Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sprzęt niezbędny do prawidłowego Treningu Push & Pull

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Zolee

Zolee

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 85 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wroclaw
    • Staż [mies.]: 60+
    Witam.
    Wkrotce zamierzam rozpoczac trening push & pull (2-3 tygodnie.)
    Aktualnie staram sie ulozyc sensowny plan, wspierajac sie planami obecnymi juz na forum.
    Cwicze na domowej silowni, i zdaje sie iz bede zmuszony dokupic pare rzeczy, jednak wole sie upewnic, stad temat.
    Posiadam : Sztange krtotka (160 cm) W planach zakup Dlugiej (180 cm), 2x Sztangielki. Lawke z mozliwoscia zmiany wysokosci na +,Drazek, Wioslarza, Stepper,Rowerek oraz Ławka do brzuszków.
    Czy myslicie iz wymagany bedzie zakup dodatkowych przyrzadow, jak np. Poreczy ?

    Do tego pytanie, czy uwazacie iz warto dodawac do rozgrzewki stepper/rowerek oraz cwiczenia na worku. Czy potraktowac to jako osobna forme cwiczen aerobowych i odseparowac od cwiczen rozgrzewkowych ? Tluszczu do wypalenia jest moze 5-7 kg, chociaz nie widze sensu robienia tego na diecie masowej i przed zima.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    tunathefish

    tunathefish

      sssss wonrzownike /\/\/\/\/\O~

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2073 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    Kilka minut na rowerku/bieżni przed treningiem w celu rozgrzania będzie jak najbardziej na miejscu.

    Stojaki na sztangę dokup co byś mógł przysiad robić i poza tym masz wszystko. Bez poręczy da się żyć. Może jakieś stare krzesła znajdziesz. Nie musisz mieć specjalnych poręczy do tego ćwiczenia.:)
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko