Skocz do zawartości

Zdjęcie

Spacer Farmera a utrata tłuszczu

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
PACO

PACO

    Learn From The Pain

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6347 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:RotterdamTerrorCorps
    • Staż [mies.]: 4 L

    Spacer farmera a utrata tłuszczu.





    Dodany obrazek

    Czym jest Spacer farmera ?
    Spacer farmera czyli zadanie typowo z działki Strong man Polega na przejściu pewnego dystansu z ciężarem jako utrudnieniem. Ciężar nie może przez cały odcinek dotknąć ziemi.
    Najczęściej używa się dużych hantli czy nawet różnego rodzaju obciążeń.

    Istnieją różne sposoby noszenia ciężarów.Najczęściej używane trzy sposoby to:
    - Walizka cury,
    - Ciężar na ramionach,
    - Niesienie czegoś nad głową.

    Dodany obrazek

    Co ma Spacer farmera do zgubienia tłuszczu?
    Mówiąc prościej chodzi o farmerską utratę tłuszczu.Spacer posiada hybrydę dwuboju dzielącego się na trening metaboliczny (obciążenie) i bieg lub spacer zależnie od ciężaru.

    Dlaczego Spacery Farmera mają spalać tłuszcz skutecznie
    Każdy z treningów Spaceru Farmera opisywany w tym artykule jest skuteczny na spalanie tłuszczu i zwiększenie wolności organizmu z trzech powodów:

    1.Są to treningi wysokiej intensywności - W tych treningach używamy wielkich ładunków/ciężarów które zmuszą cie do ciężkiej pracy przy każdym ruchu masy. Duże obciążenia równają się wielkiej intensywności.
    Im wyższe natężenie intensywności , tym większy wpływ metaboliczny.

    2.W tym treningu pracuje całe ciało - Podczas tego ćwiczenia nasze ciało musi : podnieść ciężar , nie opuszczać go do ziemi , truchtać lub spacerować zależnie od ciężaru i nie tracić równowagi. Góra ciała jest zaangażowana w pchanie i ciągniecie ciężaru , a nogi odpowiadają za dystans z ciężarem " na plecach"

    3.3. Żądają przedłużonych powtarzanych wysiłków fizycznych - Każdy taki spacer minimalnie trwa 60 sekund . W ciągu jednej minuty całe ciało dostaje maksymalny wysiłek . I jest to kolejny wyznacznik ze ćwiczenie te diabelsko popędza nasz metabolizm ze względu na skutki EPOC.(Excess Post-Exercise Oxygen Consumption).

    Spacery Farmera dla utraty zbędnego tłuszczu

    Metaboliczny Spacer Farmera nr 1




    Metaboliczny Spacer Farmera nr 2




    Metaboliczny Spacer Farmera nr 3





    Kilka wskazówek trenera:


    - Używaj dużego ciężaru , tylko nie przesadzaj abyś nie padł po chwili,

    - Zwracaj uwagę na chwyt , nie męcz od razu zbytnio dłoni , możesz się wspomagać paskami.

    - Uważaj na przyczepność butów , oraz zwracaj uwagę na równowagę ciała,

    - Idź długimi krokami i przenoś ciężar jak najszybciej,

    - Ulepszaj treningi min: dodając obciążenia , dodając dystansu lub dodając intensywności.

    Dodany obrazek


    Pozdrawiam PACO
    Tmuscle.com
    • 1

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:







    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko