Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
iceman00

iceman00

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 147 postów
Cześć. Mam 27 lat i od zawsze jem zdrowo, biore suplementy diety i wyglądam na całkiem umięśnionego. Staram się dbać o siebie. Jednak od kilku miesięcy tyje niesamowicie i nie moge z tym nic zrobic, bo ćwiczenia nie pomagają. Dzieje sie to zbyt szybko. Przyjmuje leki hormonalne na Chorobę Graves-Basedowa. Ktos mi wspomniał, że jeśli wystąpiła tarczyca autoimmunologiczna to można tyć cały czas robić wszystko,żeby się tak nie działo i tak nic nie pomoże ;-( Tyle starań na marne? Pomóżcie, doradzcie coś. Pozdrawiam!
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
ryzykfizyk

ryzykfizyk

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 133 postów
Choroba Graves-Basedowa jest schorzeniem tarczycy wywołanym przez proces autoimmunologiczny, o podłożu genetycznym, a więc występuje rodzinnie, charakteryzuje się nadczynnością tarczycy oraz obecnością kilku innych objawów towarzyszących: powiększenia tarczycy (tzw. wola), wytrzeszczu gałek ocznych i obrzęku przedgoleniowego. Nie ma z tym wspólnego Twoja waga. Leki działają jak hormony będziesz tył, ale do czasu kiedy wyniki sie nie zaczną poprawiac.
  • 0

#3
faster123

faster123

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 159 postów
Witam. Tarczyca autoimmunologiczna oznacza,że masz osłabioną odporność , poza tym, choroba tarczycy jest dziedziczna.
Najlepiej skonsultować sie z lekarzem, ktory zmieni ci leki na mnie wpływajace na twój metabolizm.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko