Skocz do zawartości

Zdjęcie

Spięcia brzucha leżąc / na maszynie leżąc z oporem

* * * * * 2 głosów trening brzucha spiecia lezac maszynie oporem

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57200 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: proste brzucha
    Mięśnie pomocnicze: skośne wewnętrzne i zewnętrzne
    Stabilizatory: ------

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Połóż się na ławeczce lub podłożu, ugnij nogi w kolanach, stopy powinny przylegać do podłoża. Ręce trzymaj przy skroniach albo skrzyżuj na piersiach. Weź wdech i zacznij skłon tułowia , w momencie spięcia mięśni brzucha zrób wydech i powoli powróć do pozycji wyjściowej do momentu, gdy dotkniesz plecami i głową ławeczki.

    Uwagi: W miarę wzrostu zaawansowania możesz użyć dodatkowego obciążenia (talerza trzymanego na piersiach). Kontroluj ruch podczas wykonywania ćwiczenia. Można to ćwiczenie także wykonywać z nogami ugiętymi pod kątem 90 stopni i w kolanach i w biodrach trzymając je w powietrzu lub opierając o coś. Aby zwiększyć zaangażowanie mięśni skośnych brzucha podczas ćwiczenia możesz naprzemiennie skręcać tułów w końcowej fazie ruchu. Dla ułatwienia możesz poprosić partnera o przytrzymanie stóp bądź zaprzeć je np. o drabinkę. Być może będziesz miał możliwość wykonania tego ćwiczenia za pomocą specjalnej maszyny. W końcowej fazie ruchu można wykonywać skręty tułowia


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 3

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko