Skocz do zawartości

Zdjęcie

szalona Masa* STANDARDZIk

- - - - - dt konkurs wpc split mieczysław masa

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#41
Tanq

Tanq

    KOKSY-LUBI

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11508 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: Rośnie

    dokladnie panowie, uwazam siady za najtrudniejsze cwiczenie i tez juz przesadzalem z obciazeniami co skutkowalo niepotrzebnym bolem. Ciagle mam problem z tym cwiczeniem, sa serie kiedy idzie tak jak trzeba i czuje ze technika jest dopieta a czasem po prostu nie wejdzie tak jak powinno. Ciagle sie ucze i pracuje nad tym. Brutalny zakwas meczy mnie na plecach nogi juz troche lepiej bo wczoraj wieczorem umieralem %) Dzisiaj w planach cardio rowerem + stretching wieczorem a poki co jakis shopping, przydaloby sie jakas kurtke kupic bo juz ktorys sezon w tej samej %) Co do diety to w planach sa domowe tortille, zobaczymy co z tego wyjdzie. Wczoraj wodki nie tknalem takze dzisiaj wypoczety. Dokladna wypiska bedzie wieczorem a teraz spadam bo pogoda piekna szkoda w domu siedziec. Pozdro!

     

    podpatrzylem u kogos na forum fajne radio, elegancko sie przy tym wstaje : http://www.gymradio.us/

     

    fit_cialo_2014-06-12_12-11-53_middle.jpg

     

    ajaja myślałem, że to Ty


    • 0

    #42
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    Dupa ci nie rośnie od siadow atg ? Bo mi trochę podrosla ale to normalka. Ladnie wygląda ta twoja miska. Szczególnie ciasto i tortilla :wub:

     

    hehe w sumie nigdy o tym nie myslalem ale pewnie urosla i stwardniala ;) w tygodniu zazwyczaj 3 pierwsze posilki wygladaja u mnie tak samo bo biore po prostu duzy pojemnik do pracy i jem po trochu takze w weekend moja kobietka stara sie jak moze zeby bylo fajnie ;)

     

    ajaja myślałem, że to Ty

     

    haha %)


    • 0

    #43
    Duszeek

    Duszeek

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3205 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: 8.13r

    Jesli chodzi o te siady ATG to u mnie odkad zaczalem robic martwy i siady do ziemi, to sie powiekszyla 3 razy i pojawily sie problemy ze spodniami, tak samo jesli chodzi o tył ud.. :/


    • 0

    #44
    Rabi

    Rabi

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3452 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    Tyl ud to dobrze. Ja jak zaczela rosnac mocno nauczylem sie inaczej troche wykonywac siady, praktycznie jej juz przy nich nie czuje. Nie dam porad bo to zalezy od budowy ale kombinuj. Jak wyczujesz ze czworka plonie a tylek ma wakacje na hawajach to znaczy ze wykombinowales :D
    • 0

    #45
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    Jesli chodzi o te siady ATG to u mnie odkad zaczalem robic martwy i siady do ziemi, to sie powiekszyla 3 razy i pojawily sie problemy ze spodniami, tak samo jesli chodzi o tył ud.. :/

     

    To musisz miec jakis niesamowity gen do tyłka skoro tak urósł :-D , problemami ze spodniami nie ma się co przejmować, ja jestem sucharem w sumie a z kupieniem spodni w swoim rozmiarze tez miewam problem bo wchodzi mi tylko 1 noga przykladowo. To nie jest nasza wina tylko teraz jest taka moda, wystarczy się rozejrzec... Rurki i koszulki na ramiączkach dla gosci, ktorzy ważą po 50 kg w butach. Teraz bycie heteroseksualnym białym mężczyzną przestało być fajne dlatego moda i media starają się wykreować na siłę nowy wizerunek faceta. Wracając do siadów to dobrze, że dwójka rośnie ale może pokombinuj tak aby jednak czwórka bardziej dostawała ;)

     

    Tyl ud to dobrze. Ja jak zaczela rosnac mocno nauczylem sie inaczej troche wykonywac siady, praktycznie jej juz przy nich nie czuje. Nie dam porad bo to zalezy od budowy ale kombinuj. Jak wyczujesz ze czworka plonie a tylek ma wakacje na hawajach to znaczy ze wykombinowales :D

     

    ja najbardziej wyizolowane czwórki czuję przy siadach na smith'cie ale ich nie wykonuję bo wolę normalne :-P


    • 0

    #46
    Duszeek

    Duszeek

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3205 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: 8.13r
    Dlatego na zmianę robie siady atg + fronty atg, czasem wpadna wyprosty na maszynie, a na dodatek 4x/tyg capoeira
    Teraz dałem szerzej stopy i + taki że bardziej zewnętrzna część ud i dwójki czuje a nie dupe, więc jest lepiej :D

    Wysłane z mojego C1505 przy użyciu Tapatalka


    • 0

    #47
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    Dlatego na zmianę robie siady atg + fronty atg, czasem wpadna wyprosty na maszynie, a na dodatek 4x/tyg capoeira
    Teraz dałem szerzej stopy i + taki że bardziej zewnętrzna część ud i dwójki czuje a nie dupe, więc jest lepiej :D

    Wysłane z mojego C1505 przy użyciu Tapatalka

     

    no i git, ja chyba na koncu treningu dam sobie fronty zamiast wykroków bo mi sie plakac chce jak je robie... %)

     

    Dzisiaj bez treningu, cardio wpadlo ok 45 min i 32 km rowerem ;) potem sauna takze regeneracja elegancka. Dzis znowu cale btw w 3 posilkach. Jako zdrowa przekąska wpadły migdały z orzechami laskowymi. Po 2gim posilku drzemka godzine bo sie brutalnie nażarłem hehehe. Wieczorem bylem jeszcze na spacerze z kobieta i tak przechodzimy obok rusztowań bo kamienice remontowali to co : Ja nie zrobie seryjki? takze wpadlo lajtowe 10 szeroko nachwytem zeby sie za bardzo przy pannie nie spocic :loler:

     

    Dieta :

     

    1. Buła wieloziarnista z serem i szynka + jajecznica

    2. indyk + ziemniaki pieczorne + fasolka szparagowa z bułka tarta

    3. indyk + ziemniaki pieczone + radler

     

    Spoiler

    Spoiler

     


    • 0

    #48
    Duszeek

    Duszeek

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3205 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: 8.13r

    co do wykroków na fronty, to nie wiem czy dobra zmiana. Tzn. zalezy jakie wykroki robisz. Bo b. dalekie wykroki dzialaja glownie na dupsko i dwuglowe, a takie bardzo bliskie bardziej na te łezki chyba. Z kolei fronty na przód ud więc jak robisz dalekie wykroki i zmienisz na fronty to inne miesnie pracuja :D


    • 0

    #49
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    co do wykroków na fronty, to nie wiem czy dobra zmiana. Tzn. zalezy jakie wykroki robisz. Bo b. dalekie wykroki dzialaja glownie na dupsko i dwuglowe, a takie bardzo bliskie bardziej na te łezki chyba. Z kolei fronty na przód ud więc jak robisz dalekie wykroki i zmienisz na fronty to inne miesnie pracuja :D

     

    Robilem raczej krotkie ale mam proste podejscie - lubie fronty to sobie po prostu zrobie hehe ;) a poza  tym fajnie byloby ruszyc te moje mizerne kulasy szczegolnie 4-ki


    • 0

    #50
    maku86

    maku86

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3534 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30

    To musisz miec jakis niesamowity gen do tyłka skoro tak urósł :-D , problemami ze spodniami nie ma się co przejmować, ja jestem sucharem w sumie a z kupieniem spodni w swoim rozmiarze tez miewam problem bo wchodzi mi tylko 1 noga przykladowo. To nie jest nasza wina tylko teraz jest taka moda, wystarczy się rozejrzec... Rurki i koszulki na ramiączkach dla gosci, ktorzy ważą po 50 kg w butach. Teraz bycie heteroseksualnym białym mężczyzną przestało być fajne dlatego moda i media starają się wykreować na siłę nowy wizerunek faceta.

     

    no to pojechałeś :loler:

    to że lansują teraz bardziej obcisłe kroje to racja ale co ma do tego heteroseksualny biały mężczyzna... :loler:

    Mam dwójkę dzieci i żonę i czuje się prawdziwym mężczyzną a popierdzielam w spodniach skinny albo slim bo lubię, bo dobrze pasują do eleganckich półbutów i marynarki a tak chodzę do pracy. i nie czuje się czarnym homo dlatego, że chodzę w rurkach :box: :fakju:

    a tak wogóle to polecam Wam przyoszczędzić trochę grosza i spodnie kupować w sklepach sprzedających jeansy a nie sieciówkach typowych bo tam zawsze sa fasony, które pasują na różne sylwetki. W sieciówkach bywa fakt czasami tak, że cała kolekcja zajeżdza trochę homo ;) ja od dobrych 2-3 lat chodzę do jednego sklepu (reklamy nie będę robił) i proszę o konkretny model, rozmiar, przymiarka 30s i wychodzę B-)


    • 0

    #51
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    zbyt doslownie do tego podszedles. Uwazam ze obecnie szeroko pojete media nieco bardziej promuja zniewiescialego faceta co ma swoje odzwierciedlenie rowniez w modzie ;) do tego dochodzi cala propaganda homo i innych ciekawych postaci typu rafalala...


    • 0

    #52
    DamianN1

    DamianN1

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1085 postów
    Powodzenia !
    • 0

    #53
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    Dieta:

     

    1. Kurczak + ryż + warzywka z sosem czosnkowym + oliwa

    2. Kurczak + ryż + warzywka z sosem czosnkowym + oliwa

    3. Kurczak + ryż + warzywka z sosem czosnkowym + oliwa

    4. Przedtreningówka znanej marki

    5. Kurczak + ryż + kukurydza

    6. Twaróg półtłusty + lody + orzechy laskowe + migdały

     

    Dzisiaj waga po 3 posiłkach pokazała 72,7 a chłopca z brązu lepię regularnie także pomiar uważam za obiektywny %)  dietka bez zbędnego wydziwiania, krótko i na temat. Ostatni posiłek to jedna z lepszych rzeczy, które sam wymyśliłem ;) Zachęcam wszystkich do zobaczenia w Spoilerze jak to wygląda. Niebo w gębie i najlepszy sposób na twaróg. Pierwsze 3 posiłki w pracy z czego trzeci jest przedtreningowym a 2 ostatnie to potreningowe zjedzone w odstępie godziny od siebie ;) Kalorie podbijam w górę. Dziś wpadło ok 2400 przy btw 210/200/80. W tym tygodniu mam zamiar jeść ok 2300 i pobawię się może troche węglami i tłuszczami. Tak wiem ze sporo dzis bialka ale nie chcialem zeby mi sie twarog zepsul! Docelowo ma być oczywiście więcej wungla :-P

     

    Spoiler

    Spoiler

    Spoiler

     

     

    TRENING: Plecki Grubość + Bicho

     

    1. Martwy Ciąg 4x 10-8 , 60x10, 80x8, 100x8, 120x8

    2. Wiosło podchwyt 4x8 , 60x8, 70x8, 80x8, 80x8

    3. Wiosło hantlem 4x20-10 , 20x20, 25x15, 32,5x10, 34x15 - brutalna moc! :-D

    4. Uginanie ramion ze sztangą prostą 4x8, 30x8, 35x8, 40x8, 40x8

    5. Hantle supinacja 3x16 - 12,5 kg

    6. Uginanie wiatrakowe 3x16 - 16 kg

    7. Six pack 100 - kółko ( x40 i x30 ) , stopy do drążka w zwisie x5 , brzuchy na ławie x25

     

    W końcu zrobiłem megatrening! Naprawdę czułem, że to jest to. Ostatnio byłem przeziębiony ale dzisiaj już nie czułem żadnego osłabienia czy zamuły także poleciałem konkretnie. W ostatniej serii martwego zrobiłem przechwyt bo chwyt przy 120 już nie taki mocny. Przy ostatnich powtórzeniach wiosła technika pozostawiała trochę do życzenia ale co tam w koncu to wielostaw i trochę można się bujnąć %) Wiosło hantlem jak widać brutalnie - mialem sile wiec pocisnalem do konca a potem krecilo mi sie w glowie to sie musialem zlapac czegos na chwile. Bicho bez fajerwerków jak widać. Przy sztandze prostej też troche bujałem pod koniec. Hantle solidnie bez pajacowania potem six pack i rowerem do domu na zasłużony odpoczynek!

     

    do_zobaczenia_na_treningu_2014-09-07_22-

     

     

    Powodzenia !

     

    Tobie rowniez ;) Pozdro!


    Edytowany przez STANDARDZIk, 08 wrzesień 2014 - 20:48 .

    • 0

    #54
    bialy6767

    bialy6767

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1267 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna

    Mam takie samą ilość kcal tylko nieco inaczej rozłożone makro. Oby masa była owocna :D Powodzenia!


    • 0

    #55
    Amber872

    Amber872

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3572 postów
    • Płeć:Kobieta

    No i skusiłam się by zobaczyć w spoilerze jak wygladał ten ostatni posiłek - musiało być dobre! :crazysex: 
    Ja już tyle czasu nie jem twarogu, że nawet na masie do niego nie planuję wrócić bo już się tak odzwyczaiłam, że nie tęskno mi %)  
    a pomyśleć, że kiedyś nie mogłam bez niego żyć  %-) 

    ten motywator z nastrojem - fajny i trening dobry też  ;)


    • 0

    #56
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    Mam takie samą ilość kcal tylko nieco inaczej rozłożone makro. Oby masa była owocna :D Powodzenia!

     

    Wzajemnie! Boję się trochę, że skończę jako utuczony prosiak w grudniu ale co tam, może będzie prodżekt dzika redukcja to też wystartuje haha %)

     

    No i skusiłam się by zobaczyć w spoilerze jak wygladał ten ostatni posiłek - musiało być dobre! :crazysex: 
    Ja już tyle czasu nie jem twarogu, że nawet na masie do niego nie planuję wrócić bo już się tak odzwyczaiłam, że nie tęskno mi %)  
    a pomyśleć, że kiedyś nie mogłam bez niego żyć  %-) 

    ten motywator z nastrojem - fajny i trening dobry też  ;)

     

    głównie bazuję na mięsie i jajkach a twaróg to tak jak go zauważę kątem oka w sklepie to już wezmę 2 czy 3 paczki. Potem kombinuję jak go zjeść bo jednak dochodzi do mnie ze jakos specjlanie za nim nie przepadam %) no ale taki z lodami to wchodzi miód malina! Spróbuj koniecznie ;) Wraca moc i kalorie na + takze motywacja i treningi beda juz tylko lepsze! Zaraz jakas wypiske z dzis ogarne. Pozdrawiam ;)


    • 0

    #57
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    Dzisiaj standardowo rowerem do pracy zmarnować kolejne 8 godzin mojego zycia... %) 3 posilki zjedzone potem przedtreningówka i znow rowerem ale tym razem na silke a po niej do domu na zasluzony odpoczynek. Mialem pare spraw do zalatwienia ale wszystko na szczescie zalatwione przez telefon i neta takze nigdzie nie musialem lazic - dobrodziejstwa XXI wieku :-D

     

    Dieta :

     

    1. Szpagette karbonejro z boczkiem + miecho mielone wołowe + oliwa

    2. Szpagette karbonejro z boczkiem + miecho mielone wołowe + oliwa

    3. Szpagette karbonejro z boczkiem + miecho mielone wołowe + oliwa

    4. Sadzone + kanapki + sałatka + resztke spaghetti dojadlem po kobiecie %)

    5. Twaróg półtłusty + lody

     

    Spoiler

    Spoiler

     

    TRENING : Klatunia + bary :wub:

     

    1. Ława skos+ 4x10-8  60x10, 65x8, 70x8, 75x8

    2. Rozpiętki skos+ 4x8  dwudziestki ;)

    3. Wyciskanie hantli z supinacja lekki+ 4x12  dwudziestki ;)

    4. 2 serie pompek : 15 powolnych i 20 eksplozywnych

    5. Wyciskanie na smith'cie zza karku 4x8  40x8, 45x8, 50x8, 55x8

    6. Unosznie hantli na boki 4x25-12  5x25 - talerzami, 7x20, 8.5x12, 8.5x12

    7. Unoszenie w przód z linką wyciągu dolnego 4x12 + hantlem 4-ką na dobicie 60 powtórzeń czyli 30 na rękę ;)

    8. 3 serie brzucha na ławie z talerzem 5- tką trzymaną za karkiem x20

     

    znowu piękny workout z tym, że było trochę gadania bo pojawiło się paru znajomych na siłce. Moja pięta achillesowa to skos górny i nie spocznę dopóki tam nie pęknie 100x8 w ostatniej serii! Bardzo lubię pompki na koniec treningu klatki. Superćwiczenie, o którym zawsze trzeba pamiętać bo to podstawa tak samo jak podciąganie na drążku ;) Barki spompowane jak trzeba! Bardzo lubię różnego rodzaju unoszenia z talerzami bo wtedy czuję maksymalne spięcie mięśnia. Jutro wyczuwam zasłużony morderczy zakwas no i dzień wolny od treningu. Pozdrawiam

     

    Filmik z treningu armwrestlera Denisa Cyplenkova. Co za knur %)

     


    • 0

    #58
    Insulina22

    Insulina22

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 50 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Głogów

    Denis jest dobry. Przy jego dyscyplinie mocny trening to podstawa . Zreszta przy naszej tez nikt sie raczej nie opierdziela :loler:


    • 0

    #59
    STANDARDZIk

    STANDARDZIk

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2015 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KUŹNIA
    • Staż [mies.]: 50

    Zainteresowalem sie jakis czas temu jego osoba i z tego co pamietam to byly strongman. Wyniki silowe ma naprawde imponujace a lapska to ma kosmiczne :devil: armwrestling to bardzo fajnjy sport i u zawodnikow mozna podpatrzec ciekawe cwiczenia na przedramie i nie tylko. Fajne te podkladki na rece treningowe takie grube ( widac na filmiku )


    • 0

    #60
    Rabi

    Rabi

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3452 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    Nie daz do 100x8 tylko do pelnej klatki. 100x8 na skosie dodatnim mozna zrobic prawie klatki nie uzywajac :D
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko