Skocz do zawartości

Zdjęcie

Słabsza przedtreningówka

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
wojtek96

wojtek96

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 292 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 26
    siemacie koksy,mam 16lat,staz 13 miechow,waga kolo 68kg,i jestem na lekkiej redukcji tak do 65kg,na samym poczatku bylo 70kg i jak to na redukcji i nizszych weglach czlowiek nie ma takiej mocy wiec chcialbym kupic jakas przedtreningowe,co byscie doradzili? pytam bo planuje za 3-4 miechy zaczac 1 cykl na mono i tu pytanie,czy to mono bedzie kopalo jesli wezme przed tym jakis booster? bo jesli przed mono wezme juz NO to boje sie ze 2 kontakt z kreatyna nie bedzie takim szokiem dla organizmu,dieta jes na 100%
    • 1

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    M E F I S T O

    M E F I S T O

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3030 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 0
    na pierwszy kontakt weź samo mono .

    na no boostery troche wcześnie .

    ew dorzuć samo aakg przed treningiem .
    • 0

    #3
    Albatros93

    Albatros93

      KFD to mój dom ;)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2011 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: N/T
    16 lat i ty nie masz kopa? :(
    Tydzień bez jedzenia i w takim wieku powinien być taki power że szok. Chyba że to wymówka żeby sięgać po proch.
    • 0

    #4
    wojtek96

    wojtek96

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 292 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 26
    albatros93 jesli mam ww 2g/kg,3x w tyg silownia,5xw tyg aeroby to odpowiedz sobie sam czy mam tyle sily co na ww 5g/kg bez aerobow...na redukcji czasami nie mam sily wiec pytam o jakas przedtreningowke,jesli masz nabijac posty jakimis zaczepkami to w innym temacie ok?
    • 1

    #5
    bingo2000

    bingo2000

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1697 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    jak nie masz kopa to kup trec caffeine 200+ i bierz 1-2 kaps przed tr B-)
    • 1

    #6
    M E F I S T O

    M E F I S T O

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3030 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 0
    równie dobrze możesz pić mocną kawe przed treningiem .
    • 0

    #7
    bingo2000

    bingo2000

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1697 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    kawa to syf

    chyba ze jakas mega orginalna + droga
    • 0

    #8
    Mr.Tom

    Mr.Tom

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 457 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    Od razu dostajesz ode mnie + za to że pytasz o słabszą przedtreningówkę na początek, a nie jak reszta łosi w twoim wieku szuka najmocniejszej.
    Może najpierw spróbuj AAKG od treca? Pompa powinna być fajna.
    Ewentualnie możesz na samego "kopa" spróbować kupić kofe i guaranę w tabletkach i dobrać dla siebie odpowiednią dawkę która cię fajnie pobudzi.

    Widzę że ktoś tu zazdrości + i już cię zminusował...
    Co za naród masz drugiego.
    • 1

    #9
    Awantura

    Awantura

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1078 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 36+SW
    SAW powinien być ok.
    • 0

    #10
    berestus

    berestus

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 268 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: łoj
    uważam że na pierwszy raz lepiej do mono dodać aakg (chocby trec hardcore) albo nitroII - jeśli chcesz stack.
    co do tego czy potem kreta będzie działać dobrze - oczywiście, że będzie, tylko zachowuj odpowiednie przerwy
    • 0

    #11
    Bassfreak

    Bassfreak

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6110 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    obadaj s.a.w trec-a
    • 0

    #12
    lewy25

    lewy25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 274 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:K-ów
    • Staż [mies.]: 15
    Najlepsze połączenie cm3 i saw znajomy na tym jechał power jest i siła elegancko idzie do przodu. Też myślę nad tym ale dopiero po roku treningów póki co siła mi idzie elegancko. A tak nawiasem jaki jest twój kierunek siła/ masa ? po co redukować z 68 na 65 ?

    Edytowany przez lewy25, 06 maj 2012 - 09:31 .

    • 0

    #13
    Outro

    Outro

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1280 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Paciakowo
    • Staż [mies.]: laik
    berestus- nitrobolonII nie jest 'słabszym' NO. %)

    Jak pisali, Saw. :)
    • 0

    #14
    Bassfreak

    Bassfreak

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6110 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk

    berestus- nitrobolonII nie jest 'słabszym' NO. %)



    TA , super mocna petarda %%) %%) %%)
    • 1

    #15
    lewy25

    lewy25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 274 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:K-ów
    • Staż [mies.]: 15
    Nitrobolon II to taki średniak jeśli ma staż 13 meichów może brać śmiało.
    • 0

    #16
    Bassfreak

    Bassfreak

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6110 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    średniak ? średniak to jest no xplode który i tak na mnie nie działa %-)
    • 0

    #17
    lewy25

    lewy25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 274 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:K-ów
    • Staż [mies.]: 15
    Ale na pierwszy kontakt z NO to taki średniak :D
    • 0

    #18
    Awantura

    Awantura

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1078 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 36+SW
    Nitrobolon spokojnie można brać na pierwszy kontakt.
    • 0

    #19
    wojtek96

    wojtek96

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 292 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 26
    dzieki za pomoc,wezme tego s.a.w treca ,pozdrowka
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko