Skocz do zawartości

Zdjęcie

Słaby jak mucha

- - - - - slaby mucha

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
___KAMIL___

___KAMIL___

    Kazach(R)

  • Spamer ;)
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7096 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:się biorą dzieci???
    • Staż [mies.]: Sporo
    Witam
    Po 2.5 miechach przymuszonej przerwy dzisiaj pierwszy raz zaczołem ćwiczyć .
    Po założeniu 50kg na sztangę i zrobieniu kilka seri spociłem się jak świnia odłożyłem sztange i wróciłem do domu.
    Przed tą pauzą na serie jechałem 82kg i było ok.
    Jak widać strasznie spadłem z sił , kondycha też się kłania :-D %)

    Sam nie wiem co teraz robić , kumpel poradził mi żebym kupił oxandrolon lub winstrol i w tedy b.szybko wrócę do formy.
    Co o tym myślicie???
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57598 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Sam nie wiem co teraz robić , kumpel poradził mi żebym kupił oxandrolon lub winstrol i w tedy b.szybko wrócę do formy


    ehh, ludzie zmądrzejcie troche
    • 0

    #3
    Ridż

    Ridż

      Kosheck TEAM %)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4646 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kfd.pl
    • Staż [mies.]: 55
    wylej troche potu i bedzie ok
    • 0

    #4
    Mitrill

    Mitrill

      KFD to mój dom ;)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4450 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opolskie
    • Staż [mies.]: 7 lat

    Witam
    Po 2.5 miechach przymuszonej przerwy dzisiaj pierwszy raz zaczołem ćwiczyć .
    Po założeniu 50kg na sztangę i zrobieniu kilka seri spociłem się jak świnia odłożyłem sztange i wróciłem do domu.
    Przed tą pauzą na serie jechałem 82kg i było ok.
    Jak widać strasznie spadłem z sił , kondycha też się kłania %) :crying:

    Sam nie wiem co teraz robić , kumpel poradził mi żebym kupił oxandrolon lub winstrol i w tedy b.szybko wrócę do formy.
    Co o tym myślicie???


    Słuchaj dalej kumpla to zrobisz kariere..........normalne ze po przerwie jestes slabszy a pocisz sie bo jest upał......proste
    • 0

    #5
    Paul24333

    Paul24333

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2004 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Opolszczyzny
    • Staż [mies.]: średni
    po spadkach do formy wraca się bardzo szybko...
    więc nie czaruj tylko ćwicz
    • 0

    #6
    ___KAMIL___

    ___KAMIL___

      Kazach(R)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7096 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:się biorą dzieci???
    • Staż [mies.]: Sporo
    Te rade z oxą i winem nie potraktowałem poważnie , no mam nadzeję że szybko złapię formę.
    Najbardziej mnie wkuża ze miałem tylko 2.5 miecha przerwy a teraz muszę zaczynać jak by zupełnie na nowo
    • 0

    #7
    Ridż

    Ridż

      Kosheck TEAM %)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4646 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kfd.pl
    • Staż [mies.]: 55
    ja wczoraj musiałem ograniczyć serie na klate bo by mi pary nie stykło na trica ;/
    • 0

    #8
    T1MM

    T1MM

      FRWoWWiMpBC

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6021 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:zza węgła %)
    Ja ogolnie pary nie mam %) :crying:
    • 0

    #9
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat

    Ja ogolnie pary nie mam :crying: :-D

    Ja tez, nie lubie trojkatow %) .
    • 0

    #10
    Grudge

    Grudge

      moderator SW

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1449 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Biura...
    Ja na ten przykład w okresie wakacyjnym robie przerwę od siłowi i tylko robie lekkoatletykę i sw
    • 0

    #11
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    W taka pogode skozystaj z przykladu Grudge'a , jak sie ochłodzi wrocisz na siłke z wiekszym zapałem i apetytem.
    • 0

    #12
    BONEK

    BONEK

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 118 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: 8
    ja nie ćwiczyłem 3 tygodnie przez chorobe i po dwóch treningach na klate all wróciło do normy :)
    • 0

    #13
    zlukass

    zlukass

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPip
    • 1186 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kędzierzyn-Koźle
    daj sobie czasu...
    • 0

    #14
    ~Tomek

    ~Tomek

      zawodowy

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2226 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: -

    Te rade z oxą i winem nie potraktowałem poważnie

    Nie wykręcaj sie, jakby tak było to byś tego na forum nie napisał. Powiedz kumplowi niech troche poczyta na KFD, a ty sie bierz do roboty
    • 0

    #15
    ___KAMIL___

    ___KAMIL___

      Kazach(R)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7096 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:się biorą dzieci???
    • Staż [mies.]: Sporo

    Nie wykręcaj sie, jakby tak było to byś tego na forum nie napisał. Powiedz kumplowi niech troche poczyta na KFD, a ty sie bierz do roboty

    A skąd możesz wiedzieć jak jest na prawdę , może od kilku dni zajadam sobie oxandrolon i chciałem zbadać sprawę
    -a może kumpel mi tego wcale nie zaproponował tylko sam sobie to wymyśliłem
    -a może zadałem takie pytanie bo chciałem się dowiedzieć waszych opini.
    Wróżką nie jesteś wszystkiego wiedzieć nie moze
    • 0

    #16
    Hncus

    Hncus

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 538 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    sorry za off ale jak dla mnie to BAN ;)

    Edytowany przez Hncus, 21 lipiec 2007 - 08:26 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko