Skocz do zawartości

Zdjęcie

- "Systemy treningowe" -

* * * * * 1 głosów

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
`Adrian

`Adrian

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1756 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna

    *
    POPULARNY

    SYSTEMY TRENINGOWE


     

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPrzykładowe rozpiski treningów

    Opis: Zbiór przykładowych rozpisanych treningów
    Opracował: ..Kamil..

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifCiekawy trening podczas regeneracji

    Opis: Trening przeznaczony na okres regeneracji po cięższych planach.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening pod MMA/BJJ/SW

    Opis: Trening siłowy przeznaczony dla adeptów SW.
    Opracował:  Amen20

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifABS 

    Opis: Trening brzucha.
    Opracował:   Prezes Mass

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifA6W

    Opis: Jeden z najbardziej popularnych treningów brzucha. Wideotutorial
    Opracował: Yaro

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifBrzuch By Fifty

    Opis: Trening na mięśnie brzucha.
    Opracował: FIFTY

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifGee-nialny brzuch.

    Opis: Ciekawy trening brzucha.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifHIIT - High Intensity Interval Trening 

    Opis: Trening aerobowy o wysokiej intensywności, świetna alternatywa dla klasycznego cardio.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening Tabata

    Opis: Krórki trening poprawiający wytrzymałość i sprawność, świetna alternatywa dla klasycznych aerobów przy redukcji.
    Opracował: -steve

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening Tabata

    Opis: Krórki trening poprawiający wytrzymałość i sprawność, świetna alternatywa dla klasycznych aerobów przy redukcji
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifP90X

    Opis: Znany 90-dziesięcio dniowy plan treningowy, który można wykonać w domu przy minimum sprzętu.
    Opracował: .M.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTreningi z małą ilościa sprzetu 
              Opis: Trening przeznaczony dla osób, które nie posiadają zbyt wiele sprzętu.
              Opracował: Pump

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifBiceps i triceps, łapa na sezon %)

    Opis: Parę treningów priorytetujących ramiona.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifACT-AEROBIC CIRCUIT TRAINING 

    Opis: Trening obwodowy w wersji FBW.
    Opracował: Nitro

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifTrening Full Body Workout (FBW)

    Opis: Trening całego ciała na jednej sesji treningowej
    Opracował: hoodykr

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifHypertrophy-Specific Training (HST)

             Opis: Metoda stopniowego przeciążania mięśni, stosowana w celu wywołania maksymalnego ich wzrostu - hipertrofii
             Opracował: Padre

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifTrening HST w wersji Push & Pull

             Opis: Trening HST oparty na połączeniu Push&Pull
             Opracował: ..Kamil..

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5 typów treningów FBW

    Opis: Zestaw pięciu różnych treningów FBW.
    Opracował:  RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPull, squat, press- full body workout

    Opis: Plan FBW ustawiony głównie na progres siłowy.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening z priorytetem

    Opis: Trening split z priorytetem dla średniozaawansowanych.
    Opracował: TND

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPush/pull i Push/pull+nogi  

    Opis: Trening z podziałem parti na wyciskające i przyciągające.
    Opracował: hoodykr

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifJak modyfikować Push & Pull

    Opis: Propozycje do modyfikowania P&P oraz stopniowego podnoszenia jego intensywności.
    Opracował: Aggressor

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifGóra/dół, przód/tył - split

    Opis: Trening z podziałem góra&dół i przód&tył, alternatywa dla klasycznego splita.
    Opracował:  ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5x5

    Opis: Trening 5x5 w wersji split.
    Opracował: `Adrian

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5x5, powrót do źródeł ;)

    Opis: Klasyczna wersja treningu 5x5.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5x5 Bill Star

    Opis: Znany i chwalony trening, który głównie kładzie nacisk na budowę siły.
    Opracował:  RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifSystem rep goal- cel powtórzeniowy

    Opis: System pozwalający robić progres z treningu na trening.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifRiot workout

    Opis: Ciekawy krótki i intensywny plan treningowy, opracowany przez naszego użytkownika.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifFST-7

    Opis: Metoda treningowa przeznaczona dla osób średniozaawwansowanych. Trening rozciągający polegająca na wykonywaniu 7s w ostatnim ćwiczeniu na daną partię.
    Opracował:  ..Kamil..

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMetoda Power/Rep Range/Shock

    Opis: Trening pozwalający przełamać stagnację.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifZniszczenie włókien / nasycenie włókien - modyfikacja p / rr /shock

    Opis: Zmodyfikowany trening p/rr/shock dla osób średniozaawansowanych.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifAntykulturystyczny program treningowy  

    Opis: Nietypowy trening na masę, przeznaczony dla naturalnych kulturystów.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifNiemiecki trening objętościowy - wersja dla zaawansowanych 

    Opis: Świetny trening objętościowy przeznaczony dla zaawansowanych.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif"5-10-20"

    Opis: Metoda na zastój wg Radka Słodkiewicza.
    Opracował: eeetam

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening HSS 100  

    Opis: Trening dla doświadczonych osób chcących dać nowy bodziec do wzrostu mięśniom.
    Opracował: Piotr_k

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifSuper 50

    Opis: Trening o wysokiej intensywności przeznaczony dla zaawansowanych.
    Opracował: Aggressor

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifStarting Strenght Marka Rippetoe

             Opis: Plan na poprawę siły dla początkujących i nie tylko.
             Opracował: oscyp

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifStarting Strenght Marka Rippetoe

    Opis: Plan na poprawę siły dla początkujących i nie tylko.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5/3/1 Jim Wendler

    Opis: Trening którego głównym celem jest poprawa siły.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifGreyskull linear progression

    Opis: Plan skierowany głównie na poprawę siły.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif"5/3/1 Manual".Jim Wendler  

    Opis: Trening którego głównym celem jest poprawa siły.
    Opracował:  Prezes Mass

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening oparty na zasadzie 1 - 6 

    Opis: Metoda treningowa stosowana przez trójboistów.
    Opracował: ~Grzegorz

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMetoda 3x3 wg. Stephana Korte

    Opis: Trening 3x3 na poprawę siły.
    Opracował: eeetam

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifParę treningów na siłę

    Opis: Cztery treningi na zwiększenie siły.
    Opracował:  Czucz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifFranki NY's mass building program

    Opis: Trening na masę, dla naturalnych kulturystów.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifOlympic Hypertrophy Training

    Opis: Trening pozwalający wypracować siłę, masę, dynamikę oraz szybkość.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif4 day power muscle burn workout

    Opis: Trening na masę dla średniozaawansowanych.
    Opracował: JohnyBoy

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMax-OT

    Opis: Ciekawy trening na mase.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif PHAT

    Opis: Trening na mase dla średniozaawansowanych.
    Opracował: VanZan

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMetoda DoggCrapp

    Opis: Kolejny trening na masę dla średniozaawansowanych.
    Opracował:  `Adrian

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMetoda treningowa SHOTGUN

    Opis: Trening na masę nie dla początkujących.
    Opracował:  donJAZYResko

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening HEAVY DUTY Mike'a Mentzera

    Opis: Trening na masę dla zaawansowanych.
    Opracował:  ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening trójfazowy

    Opis: Trójfazowy trening, którego celem jest masa i siła.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening WSB dla chudych ...

    Opis: Trening West Side Barbell nastawiony na wzrost siły jak i masy mięśniowej.
    Opracował: Freed

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifCluster training

    Opis: Trening na masę i siłę przeznaczony dla średniozaawansowanych i zaawansowanych.
    Opracował: Freed

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Edytowany przez Łzy-Sołtysa, 05 marzec 2015 - 11:41 .
    Aktualizacja spisu

    • 123

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko