]: 4 L
    Podsumowanie

    Ogólnie BB zadzialało poprawnie tzn jak kreatyna naciągło mnie wodą wymiary na plus tak samo silą praktycznie na płaskiej poszło 15 kg
    Nie ma po nim żadnych rewelacji żołądkowych , rozpuszczalność nie jest najgorsza i jest bez smaku wymieszany z sokiem smakuje zajebiscie :) dodam tylko że budowałem na nim masę odrazu po redukcji dlatego efekty sa dobre :)


    Najważniejsze

    Wymiary

    • Klata : 115 cm / 120
    • Biceps : 39 cm / 43
    • Pas : 85 cm / 88
    • Udo : 59 cm / 64
    • Łydka : 41 cm / 44

    Foty

    DSCF3237.jpg
    DSCF3239.jpg
    DSCF3241.jpg
    DSCF3242.JPG
    DSCF3243.jpg

    Dawkowanie :

    # 5 gr po treningu przez pierwsze 2 tygodnie .
    # Nastepnie 15 gr po treningu .

    Edytowany przez PACO, 09 maj 2011 - 21:39 .

    • 0

    #184
    Gregor ^^

    Gregor ^^

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 576 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Polska
    • Staż [mies.]: 25
    omg :D nic wiecej nie powiem
    • 0

    #185
    Devolaj

    Devolaj

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7122 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opolskie
    • Staż [mies.]: ***
    Ile dokładnie trwał cykl? Sporo cm przyszło tu i tam :brawo: Dobra robota ! ;)
    • 0

    #186
    PACO

    PACO

      Learn From The Pain

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6347 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:RotterdamTerrorCorps
    • Staż [mies.]: 4 L

    Ile dokładnie trwał cykl? Sporo cm przyszło tu i tam :brawo: Dobra robota ! ;)

    12 tygodni :crazysex:
    • 0

    #187
    Mati123z

    Mati123z

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2445 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    Bardzo ładnie poszło a najważniejsze że przy tym tak mało w pasie wskoczyło .
    Oby tak dalej
    • 0

    #188
    Tyrol

    Tyrol

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2102 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Głogów
    • Staż [mies.]: 28+13
    fajnie :)
    wrzuć foty podstawowe jak mozesz , bicki przodem , tyłem , najszersze przodem , tyłem , klatka bokiem , miesnie brzucha :)
    • 0

    #189
    Lodi

    Lodi

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 558 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:okolice Poznania
    • Staż [mies.]: 41
    No no, ładnie poszło.... :-)
    • 0

    #190
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    Dobra robota byczku :crazysex:
    • 0

    #191
    .Piotr.

    .Piotr.

      Bat

    • Pomocnik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6318 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Elbląg
    • Staż [mies.]: 40
    Też chcę się tak szybko zmieniać :devil:

    No i ta epicka łyda %)
    • 0

    #192
    EuzebiuszKFD

    EuzebiuszKFD

      aj-ef-bi-bi-pro

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11087 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 09`
    Fajny progres :ziober: Tylko pamiętaj o tym, by trzymać cały czas na oku rozmiar pasa ;)
    • 0

    #193
    Muućka

    Muućka

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2053 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Gdańsk
    Jestem pod wrażeniem PACO ^^. Tyle cm w takim czasie to dużo ( dla mnie nie wyobrażalne)... :brawo: dobra robota ! Fajnie, bo po redukcji widać gołym okiem że mięcho przyrosło na BB ;) miazga %).
    • 0

    #194
    Kamil-Nowakowski

    Kamil-Nowakowski

      HI TEC NUTRITION

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11988 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Giżycko
    • Staż [mies.]: długo
    bardzo dobrze przeprowadzony test!
    • 0

    #195
    ExFighter

    ExFighter

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4448 postów
  • Wiek: 46
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ;-)
    Przydaloby sie wstawic fotki przed i po cyklu obok siebie, najlepiej w takich samych pozach. Po prostu trudno cokolwiek porownywac "skaczac" ze strony na strone. Obwody do przodu na plus, choc moim zdaniem mega rewelacji nie ma jak na 12 tygodni... podobne wzrosty mialem na mono (Creatine Powder Hi Tec) w 6-7 tygodni. Poza dobra rozpuszczalnoscia (cecha wiekszosci tego typu suplementow) i dobrym smakiem (z sokiem, co jest normalne), czy zaobserwowales jakies roznice z czysta kretka? Dzialanie beta alaniny itp? Ogolnie bardzo ladna przemiana w przeciagu ostatniego roku, widac na pierwszy rzuta oka, ze sie nie obijasz. Gratuluje tego co juz osiagnales i zycze dalszych sukcesow! Pzdr. T.
    • 0

    #196
    T.Pabiniak

    T.Pabiniak

      HiTec & KFD Team

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 30372 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat
    po wymiarach powinienes byc bardzo zadowolony 4cm w reku to ja chcialbym robic chociaz w 2lata a nie w 12 tyg gratuluje
    • 0

    #197
    PACO

    PACO

      Learn From The Pain

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6347 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:RotterdamTerrorCorps
    • Staż [mies.]: 4 L

    czy zaobserwowales jakies roznice z czysta kretka? Dzialanie beta alaniny itp? Ogolnie bardzo ladna przemiana w przeciagu ostatniego roku, widac na pierwszy rzuta oka, ze sie nie obijasz. Gratuluje tego co juz osiagnales i zycze dalszych sukcesow! Pzdr. T.

    Tomku nie widzę żadnej różnicy pomiędzy mono a betabolic a działanie beta alaniny odczówałem przy pierwszych dawkach 15 gr po treningu co objawialo się tzw swędzeniem :)


    Tomek P.

    Spoko fajnie że 4 cm ale wiesz wskoczyc odrazu po ketozie na duze wegle plus niejedzac wczesniej przez rok zadnego suplementu to nie taki dobry wynik teraz łapa staneła w miejscu i stoi :)
    • 0

    #198
    Predes

    Predes

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1041 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: Y
    Gratulacje, dużych przyrostów ! :-D
    • 0

    #199
    T.Pabiniak

    T.Pabiniak

      HiTec & KFD Team

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 30372 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat
    rozumiem rozumiem to wiesz ja od formy na zawodach do np masowej mam jakies 20kg i ciezko zrobic te 4cm wiec rozumiesz ze jestem pelen podziwu...

    i tutaj nie pisz ze slabo bo ja uwazam ze naprawde swietny wynik powinienes byc zadowolony
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko