Skocz do zawartości

Zdjęcie

szybkie pytanie do treningu klatki

- - - - - szybkie pytanie treningu klatki

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
bescen

bescen

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 75 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 96
    witam.
    mam pytanie dotyczące treningu klatki piersiowej.
    robie wyciskanie sztangi na skosie dodatnim, wyciskanie hantli na lawce plaskiej, rozpietki na lawce skosnej dodatnio i przenoszenie ciezaru nad glowa i potem robie plecy tez 4 cwiczenia (analogicznie odwrotne do tych na klatke tj jak skos gora klatki to sciaganie do klatki bloczka szeroko, wyciskanie hantli to wioslowanie sztanga w opadzie idealnie rownolegle do podloza itd).
    ale nie o to sie rzecz rozchodzi.
    Moje pytanie: czy jak angażuje juz gorne miesnie klatki przy pierwszym cwiczeniu to czy nie lepiej potem zrobic rowniez rozpietek na lawce dodatniej ktore tez ida na gore klatki a nie wyciskanie hantli na plask i potem dopiero rozpietki dodatnio?
    sęk w tym ze wole robic wyciskanie hantli plask jako drugie bo mam wiecęcej sily ale czy nie trace czegos jak "przesiadam" sie z gornych rejonow (sztanga +) na niższe(hantle plask) i potem wracam (rozpietki +) na gorne znowu.
    zaznaczam ze mam duuuuze braki w gornych rejonach klatki, ktore sa bardzo slabe i w zwiazku z tym robienie skosu sztanga nie jako pierwsze odpada.
    dodam ze trening klatka+plecy robie 2 razy w tygodniu i jest on identyczny. czy dobrze bedzie jak to zmienie i np raz w tygodniu dane cwiczenie sztanga a inne hantlami i odwrotnie, drugi raz to co bylo hantlami sztanga itd... (jesli byscie mieli jakies ciekawe propozycje)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57285 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Nie ma to znaczenia. Rozpiętki skos możesz zrobić też na początku i wtedy zabrac się za wyciskanie skos - wstępne zmęczenie.
    • 0

    #3
    bescen

    bescen

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 75 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 96

    Nie ma to znaczenia. Rozpiętki skos możesz zrobić też na początku i wtedy zabrac się za wyciskanie skos - wstępne zmęczenie.

    Tak też zrobie bo już kiedys nad tym myslalem. Akurat rozciagna sie dobrze miesnie i aktywuje duzo wlokien i potem dopiero zaczne trening mozna powiedziec.
    Dzieki
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko