Skocz do zawartości

Zdjęcie

Spalenie tkanki tłuszczowej

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Kali7855

Kali7855

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
Siema.Chce stracić zbędny tłuszcz, który głównie mam uzbierany na brzuchu, boczkach i pośladkach.Wiem że spalanie nie działa w danych miejscach, dlatego potrzebna mi jest dieta.Mam 18 lat, waga to 65kg i mam 169cm wzrostu.   Współczynnik BMR: 1680

 

Dzienne zapotrzebowanie na kalorie: 2083 kcal

Dzienne zapotrzebowanie na tłuszcz: 70 g

Dzienne zapotrzebowanie na białko: 131 g

Dzienne zapotrzebowanie na węglowodany: 235 g

Na siłowni ćwiczę od 3 tygodni (Wcześniej ćwiczyłem rok).Ćwiczę 4 dni w tygodniu oraz robię brzuszki na ławce skośnej.Jeśli chodzi o aktywność fizyczną to bywa różnie.W jeden dzień potrafię przejechać rowerem po 7km i potem jeszcze grać mecz w piłkę nożna po 2 godziny.Żeby na drugi dzień siedzieć na tyłku.Przez te 3 tygodnie byłem na swojej diecie.Straciłem na wadze z 68kg na 65kg ale jeśli chodzi o redukcje to nie widać zbytnio żeby chociaż minimetr spadł.Dlatego zależy mi aby ktoś ułożył mi dietę na pw lub tutaj się wypowiedział na co zwracać uwagę, co jest ważne przy takiej diecie, ile razy dziennie jeść itp. Wszystko ze swojego doświadczenia.I czy opłaca się już teraz ćwiczyć brzuch?Czy po redukcji będzie widać lepiej mięśnie brzucha? (Tak wiem,żeb spalić brzuch potrzebna jest dieta a same brzuszki mi w tym nie pomogą..) 

 

Dane o siłowni:

Każde ćwiczenie ma 4 serie po 10/12/16 razy w zależności od danego ćwiczenia na daną partie ciała.

Staram się ćwiczyć na siłe, ale zaczynam się zastanawiać nad rzeźba co o tym myślicie?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
arkagham

arkagham

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 301 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 36

http://www.kfd.pl/di...arb-27689.html/

 

prywatne układanie diety: http://ar.pl/indywid...e-planow/#dieta

 

skup się na redukcji. trenuj brzuch jak każdą inną partię mięśniową.


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko