Skocz do zawartości

Zdjęcie

Superserie. Bieg. Co myslicie na ten temat.

- - - - - superserie myslicie temat zmiana cwiczen bieg biegi bieganie silowania

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
fart123

fart123

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 32 postów
  • Staż [mies.]: 6
Moj staz na silce wynosi juz ok 6 miesiecy. Diety nie trzymam.
1 )Przeczytalem na interji nastepujacy artykul http://facet.interia...news?inf=650819 . Czy dzieki takiej super serji (pompki na zmiane z wyciskaniem sztangielek) moge zwiekszyc predkosc budowy masy na klatce? Dodam ze wciaz robione planem 1 raz w tygodniu.
2 )Tak samo czytalem kiedys takze na interji ze najszybszy przyrost masy miesniowej jest na duzym obciazeniu i ilosci powtorzen do chyba x 5-iu. A liczba 6 do 12 jest takze dobra ale nie az tak jak do 5 powtorzen. Czy wiecie cos wiecej na ten temat?
3 )Zrobilo sie juz cieplawo. Pojawila sie wiec mozliwosc biegania. Nie bede ukrywal lubilem kiedys pobiegac. I chcialbym troche porzezbic posladki, uda i lydki (nie tylko samce patrza sie na tylek samic, w drugim kierunku tez to idzie %)). Oraz zwiekszyc kondycje. Ile razy w tygodniu i po ile czasu moge biegac? Co powinienem jesc w przed lub po bieganiu aby nie oslabic i tak juz niezle oslabionego slaba dietą treningu na mase. Dodam jeszcze ze chodze na nauke tanca 3h podrzad raz w tygodniu. Mowie o tym bo czasem pojawiaja sie nawet zakwasy na nogach. Z GORY DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI.

http://facet.interia...news?inf=726193
TO JEST LINK NA STRONE NA KTOREJ PRZECZYTALEM O TYCH 5 IU POWTORZENIACH. nAPISZCIE WOGOLE CO SADZICIE NA TEMAT TEGO ARTYKULU.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
eeetam

eeetam

    ZJADAM TYNK ZE ŚCIAN

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2452 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 120
    1)Zacznijmy od tego, że mylisz pojęcia. Pomyliłes superserię (2 ćwiczenia na antagonistyczne partie np. biceps,triceps) z serią łączoną. To co podałeś : pompki na zmiane z wyciskaniem sztangielek to seria łączona w dodatku niezbyt przemyslana. pompki stosuj na rozgrzewkę.
    2)Ilośc powtórzeń dobieramy pod siebie - są oczywiscie przyjęte pewne normy (przy treningu na masę 6-12 powtórzeń) ale ogólna zasada jest taka, że każdy z nas inaczej reaguje na dany trening. To że jednemu rosnie masa przy 6 powtórzeniach, nie koniecznie znaczy, że drugiemu nie bedzie rosła przy 15.
    Poza tym taka ilosć powtórzeń (5) nie nadaje się do każdego rodzaju ćwiczenia.
    3) 2-3 razy w tygodniu 45-60 min.

    * na przyszłość ---> więcej zyskasz czytajac KFD , niż te bzdetne artykuły z interii

    Edytowany przez eeetam, 03 kwiecień 2006 - 23:20 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko