Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stanabolon + prop + prolo

- - - - - stanabolon prop prolo

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ciminimis

ciminimis

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 28 postów
  • Wiek: 35
    Witam. Planuje niedlugo rozpoczac cykl..zakupilem:
    200tab (5mg) Stanabolonu EAP
    2 flakony po 10ml propa EAP
    20 amp prolo (dokupie jeszcze)

    Cel cyklu to rzezba.. NIE REDUKCJA.. chce przybrac pare kg dobrej jakosci miesa..


    Moglby mi to ktos rozpisac? z gory dzieki. pozdrawiam.

    wiek : 20lat
    staz: 3 lata

    Odswiezam..rozpiszcie mi to bo chce od jutra zaczac..

    Edytowany przez ciminimis, 26 maj 2007 - 22:54 .

    • 0

    #2
    belial...

    belial...

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPip
    • 1683 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z cipki.
    • Staż [mies.]: up
    1-6/7 prop 100mg eod
    1-6 wino 30mg ed
    Jak juz chcesz to zamiast prolo dokup npp i mozesz zrobic tak:

    1-6/7 prop 100mg eod
    1-6 wino 30mg ed
    1-6 npp 100mg eod

    Edytowany przez belial..., 27 maj 2007 - 00:18 .

    • 0

    #3
    Szperal

    Szperal

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 38 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zyrardów
    • Staż [mies.]: 9
    1-10 prolo ale zamiast prolo wolał bym propa 1-6/8
    6-10 wino
    1-6 npp
    • 0

    #4
    adamus99

    adamus99

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 604 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30
    belial ma racje

    patrząć na Twój cel mysle że lepiej byłoby użyć propa a prolo wywalić.

    jesli chcesz użyć tylko środków które masz to
    1-6prop 100mg e2d
    1-6 wino 30mg ed
    • 0

    #5
    ciminimis

    ciminimis

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 35
    Czemu nie mozna uzyc propa i prolo? W czym prolo przeszkodzi mi w celu robienia mojego cyklu? z tego co wiem to jak bralem prolo to szla sila niezle a masy duzo nie poszlo..to nie powinno mnie zalac..przy intensywnym treningu na rzezbe mysle ze udaloby mi sie cos z tych wszysykich srodkow wyciagnac.. Przypominam jeszcze raz ze nie chce za pomoca tego cyklu robic REDUKCJI..mialem teraz przerwy od koku 7 miesiecy i spalilem sporo tluszczu i teraz chce poprostu nabrac pare kg dobrej jakosci miesni i chce zeby pojawily sie lepiej widoczne zarycy itd..
    Mam ciagnac ten cykl tylko 6 tygodni? Chcialem troche wiecej i dokupic jeszszcze stanabolon w trakcie cyklu. Zastanawailem sie nad takim czyms :

    1-6 prop 75mg e3d
    7-11 prop 100mg e3d
    3-10 stanabolon 30mg ed
    3-10 prolo 100mg e3d


    Albo jezeli juz zle jest z tym prolo to jezeli mozecie to rozpiszcie mi cykl na troche wiecej tygodni.. tak na 10.. dokupie jeszszcze 100tab wina a propa moze na troche mniejsze dawki? np takie jak ja podalem wyzej? Co o tym myslicie?

    Z gory dzieki. pozdrawiam

    Edytowany przez ciminimis, 27 maj 2007 - 10:05 .

    • 0

    #6
    mdma

    mdma

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 338 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z lasu (uk)
    • Staż [mies.]: 2,5 r
    moja propozycja:
    1-6 prop 100mg eod
    2-10 prolo 100mg e3d
    6-12 winko 30mg ed

    Edytowany przez mdma, 27 maj 2007 - 11:02 .

    • 0

    #7
    ciminimis

    ciminimis

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 35
    No teraz to podales najkrocej wino.. :) a co w zwiazku z tymi dwoma tesciami? Czemu lepiej nie brac ich dwuch na raz?
    • 0

    #8
    mdma

    mdma

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 338 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z lasu (uk)
    • Staż [mies.]: 2,5 r

    No teraz to podales najkrocej wino.. :)

    heh sorka dopiero wstałem i nie zauważyłem za maasz tam wnio 3-10 a ja myslałem ze 7-10 sorka ;) :-)
    • 0

    #9
    ciminimis

    ciminimis

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 35
    Czemu winko tak pozno zaczynac?:)) Chcialbym zaczac jak najszybciej zeby wyjsc na plaze hehe :D

    a takie cos ??:

    1-5 prop 50mg e2d
    6-10 prop 100mg e3d
    2-10 prolo e3d
    2-8 stanabolon 30mg ed
    • 0

    #10
    mdma

    mdma

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 338 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z lasu (uk)
    • Staż [mies.]: 2,5 r

    Czemu winko tak pozno zaczynac?:)) Chcialbym zaczac jak najszybciej zeby wyjsc na plaze hehe :D

    a takie cos ??:

    1-5 prop 50mg e2d
    6-10 prop 100mg e3d
    2-10 prolo e3d
    2-8 stanabolon 30mg ed

    po co zwiekszac dawki na propie? wino na koniec lepiej na definicje i zeby na odblok wesc równo z prolo..
    ja bym poszedł na takie coś:
    1-6(8) prop 100mg e2d
    2-10 prolo 100mg e3d
    5-11 wino 30mg
    ale wybór jest twoj pozdro...
    • 0

    #11
    ciminimis

    ciminimis

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 35
    Ok dzieki tak zrobie.. A jeszcze jak brac wino ? Bo to jest 6 tab na dzien.. i nie wiem jak to rozdzilic.

    A moglbym dokupic wina i poleciez z nim 10tyg ?? Bo slyszalem ze lepiej dziala z propem a wedlug tej rozpiski to jak zaczne wino to prop sie skonczy :/

    Edytowany przez ciminimis, 27 maj 2007 - 14:21 .

    • 0

    #12
    mdma

    mdma

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 338 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z lasu (uk)
    • Staż [mies.]: 2,5 r

    Ok dzieki tak zrobie.. A jeszcze jak brac wino ? Bo to jest 6 tab na dzien.. i nie wiem jak to rozdzilic.

    najlepiej po posiłku 3 razy dziennie po dwie sztuki i bedzie git :-) ja własnie skończyłem jesc cetabon i jadłem 10 tab dziennie wiec nie masz tak żle pozdro...
    • 0

    #13
    ciminimis

    ciminimis

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 35
    ok :)) A wino moge ciagnac 10 tyg? Bo bym zaczol juz od 2 tyg i ciagnac od poczatku do konca... :)
    • 0

    #14
    mdma

    mdma

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 338 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z lasu (uk)
    • Staż [mies.]: 2,5 r

    ok :)) A wino moge ciagnac 10 tyg? Bo bym zaczol juz od 2 tyg i ciagnac od poczatku do konca... :)

    cos ty sobie tak te wino wkecił? :-) wydaje mi sie ze 10 tyg to troche za długo 8 tyg wydaje mi sie max..watroba tych 10 tyg może nie wytrzymać...

    Edytowany przez mdma, 27 maj 2007 - 15:33 .

    • 0

    #15
    ciminimis

    ciminimis

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 35
    Dobra to skrocilem wino do 8 tyg i zakoncze razem z prolo. Tak teraz ulozylem sobie...co o tym myslisz?

    1-2 prop 75mg e2d
    3-6 prop 100mg e2d
    1-4 meta 15mg ed
    5-12 wino 30mg ed
    6-12 prolo 100mg e3d
    • 0

    #16
    mdma

    mdma

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 338 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z lasu (uk)
    • Staż [mies.]: 2,5 r

    Dobra to skrocilem wino do 8 tyg i zakoncze razem z prolo. Tak teraz ulozylem sobie...co o tym myslisz?

    1-2 prop 75mg e2d
    3-6 prop 100mg e2d
    1-4 meta 15mg ed
    5-12 wino 30mg ed
    6-12 prolo 100mg e3d

    mysle ze teraz to dopiero namieszałeś.. :-) po co ci ten metax ? ja bym zrobił tak j/w pisałem a ty dalej wymyslasz i dodajesz nie potrzebne srodki..

    ps. na przyszłosc wiek do profilu wpisz..

    Edytowany przez mdma, 27 maj 2007 - 16:28 .

    • 0

    #17
    ciminimis

    ciminimis

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 35
    eee no lat to mam 20 i juz kilka cykli za soba.. Meta zostala mi z popszedniego cyklu i chcialem dorzucic i jechac na poczatku mete z propem, pozniej zarzucic wino i ciagnac z prolo do konca.. :) Tak mi przeciez doradziles zebym wino zostawil na koniec zeby lepiej na definicje poszlo i skoczyl razem z prolo.. to co w tym jest zle? :))


    Moglbys mi rozpisac cykl dla kumpla ???

    Deca durabolin 5x 2ml / 200mg
    deca durabolon 10ml 1ml/200mg EAP
    200 metki EAP
    20 test prolo

    Z gory dzieki :)) Pozdro.
    • 0

    #18
    mdma

    mdma

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 338 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z lasu (uk)
    • Staż [mies.]: 2,5 r

    Tak mi przeciez doradziles zebym wino zostawil na koniec zeby lepiej na definicje poszlo i skoczyl razem z prolo.. to co w tym jest zle? :))

    a gdzie ja napisałem ze to jest żle? napisałem ze nie ma sensu wrzucać mety..i tyle.

    co do cyklu kolegi może byś cos o nim napisał jakie miał cykle,waga itd.

    ja proponuje:

    1-10 deka 200mg e7d
    1-11 prolo 200mg e5d
    1-4 metka 20mg ed..
    do tego cloma na odblok mysle 24-30 tab bedzie ok ja bym miał pod reka bromergon wrazie gino(progesteronowe)..
    • 0

    #19
    ciminimis

    ciminimis

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 35
    Ok to mety nie wrzucam.. Dzieki
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko