Skocz do zawartości

Zdjęcie

Spadek masy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Kaapi

Kaapi

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5
    Witam, trenuję MT od pół roku zanim zacząłem trenować chodziłem na siłownie (rok z przerwą 2 miesiące) cały czas FBW 3 razy w tygodniu. W końcu zacząłem trenować MT także 3 razy w tygodniu, łączyłem to z siłownią przez pierwsze 2 miesiące, potem odpuściłem siłownie i skupiłem sie głównie na MT, problemem był błyskawiczny spadek masy ciała i w sumie przetrenowanie. Minęły 2 miesiące jak nie chodzę na siłownie i chciałbym wrócić, mój trening ułożyłem pod MT, nie będę się bawił w FBW, gdyż, piorytetem jest MT a nie budowanie mięśni. Plan miałby wyglądać nastepująco PND ŚR PT - MT WT,CZW - Siłownia i teraz nastepuje pytanie, co polecacie żeby nie stracić znowu masy? Gainer ? Chciałbym dodać, że zależy mi na tym żeby siłownia wpływa jednak na sylwetkę i nawet przy tych 2 treningach tygodniowo, chciałbym uzyskać najlepsze efety, wiem że Schwarzeneggerem i Andersonem Silvą równocześnie nie będe. Diete mam ułożną. Chodzi mi głównie o suple. Dodam jeszcze, że biegam rano w dni które mam MT.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    relakz

    relakz

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 801 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bytom
    Gdyby dieta była dopięta z odpowiednią nadwyżką kcal(siłownia+SW+aero=potrzebujesz bardzo dużo kalorii) to waga by nie leciała. Jeśli nie jesteś w stanie dostarczyć wystarczająco to możesz kupić gainer'a jako uzupełnienie.
    PS. Żeby mięśnie nie paliły się przy tej ilości treningów możesz zaopatrzyć się w BCAA.
    • 1

    #3
    Gandziamen

    Gandziamen

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gůrny Ślůnsk
    • Staż [mies.]: 36
    Odpowiednia dieta. Przy takiej aktywności z pewnością masz większe zapotrzebowanie kaloryczne. Białko, gainer do uzupełnienia jeśli czegoś będzie jeszcze za mało. Dodatkowo dla regeneracji i "ochrony" mięśni BCAA i jakieś witaminki :-)

    Pozdrawiam.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko