Skocz do zawartości

Zdjęcie

Specjalny plan treningowy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Torken

Torken

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Hej, ostatnio robilem  rutynowe badania hormonalne u lekarza i okazalo sie ze moj poziom testosteronu jest EKSTREMALNIE niski. Lekarz przed przepisaniem mi hormonu w zastrzykach postanowil zebym przez 3-4 miesiace chodzil na silownie(obok innych nawykow) i w ten sposob sprobowal naturalnie podniesc poziom testosteronu. Po przeszukaniu internetu(zarowno po polsku jak i po angielsku) natrafilem na pare artykulow o planach treningowych ktore maja najwiekszy potencial dla podniesienia poziomu testosteronu. Niestety, te wszystkie zrodla zgadzaja sie tylko w dwoch kwestiach iz nalezy robic cwiczenia wielostawowe oraz wybierac wolne ciezary, a nie maszyny. W kwestiach ciezaru, ilosci serii, ilosci powtorzen, dlugosci przerw(miedzy seriami, cwiczeniami, dniami treningowymi) jak i dlugosci treningu kazde zrodlo podaje cos innego. Postanowilem zatem zalozyc konto na forum o tematyce kulturystycznej  z nadzieja ze  jakis doswiadczony uzytkownik forum rozpisze dla mnie plan treningowy ktory powinen mi pomoc w podniesieniu poziomu hormonu.

 

Mysle ze te informacje o mnie moga pomoc:

Mam 25 lat, 84kg, 185cm wzrostu. Mam dostep do dobrze wyposarzonej silowni, jestem w stanie chodzic na silownie 3 razy w tygodniu. Przez cale zycie uprawialem jakis sport (pilka nozna/Boks tajski) lecz ostatnie 3 lata ze wzgledu na studia i prace za biurkiem raczej prowadze siedzacy tryb zycia. Na silowni bylem juz wiele razy, ale raczej w celach rekreacyjnych niz zmiany sylwetki(wiem jak poprawnie wykonywac cwiczenia).


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Diegoo

Diegoo

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4570 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Paryż
  • Staż [mies.]: 4
Cwiczenia takie jak martwy ciag, wyciskanie na lawce, wspinanie sie po linni, przepychanie opony, spacer farmera, sqate różnej maści, wykroki różnej maści, pompki, wyciskanie sztangi nad glowe, clean and jerk, clean and press, push press, thruster, snatch, dipsy na kółkach, skipA, skakanie na skakance etc etc powoduja wyrzut testosteronu, bo to cwiczenia wielostawowe.

Zapomnij o maszynach i izolacjach co Nie dadza ci zadnej sily i zadnej przyjemnosci.

Używaj wielostawow w swoim treningu, zbuduj swoj plan treningowy z podstawowych cwiczen.

Oraz sprobuj zmienic swoje odżywianie stawiając na tłuszcze nasycone zamiast na węglowodany proste/złożone.

Wysłane z mojego DUK-L09 przy użyciu Tapatalka


  • 0

#3
szumi1991

szumi1991

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 728 postów

https://www.kfd.pl/j...bw-278333.html/


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko