Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sportage kontra ix35

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

Ankieta: Kia (9 użytkowników głosowało)

Który?

  1. Kia (6 głosów [66.67%] - Zobacz)

    Procent głosów: 66.67%

  2. Hyundai (3 głosów [33.33%] - Zobacz)

    Procent głosów: 33.33%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1
So_Seductive

So_Seductive

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1129 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bytom
    • Staż [mies.]: 0
    Przymierzamy się do zmiany auta z Civica VIIIgen. Wybór padł na jakiś entry-level z Suv'ów. Cena ma dosyć duże znaczenie, dlatego zależy mi na aucie 90tyś (nowy). Gdyby trochę więcej pieniędzy było pewnie myślałbym nad Captiva, ale w takim wypadku rzucają się tylko dwa auta. Kia Sportage vs Hyundai ix35. Auta bliźniacze, dane katalogowe praktycznie takie same. Lecz ciężko znaleźć porównanie bezprośrednie. Parę lat temu auto świat zrobił fajny przekrojowy test aut Kii i Hyundaia w każdym segmencie, teraz tego nie ma..

    Czy ktoś może miał jakiś kontakt z którymś z tych aut? A może z dwoma? Zależałoby mi raczej na obiektywnej ocenie, bo w innych miejscach ludzie popadaj z skrajności w skrajność.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    brtt

    brtt

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1585 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Poszukam bo wydaje mi sie ze mialem ten nr gazety z tym porownaniem. Auta wyjezdzaja z tej samej fabryki, maja te same podzespoly najlepiej samemu sie przejechac i zoabczyc ktory bardziej pasuje, bo mi. np sportage odpowiadaja z zew. a w srodku bardziej ix35.
    • 0

    #3
    10tolek

    10tolek

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów

    Mam hyundai ix35 w leasingu 2.0 crdi i polecam. Podobno wersja 1.6 nie jest juz tak udana. W cyklu miejskim wiecej pali niz podaja, ale w trasie spisuje sie znakomicie. Wnetrze rzeczywiscie wykonczone jest bardzo dobrze i wyglada naprawde ladnie :)


    • 0

    #4
    Barti!

    Barti!

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 396 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24

    jeden i drugi to mydelniczki, z daleka ok w środku plastik twardy aż miło :) mechanicznie OK

     

    szukaj tiguana lub Kuga po demo albo coś. 


    • 0

    #5
    Misieq1992

    Misieq1992

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 197 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Cze-wa

    Panowie temat z przed roku. :brawo:


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko