Skocz do zawartości

tatuncio

tatuncio

Użytkownik od 13 12 2011
Offline Ostatnio aktywny Wczoraj, 22:32
*****

WIELKI FINAŁ HI TEC PT by tatuncio

07 styczeń 2018 - 12:41

HI TEC NUTRITION PROGRESS TEST 

2018/2019

WIELKI FINAŁ

By tatuncio

CEL: MASA

14494852431319796982.jpg
Witam wszystkich bardzo serdecznie w kolejnej edycji PT. Cieszę się niezmiernie, że znowu rozpocznie pozytywną rywalizację. W nadchodzącym roku skończę 39 lat. Zapraszam do mojego DT gdzie można znaleźć relacje z treningów i nie tylko.

Myślę, że swoją osobą potrafię pokazać, że można cieszyć się ćwiczeniami siłowymi, wiek to tylko liczba, a nie mając genetyki do tego sportu, jako tako wyglądać.

Ostatnio miałem trochę przebojów w pracy zawodowej i musiałem ograniczyć treningi, jednak nie potrafiłem całkowicie odciąć się od aktywności fizycznej i dobrze ;)

 

Polecam każdemu udział w PT, a powodów jest wiele super forumowicze, którzy potrafią zmobilizować do wytężonej pracy, również sylwetki niektórych są motywatorami do działania. Nie można zapomnieć o nagrodach, a  HI TEC zawsze staje na wysokości zadania. Dodatkowe konkursy różne różniste pozwalają realizować różne pasje nie tylko treningowe, ale również kulinarne.
 

03525239469071559837.jpg

Dieta podobna wg rozpiski poniżej, natomiast produkty będą się zmieniać w zależności od tego co będzie w lodówce ;)

1. 100 g płatków kukurydzianych + 10 g śmietany 30% + 40 g WHEY C-6

2. 65 g ryżu, kaszy, makaronu + 200 g piersi + 20 g masła orzechowego, oleju kokosowego

3. 400 g ziemniaków + 200 g piersi + 20 g T

4. 65 g ryżu, kaszy, makaronu + 200 g piersi + 20 g masła orzechowego, oleju kokosowego

5. Potreningowo CREASTERON

6. 5 całych jajek + 100g razowca

 

19790760949002356204.jpg

FBW wykonywane w systemie 2/1/2/2 – Nd A – Pon B i Śr C – Czw A itd.

WARIANT A – 5 powtórzeń

 

WARIANT B- 10 powtórzeń

 

WARIANT C – 15 powtórzeń

 

W dni nietreningowe (wt, pt, sob) 30 minut cardio orbit rek, bieżnia, wioślarz, basen lub interwałowo na TRX

 

01609498657227564531.jpg

Suplementacja oparta na suplementach HI TEC

 

Beta alanina lub Arginina - 4 g przed treningiem

Kreatyna - 10 g przed treningami + 5 g w dnt o dowolnej porze

Vitamin A-Z- 2 tab. po 1 posiłku + omega 3 – 1 tab.

Wit C- 1 g po treningu

Zma - porcja przed snem

Glucosamine – rano i wieczorem

Szczegóły będzie można znaleźć w moim DT.

 

Fotki z obecnej formy:

14307611014722120812.jpg

70028678404822772713.jpg

18277397531699502471.jpg

15107598800969751894.jpg

80384728192438505841.jpg

03571162604791160781.jpg

51660209743951748817.jpg

80491679166525467006.jpg


HI TEC Progres Test by tatuncio

31 grudzień 2017 - 14:15

HI TEC NUTRITION PROGRESS TEST  2018/2019 - sezon 1

By tatuncio

CEL: MASA

14494852431319796982.jpg
Witam wszystkich bardzo serdecznie w kolejnej edycji PT. Cieszę się niezmiernie, że znowu rozpocznie pozytywną rywalizację. W nadchodzącym roku skończę 39 lat. Zapraszam do mojego DT gdzie można znaleźć relacje z treningów i nie tylko.

Myślę, że swoją osobą potrafię pokazać, że można cieszyć się ćwiczeniami siłowymi, wiek to tylko liczba, a nie mając genetyki do tego sportu, jako tako wyglądać.

Ostatnio miałem trochę przebojów w pracy zawodowej i musiałem ograniczyć treningi, jednak nie potrafiłem całkowicie odciąć się od aktywności fizycznej i dobrze ;)

 

Polecam każdemu udział w PT, a powodów jest wiele super forumowicze, którzy potrafią zmobilizować do wytężonej pracy, również sylwetki niektórych są motywatorami do działania. Nie można zapomnieć o nagrodach, a  HI TEC zawsze staje na wysokości zadania. Dodatkowe konkursy różne różniste pozwalają realizować różne pasje nie tylko treningowe, ale również kulinarne.
 

03525239469071559837.jpg

Dieta podobna wg rozpiski poniżej, natomiast produkty będą się zmieniać w zależności od tego co będzie w lodówce ;)

1. 100 g płatków kukurydzianych + 10 g śmietany 30% + 40 g WHEY C-6

2. 65 g ryżu, kaszy, makaronu + 200 g piersi + 20 g masła orzechowego, oleju kokosowego

3. 400 g ziemniaków + 200 g piersi + 20 g T

4. 65 g ryżu, kaszy, makaronu + 200 g piersi + 20 g masła orzechowego, oleju kokosowego

5. Potreningowo CREASTERON

6. 5 całych jajek + 100g razowca

 

19790760949002356204.jpg

Na początek

FBW wykonywane w systemie 2/1/2/2 – Nd A – Pon B i Śr C – Czw A itd.

WARIANT A – 5 powtórzeń

 

WARIANT B- 10 powtórzeń

 

WARIANT C – 15 powtórzeń

 

W dni nietreningowe (wt, pt, sob) 30 minut cardio orbit rek, bieżnia, wioślarz, basen lub interwałowo na TRX

 

01609498657227564531.jpg

Suplementacja oparta na suplementach HI TEC

 

Beta alanina lub Arginina - 4 g przed treningiem

Kreatyna - 10 g przed treningami + 5 g w dnt o dowolnej porze

Vitamin A-Z- 2 tab. po 1 posiłku + omega 3 – 1 tab.

Wit C- 1 g po treningu

Zma - porcja przed snem

Glucosamine – rano i wieczorem

Szczegóły będzie można znaleźć w moim DT.

 

Fotki z obecnej formy:

14307611014722120812.jpg

70028678404822772713.jpg

18277397531699502471.jpg

15107598800969751894.jpg

80384728192438505841.jpg

03571162604791160781.jpg

51660209743951748817.jpg

80491679166525467006.jpg



Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
 Zamknij okienko