Skocz do zawartości

Zdjęcie

Spartaczyłem zamówienie

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
Hei

Hei

    Się rozkreca

  • Bez aktywacji
  • PipPipPip
  • 357 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skwierzyna
    • Staż [mies.]: 18
    Witam. Wczoraj w nocy złożyłem zamówienie na sklepie, ale pewnie ze zmęczenia organizmu chyba wykręciłem niezły numer %) Mianowicie adres dostawy nie zgadza się z adresem płatnika %) Teraz nie wiem, odżywki pójdą na mój stary adres na dane mojej matki, a do mnie przyjdzie gość po pieniądze? %) Jak to będzie? Mógłbym to jakoś skorygować? Bo paczka jeszcze nie została wysłana, zamówienie jest dopiero przyjęte.

    Pomóżcie %)

    Załączone miniaturki

    • zamówienie.JPG

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    -ARTUR-

    -ARTUR-

      Bóg spamu ;)

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15221 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Dzwoń do chłopaków na sklep, na pewno da się wyprostować tą nieścisłość. http://sklep.kfd.pl/Kontakt-i-5.html
    • 0

    #3
    Hei

    Hei

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 357 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skwierzyna
    • Staż [mies.]: 18
    Dział pomocy technicznej nie działa <_<
    • 0

    #4
    -ARTUR-

    -ARTUR-

      Bóg spamu ;)

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15221 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    dzwoń po wew.2 ale to dopiero jutro rano od 10.00
    • 0

    #5
    Hei

    Hei

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 357 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skwierzyna
    • Staż [mies.]: 18
    Tak sobie myślę, że ustawiając opłatę przy odbiorze, a jednoczesnie inny adres odbioru i płatnika - normalnie oszukałem system xD hahaha. Mam nadzieję, że szybko to się jakoś naprawi, od poniedziałku chciałem pocisnąć cykl :P
    • 0

    #6
    Ghost_

    Ghost_

      Magician

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7472 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    paczka teoretycznie pojdzie do mamy
    • 0

    #7
    Hei

    Hei

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 357 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skwierzyna
    • Staż [mies.]: 18
    No właśnie wszelka teoria tutaj zawodzi %) Jeśli jest płatne przy odbiorze, to odbiór nie może być nigdzie indziej, niż pod adresem płacącego.
    • 0

    #8
    EuzebiuszKFD

    EuzebiuszKFD

      aj-ef-bi-bi-pro

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11084 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 09`
    http://sklep.kfd.pl/...macji-n-34.html

    Od 10 do 16 wal.
    • 0

    #9
    Hei

    Hei

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 357 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skwierzyna
    • Staż [mies.]: 18
    Załatwione. Przykro tylko, że paczka wciąż nie jest gotowa, choć zamawiałem w środę. Miałem nadzieję, że paczka będzie w piątek/sobotę, a tu najszybciej w poniedziałek.
    • 0

    #10
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16156 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat
    Dlatego jest napisane i w regulaminie i na stronie po zlozeniu zamowienia, w mailu z potwierdzeniem a nawet tutaj ze czas realizacji wynosi od 1-5 dni roboczych.
    • 0

    #11
    Loccus79

    Loccus79

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 931 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15x12
    dzięki Ci Bell żeś telefon wymyślił.
    • 0

    #12
    Hei

    Hei

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 357 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skwierzyna
    • Staż [mies.]: 18
    "Komentarz pracownika:
    W momencie przygotowania zamówienia do realizacji zabrakło* nam:Vitalmax - Creatin capsules 500mg (400 kaps.
    Prosimy o szybki kontakt. Zależy nam na jak najszybszej realizacji Państwa zamówienia.
    Przepraszamy za utrudnienia."

    Nie ma kreatyny universala, to ok - jest na sklepie taka informacja. Ale nie było nic o braku VitalMax'a, normalnie mogłem to zamówić. Niezły burdel tam macie. Teraz uwaga - tą wiadomość otrzymałem o 15:32 bodajże i proszono mnie o jak najszybszy kontakt, ponieważ "zależy nam na jak najszybszej realizacji zamówienia" - zadzwoniłem po 10minutach i już nawet nikt nie odbierał. Zamiast wysyłać wyklepane regułki grzecznościowe, lepiej zajmijcie się normalnie sprzedażą bez ściemy <_<
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko