Skocz do zawartości

Zdjęcie

SYMBICORT a masa mięśniowa

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
elpablo77

elpablo77

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów

Witam mam 18 lat ostatnio byłem u lekarza i okazało się że jestem chory na astmę. Lekarz kazał mi brać symbicort turbuhaler 160uq+4,5 uq 2 wdechy ( nie wiem czy to duża dawka, ważę 60kg ). Wyczytałem w internecie że ten lek a w szczególności jego składnik budesonid ( kortykosteroidy) może powodować przybywanie masy ( otyłość cushingoidalna ). Nie wiem czy wynika to ze zwiększonego apetytu czy innego działania tego sterydu . Jestem typowym ektomorfikiem (182cm 60kg ) i chciałbym zdrowo przybrać na masie, wiecie może czy jest to możliwe aby uniknąć odkładania masy w miejscach charakterystycznych dla otyłości cushingoidalnej i zdrowo przypakować.

Nie wiem co robić nie chcę wyglądać jak robak z chudymi rękami i grubym brzuchem, czy symbicort to naprawdę mocny lek ? Może poprosić lekarza o inny ?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko