Skocz do zawartości

Zdjęcie

Strzelanie i ból stawów

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
JemKurczaki

JemKurczaki

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 594 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń

    siema, od dluzszego czasu wszystko mi strzela, doslownie wszystkie mozliwe stawy mi chrupia i mnie bola.. dlaczego ? ktos mi mowil ze problem moze tkwic w diecie, ze mam za malo tluszczy, na sniadanie jem 5 jajek wiec zwierzecych mam juz troche, a potem w ciagu dnia spozywam z 40-60ml oliwy z oliwej lub oleju lnianego, do tego jem omega3..   w ogole nie jestem w stanie teraz cwiczyc przez te stawy.. pomozcie bo to naprawde dokucza...........


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Ski jumper

    Ski jumper

      .

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2787 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mazowieckie
    5 jajek to duzo tluszczy zwierzecych? Przestan. Poczytaj o low carb z przewaga zwierzecych i zobacz czy bedzie poprawa. Ja np stosowalem cos takiego: 3g bialko, 4g tluszcze i 1g ww. Wszystko tluszcze byly zwierzece. Naturalne zywienie czlowieka. Tak sie zywili ludzie pierwotni.
    Druga sprawa zla rozgrzewka czyli krazenia stawow, nastepnie zla technika i wady postawy.

    5 jajek to duzo tluszczy zwierzecych? Przestan. Poczytaj o low carb z przewaga zwierzecych i zobacz czy bedzie poprawa. Ja np stosowalem cos takiego: 3g bialko, 4g tluszcze i 1g ww. Wszystko tluszcze byly zwierzece. Naturalne zywienie czlowieka. Tak sie zywili ludzie pierwotni.
    Druga sprawa zla rozgrzewka czyli krazenia stawow, nastepnie zla technika i wady postawy.
    • 0

    #3
    lifeiswar

    lifeiswar

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 13 postów

    Masz problemy z wytwarzaniem przez organizm tych substancji ktore chronia stawy, dzieje sie tak przez bardzo intensywny i obciazajacy je trening badz masz do tego sklonnosci genetyczne.

     

    Polecam Olimp Arthroblock + Nutrend Flexit Drink.


    • 0

    #4
    JemKurczaki

    JemKurczaki

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 594 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń

    dzieki Panowie, no wlasnie jaka rozgrzewke najlepiej wykonywac ? unikam teraz wszelkich krazen, robie krotkie aero 5-10min potem jak robie klate to np biore hantle 1.5kg robie 10powt unoszenia przed siebie, na boki, wyciskania, uoszenia w opadzie potem na plaskiej wyciskam sama sztanga x30 potem jakis smieszny ciezar  2 serie  x20 i potem juz cwicze

    a na stawy kupilem sobie jointfix uns 


    Edytowany przez JemKurczaki, 13 lipiec 2013 - 19:57 .

    • 0

    #5
    JemKurczaki

    JemKurczaki

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 594 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń

    a czy taka duza ilosc tluszczy zwierzecych nie wplywa negatywnie na organizm ? otluszczenie watroby, serca itd ? cholesterol ?


    • 0

    #6
    Mroowek

    Mroowek

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3908 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 10

    Zależy od rodzaju diety, jeśli decydujesz się na low carb to Twoim paliwem są tłuszcze,  

    na standardowych trzymasz tłuszcze nisko a paliwem są węgle, chodzi o to by ich nie mieszać.

     ja osobiście nie mogę się przekonać do low carb ;p


    • 0

    #7
    Ski jumper

    Ski jumper

      .

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2787 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mazowieckie
    Cholesterol to bzdura, ciagle zanizane progi zeby ciagnac kase z ludzi. Po 2 wojnie zaczelo sie promowac ze niby tluszcz jest taki szkodliwy a pszenica zdrowa, powodem byly pieniadze. Bzdura, wiele osob jest na lc i ma swietne rezultaty, oczywiscie nie chodzi mi o te low carb w ktorych unika sie tluszczy a bardziej paleo.

    Link zolty pod moja wypowiedzia masz przyklad rozgrzewki.
    • 0

    #8
    fusi

    fusi

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3351 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    • Staż [mies.]: 24

    Dlaczego krążenia są złe? Tak z ciekawości pytam :)


    • 0

    #9
    Ski jumper

    Ski jumper

      .

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2787 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mazowieckie
    Bo czlowiek nidgy nigdzie nie wykonuje krazen powiedzmy kolan w codziennych czynosciach. Jak ma nas rozgrzac czynnosc ktorej nie bedziemy wykonywac? Wiem ze to sie wydaje malo grozne ale przez lata moze stawy zniszczyc.
    • 1

    #10
    fusi

    fusi

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3351 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    • Staż [mies.]: 24

    Dzięki za odpowiedź bo tak jakoś zawsze miałem zakodowane te krążenia... Masz jakąś dobrą alternatywę oprócz tej z twojej sygnaturki? Musze sobie coś więcej na ten temat przyswoić :D


    • 0

    #11
    Ski jumper

    Ski jumper

      .

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2787 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mazowieckie

    Dzięki za odpowiedź bo tak jakoś zawsze miałem zakodowane te krążenia... Masz jakąś dobrą alternatywę oprócz tej z twojej sygnaturki? Musze sobie coś więcej na ten temat przyswoić :D

    A co się dziwić skoro w szkole na wf uczą. Tu masz napisane szerzej:

    http://bolacestawy.i...razenia-ramion/


    • 1

    #12
    k1l4z

    k1l4z

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 25 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: +/- 25

    Ja mam to samo, wszystko strzela ;d


    • 0

    #13
    JemKurczaki

    JemKurczaki

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 594 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń

    z tym ze ja na low carb na pewno nie przejde bo planuje masowac i dopiero po jesieni jakos na zime lekko zaczać ciąć i wyrabiac sylwetke na 2013.. to jak zrobic z tymi tluszczami ? i z jakich mies najlepiej te tluszcze ?

     

    okej ski jumper potem przeczytam te zlote cwiczenia 


    • 0

    #14
    Ski jumper

    Ski jumper

      .

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2787 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mazowieckie
    A dlaczego niby na lc nie da sie masy robic? Oczywiscie ze sie da, co najwazniejsze czysta. Na pocztaku moze byc ciezko przestawic sie z typowo ww diety na typowo tluszczowa. U mnie tam zadnych problmeow z tym nie bylo, ale bylem na niej za krotko by cokolwiek sprawiedliwie ocenic.
    Mozesz tez przeciez leciec na ww , ale nie wiem jak to funkcjonuje. Tluszcz powinienes czerpac z tlustego miesa typu lopatka , boczek, udka, slonina, z jaj, tlustego nabialu, smietany. Oliwa z oliwek zbedna, ryby tez raz na jakis czas.
    Ale nie mniej wazna jest wizyta u ortopedy. Jesli masz wady postawy a masz na pewno to problem wcale nie musi zniknac.
    • 1

    #15
    Mroowek

    Mroowek

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3908 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 10

    Ważna kwestia, aby nie iść do pierwszego lepszego ortopedy tylko do jakiegoś lepszego.


    • 0

    #16
    JemKurczaki

    JemKurczaki

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 594 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń

    no mam wade postawy, zniesienie kifozy czyli barki wysuniete do przodu, ortopeda w ogole powiedzial ze silownia nie dla mnie, ze mam zly szkielet......


    • 0

    #17
    Mroowek

    Mroowek

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3908 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 10

    Mi też mówili przed operacją po różnych szpitalach że o siłowni możesz zapomnieć do końca życia..


    • 0

    #18
    Ski jumper

    Ski jumper

      .

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2787 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mazowieckie
    To raczej masz poglebiona kifoze a nie zniesniona.
    Znajdz dobrego ortopede, badz rehabilitanta. Terapeuta manualny tez dobra sprawa. Musisz dostac cwiczenia korekcyjne na ta wade. A ta wada i tak ciagnie za soba kolejne, caly kregoslup masz nie tak jak trzeba. Musisz wziac sie za siebie porzadnie, chodzenie na silownie wcale nie musi byc dobre dla zdrowia.
    • 1

    #19
    JemKurczaki

    JemKurczaki

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 594 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń

    ski jumper - odpuscilem calkowicie mc i siady ze sztanga z tylu bo na siady to mi po prostu moj szkielet nie pozwala... tak samo jak dorian gdzies mowil ze on nigdyt przysiadow nie robil bo nie moze.. jedynie front squaty robie bo daje rade a przy normalnych to nie ma opcji zebym zrobil poprawnie. ciezko mi znalezc dobrego ortopede, na rehabilitanta mnie nie stac bo domyslam sie ze za darmo nikt sie nie podejmie tego zeby mi pomoc 


    • 0

    #20
    Mroowek

    Mroowek

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3908 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 10

    średnio wizyta jednorazowa u rehabilitantów to koszt minimum 40 zł

    e: może rodzicie coś pomogą ?


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko