Skocz do zawartości

Zdjęcie

Spis Artykułów

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
..Kamil..

..Kamil..

    Prezes Sezonowiec

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 20887 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna

    *
    POPULARNY

    SPIS ARTYKUŁÓW DZIAŁU TRENING

     

     

    METODY I TECHNIKI TRENINGOWE

     

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifAtlas ćwiczeń

    Opis: Dokładne opisy, prezentacje filmowe i foto wszystkich najbardziej popularnych ćwiczeń.

    Opracowali: Opracowanie zbiorowe

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif Jak mam zacząć?

    Opis: Zbiór podstawowych rad odnośnie rozpoczęcia przygody z siłownia
    Opracował: ..Kamil..

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifNiezbędne podstawy treningu.

    Opis: Zbiór podstawowych informacji o treningu
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifJak ułozyć plan treningowy - ABC układania treningów

    Opis: Krótki tutorial układania własnych planów treningowych
    Opracował: Ł

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifWiek a trening siłowy.

    Opis: Wpływ treningu siłowego na młodych ludzi .
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifDlaczego warto trenować nogi?

    Opis: Coś dla wszytskich którzy olewają trening nóg
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifDopiero zaczynasz? Zajrzyj

    Opis: Poradnik dla zaczynających przygodę z siłownią.
    Opracował: Proost

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifSłowniczek terminów kulturystycznych

    Opis: Tłumaczenie podstawowych definicji.
    Opracował:  Arek94

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifPodstawowe pojęcia z dziedziny kulturystyki

    Opis: Podstawowe pojęcia, które powinien znać każdy adept kulturystyki.
    Opracował: krwawybot

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPodstawowe Zasady Treningowe.

    Opis: Parę prostych zasad, które powinien znać każdy kulturysta.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPodstawy Treningu.

    Opis: Podstawowe zasady treningowe.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifRozgrzewka - Podstawa Treningu Każdego Sportowca.

    Opis: Rozgrzewka.
    Opracował: Combat

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifRozgrzewka.

    Opis: Porządna rozgrzewka przedtreningowa.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifRozgrzewka.

    Opis: Sens rozgrzewki.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPrawda o zakwasach - czyli czym jest DOMS?

    Opis: Mechanizm powstawania bolesność mięśni szkieletowych powszechnie zwanej "zakwasami".
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifTrening fbw?

    Opis: Wytłumaczenie czemu fbw polecane jest dla początkujących.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening domatora  

    Opis: Trening dla osób, które z różnych powodów chcą/muszą trenować w domu.
    Opracował: Rzepka

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifĆwiczenia siłowe z obciążeniem własnego ciała.

    Opis: Trening domatora.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.giftrening w domu małym kosztem

    Opis: Trening domatora z małą ilością sprzętu.
    Opracował:  Miks

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifRedukcja tkanki tłuszczowej

    Opis: Podstawowe informacje jak zabrać się do redukcji
    Opracował: ..Kamil..

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifMetody dokładania ciężaru

    Opis: Opracowanie na temat progresji piramidalnej, rampy, rampy zamkniętej, stałego ciężaru.
    Opracował: TND

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifProgresja liniowa

    Opis: Technika umożliwiająca stały wzrost siły, a co za tym idzie masy.
    Opracował: TND

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifPodciąganie na drążku- rady dla wszystkich

    Opis: Art. dla osób które mają problem z podciąganiiem się na drążku.
    Opracował: Rottweiler

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifRegeneracja by Frank Zane

    Opis: 10 zasad Franka Zane'a.
    Opracował: Kamyk5011

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifKompleksy

    Opis: Kompleksy jako alternatywa dla aerobów.
    Opracował: Lukmour

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifAktywny Odpoczynek   

    Opis: Aktywny odpoczynek pomiędzy seriami jako poprawa regeneracji.
    Opracował: Lukmour  

     

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifO technice ćwiczeń.

    Opis: W arcie opisane na co należy zwrócić uwagę by nie doznać kontuzji.
    Opracował: Diegoo

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifSystem aktywnego opuszczania 

    Opis: System polegający na pobudzenie mięśni przez fazę negatywną ćwiczenia.
    Opracował: pukiel

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMetoda 25 powtórzeń

    Opis: Skuteczna metoda treningowa.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifSerie łączone, super serie, serie kombinowe 

    Opis: Metody pozwalające zwiększyć intensywność treningu za równo skracając jego czas.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifDrop sety  

    Opis: Metoda zwiększająca intensywność treningową.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifZasada wstępnego zmęczenia mięśni

    Opis: Metoda treningowa polegająca na wstępnym zmęczeniu mięśni.
    Opracował: F4213

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMięśnie szyi

    Opis: Trening mięśni szyi.
    Opracował: kuba122

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifRozwój mieśni, a kolejność wykonywania ćwiczeń.

    Opis: Wpływ kolejności ćwiczeń na rozwój mięśni.
    Opracował: miqman

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifWycikanie na ławie płaskiej - Tom McCullough

    Opis: Jak powinno wyglądać wyciskanie leżąc wg Tom'a McCullough'a.
    Opracował: eeetam

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPodpowiedzi Mistrzów

    Opis: Rady mistrzów- uzupełnienie wiedzy kazdego uprawiającego kulturystykę.
    Opracował:   Mentor-

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifEKSPERYMENTOWANIE

    Opis: Sposób polegający na eksperymentowaniu by znaleźć dla siebie ten "złoty środek".
    Opracował: SLIN

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifWyciskanie leżąc według Boris Sheiko

    Opis: Trening na poprawę wyciskania leżąc wg Boris'a Sheiko.
    Opracował:  Freed

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening metodą serii przerywanych(Rest-pause tr.)

    Opis: Metoda treningowa polegająca na robieniu serii przerywanych- dla zaawansowanych
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening metodą "Super slow"

    Opis: Metoda treningowa polegająca na bardzo powolnych powtórzeniach.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening kobiet.

    Opis: Specyfikacja treningu dla kobiet.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifJak robić pomiary obwodu czesci ciała.

    Opis: Poprawny sposób zbierania wymiarów ciała.
    Opracował: krwawybot

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifHolistyka kulturystki

    Opis: Trening holistyczny wg Weidera.
    Opracował: krwawybot

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifAkcesoria treningowe.

    Opis: Akcesoria poprawiające bezpieczeństwo ćwiczących.
    Opracował:  ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif29 rad JOE WEIDERA poprawiające efektywność ćwiczeń.

    Opis: Metody pozwalające zwiększyćintensywność treningów wg Weidera.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifDoskonałe powtórzenie.

    Opis: Poprawne powtórzenie jako element wpływający na jakość mięśni.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifZmiana kątów.

    Opis: Wpływ kątów ćwiczeń na rozwój mięśni.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif100 (STO).

    Opis: Stopniowany trening objętościowy.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifSukces w kulturystyce.

    Opis: Najważniejsze warunki, które pozwolą osiągnąć sukces w kulturystyce.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPrzetrenowanie.

    Opis: Parę rodzai przetrenowania.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifStretching.

    Opis: Trening siłowy wg bułgarskich ciężarowców.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening aerobowy.

    Opis: Specyfikacja treningu aerobowego.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifX Przykazań.

    Opis: X Przykazań dużych mięśni wg Ron'a Harris'a.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     
     


    SYSTEMY TRENINGOWE
     

     

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPrzykładowe rozpiski treningów

    Opis: Zbiór przykładowych rozpisanych treningów
    Opracował: ..Kamil..

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifCiekawy trening podczas regeneracji

    Opis: Trening przeznaczony na okres regeneracji po cięższych planach.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening pod MMA/BJJ/SW

    Opis: Trening siłowy przeznaczony dla adeptów SW.
    Opracował:  Amen20

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifABS 

    Opis: Trening brzucha.
    Opracował:   Prezes Mass

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifA6W

    Opis: Jeden z najbardziej popularnych treningów brzucha. Wideotutorial
    Opracował: Yaro

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifBrzuch By Fifty

    Opis: Trening na mięśnie brzucha.
    Opracował: FIFTY

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifGee-nialny brzuch.

    Opis: Ciekawy trening brzucha.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifHIIT - High Intensity Interval Trening 

    Opis: Trening aerobowy o wysokiej intensywności, świetna alternatywa dla klasycznego cardio.
    Opracował: ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening Tabata

    Opis: Krórki trening poprawiający wytrzymałość i sprawność, świetna alternatywa dla klasycznych aerobów przy redukcji.
    Opracował: -steve

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening Tabata

    Opis: Krórki trening poprawiający wytrzymałość i sprawność, świetna alternatywa dla klasycznych aerobów przy redukcji
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifP90X

    Opis: Znany 90-dziesięcio dniowy plan treningowy, który można wykonać w domu przy minimum sprzętu.
    Opracował: .M.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTreningi z małą ilościa sprzetu 
              Opis: Trening przeznaczony dla osób, które nie posiadają zbyt wiele sprzętu.
              Opracował: Pump

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifBiceps i triceps, łapa na sezon %)

    Opis: Parę treningów priorytetujących ramiona.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifACT-AEROBIC CIRCUIT TRAINING 

    Opis: Trening obwodowy w wersji FBW.
    Opracował: Nitro

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifTrening Full Body Workout (FBW)

    Opis: Trening całego ciała na jednej sesji treningowej
    Opracował: hoodykr

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifHypertrophy-Specific Training (HST)

             Opis: Metoda stopniowego przeciążania mięśni, stosowana w celu wywołania maksymalnego ich wzrostu - hipertrofii
             Opracował: Padre

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifTrening HST w wersji Push & Pull

             Opis: Trening HST oparty na połączeniu Push&Pull
             Opracował: ..Kamil..

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5 typów treningów FBW

    Opis: Zestaw pięciu różnych treningów FBW.
    Opracował:  RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPull, squat, press- full body workout

    Opis: Plan FBW ustawiony głównie na progres siłowy.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening z priorytetem

    Opis: Trening split z priorytetem dla średniozaawansowanych.
    Opracował: TND

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifPush/pull i Push/pull+nogi  

    Opis: Trening z podziałem parti na wyciskające i przyciągające.
    Opracował: hoodykr

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifJak modyfikować Push & Pull

    Opis: Propozycje do modyfikowania P&P oraz stopniowego podnoszenia jego intensywności.
    Opracował: Aggressor

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifGóra/dół, przód/tył - split

    Opis: Trening z podziałem góra&dół i przód&tył, alternatywa dla klasycznego splita.
    Opracował:  ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5x5

    Opis: Trening 5x5 w wersji split.
    Opracował: `Adrian

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5x5, powrót do źródeł ;)

    Opis: Klasyczna wersja treningu 5x5.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5x5 Bill Star

    Opis: Znany i chwalony trening, który głównie kładzie nacisk na budowę siły.
    Opracował:  RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifSystem rep goal- cel powtórzeniowy

    Opis: System pozwalający robić progres z treningu na trening.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    excl.gifRiot workout

    Opis: Ciekawy krótki i intensywny plan treningowy, opracowany przez naszego użytkownika.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifFST-7

    Opis: Metoda treningowa przeznaczona dla osób średniozaawwansowanych. Trening rozciągający polegająca na wykonywaniu 7s w ostatnim ćwiczeniu na daną partię.
    Opracował:  ..Kamil..

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMetoda Power/Rep Range/Shock

    Opis: Trening pozwalający przełamać stagnację.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifZniszczenie włókien / nasycenie włókien - modyfikacja p / rr /shock

    Opis: Zmodyfikowany trening p/rr/shock dla osób średniozaawansowanych.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifAntykulturystyczny program treningowy  

    Opis: Nietypowy trening na masę, przeznaczony dla naturalnych kulturystów.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifNiemiecki trening objętościowy - wersja dla zaawansowanych 

    Opis: Świetny trening objętościowy przeznaczony dla zaawansowanych.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif"5-10-20"

    Opis: Metoda na zastój wg Radka Słodkiewicza.
    Opracował: eeetam

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening HSS 100  

    Opis: Trening dla doświadczonych osób chcących dać nowy bodziec do wzrostu mięśniom.
    Opracował: Piotr_k

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifSuper 50

    Opis: Trening o wysokiej intensywności przeznaczony dla zaawansowanych.
    Opracował: Aggressor

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifStarting Strenght Marka Rippetoe

             Opis: Plan na poprawę siły dla początkujących i nie tylko.
             Opracował: oscyp

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifStarting Strenght Marka Rippetoe

    Opis: Plan na poprawę siły dla początkujących i nie tylko.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif5/3/1 Jim Wendler

    Opis: Trening którego głównym celem jest poprawa siły.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifGreyskull linear progression

    Opis: Plan skierowany głównie na poprawę siły.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif"5/3/1 Manual".Jim Wendler  

    Opis: Trening którego głównym celem jest poprawa siły.
    Opracował:  Prezes Mass

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening oparty na zasadzie 1 - 6 

    Opis: Metoda treningowa stosowana przez trójboistów.
    Opracował: ~Grzegorz

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMetoda 3x3 wg. Stephana Korte

    Opis: Trening 3x3 na poprawę siły.
    Opracował: eeetam

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifParę treningów na siłę

    Opis: Cztery treningi na zwiększenie siły.
    Opracował:  Czucz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifFranki NY's mass building program

    Opis: Trening na masę, dla naturalnych kulturystów.
    Opracował: RAW

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifOlympic Hypertrophy Training

    Opis: Trening pozwalający wypracować siłę, masę, dynamikę oraz szybkość.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif4 day power muscle burn workout

    Opis: Trening na masę dla średniozaawansowanych.
    Opracował: JohnyBoy

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMax-OT

    Opis: Ciekawy trening na mase.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gif PHAT

    Opis: Trening na mase dla średniozaawansowanych.
    Opracował: VanZan

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMetoda DoggCrapp

    Opis: Kolejny trening na masę dla średniozaawansowanych.
    Opracował:  `Adrian

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifMetoda treningowa SHOTGUN

    Opis: Trening na masę nie dla początkujących.
    Opracował:  donJAZYResko

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening HEAVY DUTY Mike'a Mentzera

    Opis: Trening na masę dla zaawansowanych.
    Opracował:  ANATOM

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening trójfazowy

    Opis: Trójfazowy trening, którego celem jest masa i siła.
    Opracował: ~Grzegorz

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifTrening WSB dla chudych ...

    Opis: Trening West Side Barbell nastawiony na wzrost siły jak i masy mięśniowej.
    Opracował: Freed

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

    excl.gifCluster training

    Opis: Trening na masę i siłę przeznaczony dla średniozaawansowanych i zaawansowanych.
    Opracował: Freed

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    • 5

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko