Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
pytan6

pytan6

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 160 postów
Siemanko. Przez ostatni rok brałem sterydy, które nawet nieźle działały i pomagały mi zrzucic tłuszcz ,a miesnie wygladaly efektowniej. W tym roku jak sie tylko dowiedziałem ,że mam niedoczynność tarczycy po przebadaniu się to zrezygnowalem ze wzpomagaczy. Moje cialo wygląda okropnie i czuje sie jak grubas. Pojawiła sie tez nadwaga. Stosuje leki, ale zazwyczaj zapominam ich wziaść. Co mi poradzicie jak uniknąć nadwagi?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
bigcyc

bigcyc

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 154 postów
Nadwaga pojawia się przy nieleczonej badź tez leczonej niedoczynności tarczycy. Czy uważasz,że leki beda prawidłowo działać, jesli nie przyjmujesz ich regularnie? Musisz zmienic rowniez i dietę, jesli nie chcesz zachowac ówczesnej figury. Z czasem ureguluja sie hormony i czas przybierania na kilogramach sie skończy. Nie obawiaj sie tego, że zaszkodzi ci korzystanie z siłowni czy sporty. Możesz równie dobrze korzystać z siłowni, gdy bierzesz leki na tarczycę.
  • 0

#3
manfred11

manfred11

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 150 postów
Bardzo możliwe, że tyjesz ja też od swoich leków przytyłem. Ale to chodzi oto ,żebyś też dbał o siebie. Nieregularne branie leków na zaburzenia pracy tarczycy powoduje wahania w poziomie hormonów. Raz jest w sam raz raz za dużo i ciało nadwagą, odkładaniem kilogramów odreagowuje. Możliwe,ze gromadzi sie tez woda niekoniecznie tłuszcz. Zapytaj lekarza czy jest to prawda i wtedy pomyśl ,co robisz nie tak;) powodzenia.
  • 0

#4
szala1995

szala1995

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 144 postów
Siemano %-) Nadwaga dla byłego fana silowni to napewno udręka;) Zdarza się,że musisz powtórzyć badania na tarczycę u endokrynologa i wtedy on ci powie,czy masz odpowiednie tabletki . Możesz powiedzieć, ze ci szkodzą i ci zmieni na inne. Udaj się, do innego lakarza najlepiej to badania beda bardziej wiarygodne :)
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko