Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skurcze mięśni

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
GYMAHOLIC

GYMAHOLIC

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1543 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Planeta FM
    • Staż [mies.]: lata
    Dzis na treningu brzucha złapał mnie skurcz w jego dolnej części. Ból był na tyle silny ze uniemożliwił prowadzenie kolejnych ćwiczeń.. Podobny problem miałem już z tricepsem i bicepsem, trwa to od kilku do kilkunastu minut i wszystko wraca do normy. Ktoś twierdził ze możliwą przyczyna jest brak wapnia w organizmie,czy to prawda? Co jeszcze moze być tego przyczyna?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Orso

    Orso

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 842 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 13 lat
    Przyczyną jest zbyt niski poziom wapnia we krwi, któremu często towarzyszy niedobór magnezu. Wapń bierze udział w procesach przekazywania impulsów nerwowych oraz warunkuje równowagę między procesami pobudzania i hamowania w korze mózgu. Zaburzenia jonowe zakłócają przebieg tych zjawisk.Jak zapobiegać niedoborom wapnia?
    Kluczową sprawą jest odpowiednia dieta, która zapewni organizmowi właściwą podaż wapnia.

    Oto lista produktów bogatych w wapń:
    • mleko pełne w proszku oraz zagęszczone niesłodzone,
    • sery dojrzewające podpuszczkowe: tylżycki, gouda, edamski,
    • sery topione, camembert,
    • ser twarogowo-owczy, czyli bryndza,
    • szprot wędzony, sardynki, łosoś,
    • czekolada mleczna,
    • soja,
    • orzeszki ziemne, orzechy włoskie, laskowe, pistacjowe, nasiona słonecznika, mak,
    • brokuły, szpinak, fasola, buraki, zielona pietruszka, rzeżucha,
    • żółtka jaj,
    • duże ilości chudego mleka.

    Pamiętaj też, aby w codziennej diecie ograniczać produkty zawierające kwas szczawiowy (szczaw, szpinak oraz rabarbar) lub kwas fitynowy (produkty zbożowe i strączkowe). Spożywane w większych ilościach, utrudniają wchłanianie wapnia w jelitach. Kup jakis preparat magnezowo potasowy np Aspargin,Pozdro
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko