Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stak przed treningowy

- - - - - Suple xplode

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
tuti frutii

tuti frutii

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 34 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:BB
    • Staż [mies.]: 18
    Witam nie wiem czy był taki temat troche szukałem ale nie znalazłem, mam takie pytanie mianowicie co zrobić gdy przesadziło się z ilością boostera przed treningiem i podczas machania zaczynają się zawroty, "dziwne" uczucie lekkie mroczki przed oczami..?? Jak szybko zniwelować te niechciane efekty ?? Przyznam że zawsze piłem Xploda z 1.5 miarki ale chciałem sprawdzić moją tolerancje i z ciekawości zrobiłem z 2 i niestety coś takiego mi sie zaczęło dziać przez około 20min może to wina dnia.. tego że pracowałem w nocy nie wiem mniejsza z tym, chciałbym wiedzieć na przyszłość co pomoże w takiej sytuacji. Za odp dziękuje.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Layt

    Layt

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2435 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wrocław
    • Staż [mies.]: mało
    Zmniejsz dawkę przed treningiem, daj organizmowi czas na zaakceptowanie boostera. Nie da się zniwelować tego jak już wziołeś, chyba że chcesz rzygać aby odtruć organizm.
    • 0

    #3
    najen

    najen

      Brain Surgery

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7045 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    To normalna reakcja organizmu,na dużą dawkę środku pobudzającego.Napij się wody.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko