Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stosowanie BCAA + Inkospor Aminokwasy Supafit

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
schecter

schecter

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 9 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:skądinąd
    • Staż [mies.]: 16
    Witam, potrzebuję porady odnośnie suplementacji. Otóż obecnie łącze treningi masowe oraz aerobowe (dosyć ciężkie aeroby) i mam problem z tym, jakie środki przyjmować po aerobach a jakie po treningu masowym. Treningi wygladają mniej wiecej tak, że 2-3 razy w tyg trening masowy i max 5x solidne aeroby. Czasem dodatkowo kilka cwiczen na silowni po aerobach.

    Mam aminokwasy inkospor supafit muscle+ i zdaje sie zeby zapobiec katabolizmowi przydałoby sie wrzucic bcaa. Wydaje mi się, że bcaa przed i po aerobach a aminokwasy (chodzi mi o inkospor) po masówce. Czy to dobre zestawienie? Może jeszcze potrzebuję jakiś suplementów? Mam jeszcze monohydrat creapure ale nie wiem czy narazie go ruszać. Do tego chcialem dokupic pvl mutant whey zeby uzupelniac braki w diecie. A dieta oczywiście jest dopięta, zdaję sobie sprawę że to podstawa.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    DanonMleczny

    DanonMleczny

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 65 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 20
    INKOSPOR X-TREME Supafit Muscle+

    Profil aminokwasów W fiolce (25 ml):
    L-Tryptofan* 60 mg
    L-Walina* 359 mg
    L-Izoleucyna* 383 mg
    L-Lizyna* 652 mg
    L-Leucyna* 556 mg
    L-Treonina* 490 mg
    L-Fenyloalanina* 144 mg
    L-Metionina* 120 mg
    L-Arginina 1000 mg
    Glicyna 1000 mg
    Kwas glutaminowy 1285 mg
    L-Ornityna 1000 mg
    L-Seryna 371 mg
    L-Prolina 431 mg
    L-Tyrozyna 138 mg
    L-Cysteina 196 mg
    Kwas asparaginowy 753 mg
    L-Histydyna 132 mg
    L-Alanina 311 mg

    To co ci zaznaczyłem na czarno, to aminokwasy rozgałęzione, inaczej BCAA (branched chain amino acids). Wchodzą w skład supla który kupiłeś, więc dokupowanie dodatkowej porcji jest - moim zdaniem - zbędne. W DT dawkuj w cyklu około treningowym (przed, w trakcie lub zaraz po treningu), w DNT możesz brać rano, chociaż nie jest to konieczne.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko