Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sylwetka

- - - - - sylwetka

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
vegeta12345

vegeta12345

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 20

    Pamiętaj żeby jeść zbilansowane posiłki. Nie głodź sie za bardzo. Pamiętaj żeby jeść w miare dużo węglowodanów i białka. Rób intensywne treningi i po nich cardio. Pamiętaj że im więcej masz tych mięśni tym łatwiej będzie ci spalić tłuszcz. I wielki szacun dla Ciebie że udało ci sie zejść te 30 kg. Wiele osób by sie pewnie załamało. Powodzenia :KFD:

    Na twoim miejscu zrobiłbym tak:

     

    1. śniadanie 2 takie bułki http://tiny.pl/q14gf // zamień na płatki owsiane albo jakiekolwiek

    obiad ryż, kasza ,kasza jaglana // do tego jakieś mięso i jakieś warzywa, ogórki etc.

    przekąski warzywa gotowane na parze do woli i jabłka //  zamiast tego np. jaja + pomidory

    jakiś posiłek typu kanapki żytnie z np.masłem orzechowym albo czymkolwiek innym byle nie serem żółtym

    5. no i odżywka białkowa lub twaróg z jogurtem naturalnym 

     

     

    Oczywiście jest to alternatywa dla:

    - Płatki owsiane

    kurczak z ryzem i warzywami x3

    -twaróg etc. + jakieś tłuszcze

    dzieki :D za info zobaczmy co z tego wyjdzie


    • 0

    #22
    Dj.Turn

    Dj.Turn

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 633 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 8

    Nie chwal się takim stażem, bo z tego co napisałeś to tak na prawdę w tej chwili zaczynasz prawie od zera :P 

    "ćwiczysz od dłuższego czasu, trzymasz diete"  w strasznym błędzie byłeś.. mam nadzieję ze weźmiesz do siebie rady na pewno nie ekspertów ale bardziej doświadczonych osób:P 

     

    CO do treningów poczytaj sobię trochę wpisy z progress testów

    http://www.kfd.pl/pr...i-tec-f173.html

     

    różne ćwiczenia, różne plany, różnych osób ;)

     

    głodówki tez nie można nazywać dietą!!!!  tak jak wyżej wszyscy propnują z zaptrzebowania odejmuj kcal na deficyt.. i pilnuj kcal :) 

    no i w Twojej diecie musi być białko!!! co to jest co napisałes 

    "śniadanie 2 takie bułki http://tiny.pl/q14gf

    obiad ryż, kasza ,kasza jaglana 

    przekąski warzywa gotowane na parze do woli i jabłka 

    rano 1 kapsułka dorian black bomb i około godziny 17 druga "

     

    same węglowodany??!?!? pilnuj przede wszystkim białka i kcal na swoim etapie!:) 


    • 0

    #23
    vegeta12345

    vegeta12345

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 48 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 20

    jeden minus o którym nie pisałem od 12 lat nie jem mięsa , ryb , ^^ to chyba dużo zmienia


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko