Skocz do zawartości

Aktualizacje statusów


Zdjęcie

Crampus

Seba kot mówił ze robił badanie genu z którego mu wyszło ze ma naturalnie większy poziom testosteronu niż przeciętna osoba, czy wie ktoś jak się nazywa to badanie bo nie mogę tego znaleźć? dzięki
kwi 10 2021 02:08
  • Zdjęcie
    kokosxpxp1
    mutacja genu? nadczłowiek? pierdoły
    maj 08 2021 13:41
  • Zdjęcie
    Hellscream
    testosteron =/= większe możliwości budowy mięsa, to tylko ułamek całej układanki, są ważniejsze czynniki, szczególnie jeśli chodzi o naturali. Poza tym Seba to coś kręci, niby teraz bije tego testa, ale taką dawkę, która mu absolutnie nic nie daje, zablokował się tylko. Doping ma sens, jeśli testosteron masz wywalony mocno ponad normę kilkukrotnie, wtedy trochę zmieniają się reguły gry, szczególnie wysoko wywalony MPS pozwala po prostu skorzystać z tego, bo zwiększają się możliwości regenerac...
    maj 08 2021 15:38
  • Zdjęcie
    kokosxpxp1
    +1 ludzie wszystko łykną jak sie mowi do nich trudne rzeczy xd

    maj 09 2021 12:13
Zdjęcie
  • Zdjęcie
    Conrados
    Dobry chłop jest haha
    maj 24 2021 15:38
Zdjęcie
  • Zdjęcie
    Maciasek96
    AVE KFD
    2k12-2k15 najlepsze czasy
    gru 06 2020 11:26
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie

Róó

Siemka zamówiłem na próbę sos o smaku serka topionego-z czym to jecie ?bo solo odruch wymiotny
sty 14 2020 11:11
  • Zdjęcie
    .WojtasS.
    do obiadu dałem salsa mexicano i jest ciężko.
    sty 20 2020 16:23
  • Zdjęcie
    .WojtasS.
    Adwokat zajebisty. Sprawdzę jeszcze karmel i truskawka.

    sty 21 2020 19:30
  • Zdjęcie
    marek190
    wywalilem, ja tylko ketchup, karmel i biszkopt do słodkich

    sty 29 2020 13:39
Zdjęcie

Róó

Siemka zamówiłem na próbę sos o smaku serka topionego-z czym to jecie ?bo solo odruch wymiotny
sty 14 2020 11:11
Zdjęcie

.WojtasS.

Elo elo, punkty rabatowe w sklepie mają swój termin czy mogę je sobie zbierać ile chcę?
gru 12 2019 06:25
  • Zdjęcie
    DobrePączki
    Mozesz ile chcesz, o ile nie są wymienione.
    lut 24 2020 15:09
  • Zdjęcie
    Conrados
    Nie pamiętam nawet już gdzie się sprawdzało te punkty.
    maj 24 2021 15:39
Zdjęcie

Muszka-owocowka

Czy to tutaj jest to słynne forum KFD
gru 09 2019 20:16
Zdjęcie
  • Zdjęcie
    Maciasek96
    Podwyżka dla marketingowca ;D
    paź 17 2019 20:30
  • Zdjęcie
    DobrePączki
    W KFD każdy jest marketingowcem :D
    paź 19 2019 18:20
  • Zdjęcie
    Radek1982
    W spamie najlepsi
    paź 19 2019 21:52
Zdjęcie
Zdjęcie

kravmaga

hit sezonu, dieta keto
cze 23 2019 19:43
  • Zdjęcie
    Tomek19900
    A najlepsze jest to , że Keto stosują osoby które nie mają nawet o niej pojęcia a robią tak bo taka moda :D

    sie 08 2019 13:39
  • Zdjęcie
    kravmaga
    otóż to
    sie 08 2019 13:41
Zdjęcie

adrian33814

Ma ktoś jakieś info czy prowadzi ktoś poważny kursy trójboju siłowego/powerbuildingu na terenie Rzeszowa?
maj 31 2019 12:21
  • Zdjęcie
    ~Grzegorz
    Spróbuj : akademia@kfd.pl
    cze 02 2019 10:45
Zdjęcie

Drunkk

Czy tutaj ktos jeszcze zyje ?
maj 24 2019 02:49
Zdjęcie

Peciok

Kiedy będzie sos barbecue dostępny na sklepie ?
maj 12 2019 07:45
 Zamknij okienko