Skocz do zawartości

Zdjęcie

Suplementacja i trening

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
bynioo

bynioo

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Sosnowiec
  • Staż [mies.]: 12
Witam!

Mam pierwszy rok siłowni za sobą, bywało lepiej gdzie chodziłem 3 razy w tygodniu( częściej nigdy) i gorzej - wogóle np w wakacje. od 3 miesięcy próbuje poważnie podejść do tematu, mam za sobą kreatyne mono olimpu,jabłczan, później znów mono i teraz mono z Vitalmax. Przed Vitalmaxem zamówiłem sobie jakieś tanie białko 2,8kg WPC80 "Great Body"(~80zł) czy jakos tak, już mi się kończy. Nigdy na diecie nie byłem, zawsze dużo jadłem + białko, myślałem, że będzie dobrze :) dużo znaczy 3-4x dziennie do syta i białko 3x dziennie w dni treningowe przed i po treningu i jako późną kolacjęm, 2x w nietreningowe jako 2 śniadanie i późną kolacje.

o mnie:
~182cm wzrostu, 21 lat
waga początkowa 80kg_____> 90KG
chyba ~36 na początku____> L 39,5; P 40,5cm w łapie (
_________________________> L 31,5; P 32,5cm przedramie
chyba ~103 na początku___> 111cm klata
~96______________________> 100cm brzuch
_________________________> 63cm uda, 43 łydki


w związku, że jestem studentem i nie mam za bardzo czasu w tygodniu dni raczej się nie mogą zmienić ew. poszczegolne cwiczenia.
ćwiczenia 3x w tygodniu:
środa: barki 2 ćwiczenia 10powtórzeń, nogi, od 3 tygodni zaczynam od klaty ok 5 serii wyciskania, nogi b. rzadko z powodu kontuzji kolana
piątek: plecy3-4 ćw 10powt, biceps 2ćw 10powt
niedziela: klata 3ćw po 10powt (przy wyciskaniu płaskim 80kg x5, 90kg x1), tric 2ćw 10powt
od 2 tygodni wrzucam bic do klaty, a trica do pleców (odwrotnie niż było)

a więc, będe starał się jeść lepiej tzn. z głową, a nie wszystko co popadnie no i 5-6 posiłków dziennie, no i porady przy ćwiczeniach.
celem mają być mięśnie, bo mam wrażenie, że z ich przyrostem jest kiepsko, zatrzymałem się na 90kg w wyciskaniu, na bica, trica, plecy są niewielkie zmiany od kąd pamiętam. tak, żeby po redukcji w ~kwietniu/maju "coś" jednak na mnie zostało, bo narazie mam wrażenie że wróciłbym do początkowego stanu. brzuszek zawsze był, nogi raczej solidne, dlatego też taka waga
wydaje mi się, że mogą pomóc mi suple. myśłałem o Xpandzie albo no-xplode.. może coś innego :) i o białku, ale nie znam się na nich zbytnio. więc potrzebuje pomocy. oczywiście jestem otwarty na nowe inne odżywki. studiuję, nie pracuję wieć budżet mam ograniczony, ale odłożone mam na taki ruch i nie chce żeby pieniądze poszły w błoto

aktualnie przez kontuzje odpuszczam hale, ale powoli zacznę pracować nogą (problem z naderwanymi wiązadłami), wiosna/lato 2x w miesiącu na boisku w piłke nożną przynajmniej, w czasie redukcji czyli kwiecień/maj mam zamiar poćwiczyć troche jakieś sporty walki


jeżeli potrzebne jakieś inne informacje, to proszę napisać
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
andrew1978

andrew1978

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1703 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL
    • Staż [mies.]: xxx
    Jeśli widzisz, że się trochę zapuściłeś to musisz zmienić nawyki żywieniowe - 5-6 posiłków/przekąsek ale nie do syta i zapomnij o późnej kolacji - kawałek twarogu, 1-2 jajka i spać. Poczytaj w dziale dieta i ułóż coś na kształt diety chociaż. Masz problem z kontuzją więc bieganie itd odpada, a co z rowerkiem stacjonarnym, pływaniem (nie żabką) ? jeśli możesz to wstaw 3-4 w tygodniu po treningu siłowym 20-30 minut. Dodatkowo spalisz więcej kcalorii jeśli będziesz ćwiczył FBW (bez nóg skoro kontuzja) na każdym treningu a nie trening dzielony.
    I zacznij od jutra bo jak poczekasz do kwietnia na "redukcję" to będzie doopa. Lepiej zacząć już teraz, z początku delikatnie, potem popracować więcej i ciężej (aeroby).
    Myśl o swym celu codziennie i się pozytywnie nakręcaj. Będzie dobrze, pozdr.
    • 0

    #3
    bynioo

    bynioo

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 3 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sosnowiec
    • Staż [mies.]: 12
    co z odżywkami ? nie chce zadnych spalaczy, raczej coś na pompe i odzywke białkową, może inny zestaw, dlatego czekam na wasze propozycje :)
    z góry dziękuje
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko