Skocz do zawartości

Zdjęcie

Suplementy do diety redukcyjnej

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
prilo

prilo

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPip
  • 160 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Witam,

    Chciałbym zrobić redukcję tylko za bardzo nie wiem co przy tym brać.

    Mam BCAA i spalacz Scorch. Czy można to połączyć i przy okazji spalić zbędny tłuszcz?


    Moj wzrost 184cm waga około 86kg 27 lat. Chciałbym zejść do 80 kg i tyle utrzymać.

    Oczywiscie wiem że aeroby do tego z dieta.

    Edytowany przez prilo, 13 maj 2010 - 14:40 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Killman

    Killman

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2765 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    mozna polaczyc
    spalacz bierzesz wedlug dawkowania producenta, optymalnie 1-2 caps rano i przed treningiem
    bcaa przed treningiem 1 gram na 10 kg masy ciala
    dorzuc jakis zestaw witamin i mineralow np olimp
    • 0

    #3
    faftaq

    faftaq

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 73 postów
    zaleznie od zalożen diety - mysle ze mozna byłoby pomyslec o dodatkowej suplementacji o-3, w dawce 1 - 2g w przeliczeniu na epa+dha
    • 0

    #4
    prilo

    prilo

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 160 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Ok tylko jeszcze mam jedno pytanie. Jak ma wygladać dawkowanie z Scorch-em, gyż mam bardzo wrażliwy organizm na różnego rodzaju stymulanty. Czasem szklanka coli przed snem i nie spię pół nocy.
    • 0

    #5
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Zacznij od 1 tab przed treningiem.
    Jak bedzie ok, dodaj jedna rano, i nastepnie jeszcze jedna przed treningiem i ewentualnie jeszcze jedna rano (2x2 tab).
    No chyba, ze trening masz w poznych porach, badz zaproponowane przeze mnie dawkowanie, bedzie nie do przyjecia przez Ciebie (Twoj organizm), wtedy zmienimy dawkowanie.
    • 0

    #6
    prilo

    prilo

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 160 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Ile powinno sie zrzucić kg tygodniowo tak, aby nie bylo to zbyt szkodliwe i wyniszczające dla organizmu?Jakby sie uparł to te 6 kg zrobiłby w miesiąc, ale gdzies czytałem, ze zbyt szybkie chudniecie nie jest zbyt zdrowe dla organizmu.
    • 0

    #7
    kamyk69eu

    kamyk69eu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 79 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 80

    Ile powinno sie zrzucić kg tygodniowo tak, aby nie bylo to zbyt szkodliwe i wyniszczające dla organizmu?Jakby sie uparł to te 6 kg zrobiłby w miesiąc, ale gdzies czytałem, ze zbyt szybkie chudniecie nie jest zbyt zdrowe dla organizmu.


    Lekarze piszą o 1kg na tydzień. Ale 6kg w miesiąc nie powinno wpłynąć negatywnie na Twoje zdrowie, oprócz spadku siły. Chyba że masz jakieś przeciwwskazania medyczne, słabe serce itp. To wtedy 3-4kg miesiąc, wg. mnie oczywiście. Jak puszka coli i nie możesz spać, to może spróbuj Olimp Thermospeed extreme mega caps zamiast scorcha? Na nim na loozaku wykręcisz 3-4, bez forsowania się a jest lżejszy i tańszy.

    Pozdrawiam.
    • 0

    #8
    prilo

    prilo

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 160 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Tzn ze przy redukcji spadnie mi siła???czyli jakies 10% siły mi ucieknie...?
    • 0

    #9
    kamyk69eu

    kamyk69eu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 79 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 80

    Tzn ze przy redukcji spadnie mi siła???czyli jakies 10% siły mi ucieknie...?


    Zawsze spadnie, bo nigdy nie jest tak że przy redukcji stracisz TYLKO tłuszcz. Może to być utrata odczuwalna lub nie, ja utratę siły odczułem, dosyć dużą ale redukcję miałem 35kg xP. To ile Ci spadnie, zależy od tego jak szybko chcesz chudnąć - szybsza utrata wagi oznacza większy spadek. Zależy również jaki trening będziesz miał, areoby to nie trening siłowy więc pewne parte ciała nie ćwiczone będę ulegać "redukcji" a przy braniu spalaczy efekt jest większy, bo efekt chudnięcia spotęgowany jest no i najpierw białka się rozbijają. Ale musisz być na to przygotowany.

    Edytowany przez kamyk69eu, 14 maj 2010 - 15:09 .

    • 0

    #10
    prilo

    prilo

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 160 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Więc, tak...przetestowałem Scorch i na mnie działa jak amfetamina. 2 rano i 2 przed treningiem około 16 i nie da sie tego opanowac. Jednym slowem jak dla mnie to feta. Co proponujecie słabszego, bo moj orga nie radzi sobie z tym.
    • 0

    #11
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Zmniejsz dawke do 1 tabs tylko rano, albo przed treningiem.
    Albo odpusc calkiem spalacze na stymulantach, zajmij sie produktami lajtowymi jak karnityna, cla.
    • 0

    #12
    kamyk69eu

    kamyk69eu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 79 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 80
    Tak jak napisał Torres, jeżeli to nic nie da, wypróbuj TSE Olimp'a, to naprawdę laajt jest, a jak to też Ci zaszkodzi, to odpuść całkowicie "stymulanty" i idź w kierunku zwykłej L-karnityny.
    • 0

    #13
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Jak Scorch go zbytnio lechta to i TSE bedzie.
    Wtedy wszystko na kofeinie odpada.
    • 0

    #14
    prilo

    prilo

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 160 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12

    Jak Scorch go zbytnio lechta to i TSE bedzie.
    Wtedy wszystko na kofeinie odpada.


    Czesc

    Udalo mi sie już zejsc do 80kg :D Wystarczylo zrezygnowac z junk food i nie jesc po 18 nic i przed snem biegać.
    Jezeli zas chodzi o scorch to jak ktos ma wrazliwy organizm na stymulanty to zdecydowanie odradzam. Dla mnie działał jak amfetamina.
    Mam pytanie jak nasz organizm pozbywa się tłuszczu?Tzn w pierwszej kolejnosci tam gdzie jest go najwiecej czy równomiernie z każdej czesci ciała??Tzn jak najwiecej mialem go na udach to dalej tam będę go miał tam najwięcej?
    • 0

    #15
    arshalo

    arshalo

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1304 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    organizm sam wybiera miejsce skad spala, jest to po czesci sprawa genetyczna i nie da sie tego uniknac. jednym wlasnie ciezko z ud, a innym z brzucha.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko