Skocz do zawartości

Zdjęcie

stała suplementacja kreatyną

- - - - - kreatyna rozwolnienie kreatyna fazy

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
sztandi

sztandi

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2186 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 60+
    Otóż zastanawiam się nad stałą suplementacja kreatyną i ciekaw jestem czy musi to byc mono?? Obecnie jestem na cyklu nitro 2 + mono. Póżniej zamierzam kupić AAKG. W przypadku mojej wagi trochę ponad 80 kg wychodzi koło 2,5 g. Czy pory brania są takie same jak w przypadku normalnego cyklu na mono?? Czy coś jeszce powinienem wiedzieć, co różni się od normalego stosowania kreatyny??
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Pump

    Pump

      ███KFD team███ ٿ

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15218 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jelenia Góra
    • Staż [mies.]: 7 lat
    Na stałą mono nadaje się najlepiej ;) a dawkowanie 0,03 na 1kg masy ciała
    • 0

    #3
    Publicenemy

    Publicenemy

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 127 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    • Staż [mies.]: xxx
    kumple jechali na mono ok 6 miechow bez przerw i co moge powiedziec rozwaliło ich tak ze szok lecz jak to sie ma dla zdrowia to nei jestem w stanie powiedziec mysle ze powinienes sobie zrobic badanie mocu na poziom kreatyniny i zobaczyc przy jakiej dawce zmiescisz sie w normie bez szkodliwosci dla nerek http://www.youtube.c...h?v=B75KSZJgj6w look bdb link
    • 0

    #4
    Publicenemy

    Publicenemy

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 127 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    • Staż [mies.]: xxx
    albo drastycznie zwieksz ilość płynów ja podczas stosowania kreatyny malo co laziłem siuru a piłem 5l wody albo i lepiej z tego co czytałem 1g krea wiaze ze sobą 50ml wody mowa o mono jak to sie ma do innych kreatyn to nie wiem
    • 0

    #5
    sztandi

    sztandi

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2186 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 60+
    Tak jak pisałem wyszło mi 2,5 g dziennie... Do tego będzie oczywiście mono Universala. A jak dawki?? Podzielić je na dwie i tak samo jak normalnie??
    • 0

    #6
    Pump

    Pump

      ███KFD team███ ٿ

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15218 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jelenia Góra
    • Staż [mies.]: 7 lat
    Ja brałem 2 ale chyba tylko rano na czczo syknie
    • 0

    #7
    Woodzu

    Woodzu

      Imprezowicz

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11132 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    wystarczy rano naczczo, chodzi o to by utrzymac krete w organizmie, rano wystarczy. :unsure:

    Pozdr.
    • 0

    #8
    sztandi

    sztandi

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2186 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 60+
    Wezmę chyba na dwa razy... I pytanie czym odmierzałeś ten 1-2 g ??

    I jeszcze jedno... Jak z nerkami u Was??

    Edytowany przez sztandi, 07 grudzień 2008 - 18:52 .

    • 0

    #9
    Pump

    Pump

      ███KFD team███ ٿ

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15218 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jelenia Góra
    • Staż [mies.]: 7 lat
    Luzz tzn nie mam problemów najlepiej na wadze albo na oko pół łyżeczki
    • 0

    #10
    Publicenemy

    Publicenemy

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 127 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    • Staż [mies.]: xxx
    ludzie jecie tyle supli w prochu zainestujcie sobie w wage elektroniczną bądz szalkową pełno tego na allegro
    • 0

    #11
    kielars

    kielars

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2768 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z kątowni ;]
    • Staż [mies.]: na +
    ja mam elektroniczna i sie nie chwale :-D
    • 0

    #12
    sztandi

    sztandi

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2186 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 60+

    ludzie jecie tyle supli w prochu zainestujcie sobie w wage elektroniczną bądz szalkową pełno tego na allegro


    Taka porządna waga kosztuje ponad 200zł. Kupowałem wagi elektroniczne za 40-50 zł i jest to jedno wielkie gówno... Tzn przy takich ciężarach typu 1-2 g pokazuje zero. Miałem dwie i sprawdzałem to na... Każdy wie na czym. Dlatego nie mam zamiaru kupowac znowu. Dobra do tego będzie miarka od Nitrobolonu 2


    TERAZ NA SERIO:

    Jak z efektami tj. czy byliście zadowoleni??
    No i powtarzam się jak z nerkami??

    Edytowany przez sztandi, 07 grudzień 2008 - 22:45 .

    • 0

    #13
    kielars

    kielars

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2768 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z kątowni ;]
    • Staż [mies.]: na +
    tez planuje od lutego wejsc na stala suplementacje. i doloze swoje pytanie ile taka suplementacja powinna trwac ?

    Edytowany przez kielars, 07 grudzień 2008 - 22:48 .

    • 0

    #14
    34

    34

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1237 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Hoolycity
    • Staż [mies.]: z30
    Grzegorz był i chwalił, dawka tylko rano, co do nerek przy takiej małej dawce 3g dziennie nie powinno byc to zadnym problemem

    osobiscie zastanawialem sie nad wejsciem kiedyś na stałą 1mgcaps mono+1mgcaps tcm ; ] i tak co rano, probował ktos czegos takiego ?
    • 0

    #15
    sztandi

    sztandi

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2186 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 60+
    Właśnie też się zastanawiałem nad MegaCapsami, ale jednak to jest coś na dłuższą metę więc kupię bardzo cenione mono Universala. Fakt faktem, że capsó nie trzeba dzielić ale przeboleję...

    Znowu się powtarzam: Czy byliście zadowoleni ze stałej suplementacji mono??
    • 0

    #16
    Pump

    Pump

      ███KFD team███ ٿ

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15218 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jelenia Góra
    • Staż [mies.]: 7 lat
    YES :D
    • 0

    #17
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat
    Kreatyna nie ma złego wpływu na nerki,kolejny mit.Wiadomo,ze na cyklu pije sie wiecej wody niz zazwyczaj dla lepszej filtracji
    • 1

    #18
    Publicenemy

    Publicenemy

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 127 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    • Staż [mies.]: xxx
    "Kreatyna nie ma złego wpływu na nerki" uehehe dobrze sie masz widze idz zrob sobie badanie kreatyniny w moczu podczas cyklu i zapytaj sie jak taki poziom ma sie dla nerek zobaczymy co ci powie pozdro
    • -2

    #19
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat
    W wiekszosci lekarze nie sa dla mnie kompetentnymi osobami do dyskusji na temat suplementacji.
    A co do mojego stwierdzenia sugeruje sie przeprowadzonymi badaniami na 2 grupach cwiczacych:jednej podawany byl monohydrat z faza nasycenia,drugiej staloa suplementacja(10 g dziennie).Po okresie 6 tyg. nie stwierdzono złego wpływu na nerki.
    źródło: sdw-nie jestem pewnien na 100%.W kazdym razie pismo branżowe

    Edit: ze mna wszystko dobrze to ty sie bulwersujesz jakbym glosil jakas herezje

    Edytowany przez Massive_112, 08 grudzień 2008 - 19:12 .

    • 0

    #20
    Woodzu

    Woodzu

      Imprezowicz

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11132 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna

    W wiekszosci lekarze nie sa dla mnie kompetentnymi osobami do dyskusji na temat suplementacji.
    A co do mojego stwierdzenia sugeruje sie przeprowadzonymi badaniami na 2 grupach cwiczacych:jednej podawany byl monohydrat z faza nasycenia,drugiej staloa suplementacja(10 g dziennie).Po okresie 6 tyg. nie stwierdzono złego wpływu na nerki.
    źródło: sdw-nie jestem pewnien na 100%.W kazdym razie pismo branżowe


    Piszesz, ze po 6 tygodniach nie stwierdzono zlego wplywu, a np. jak ktos jest na stalej pol roku czy rok ? %)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko