Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skręty ze sztangą na barkach

* * * * * 2 głosów trening brzucha skrety sztanga barkach barki szostka weidera

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57329 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu:skośne wewnętrzne i zewnętrzne brzucha
    Mięśnie pomocnicze: czworoboczny lędźwi, lędźwiowy większy, biodrowo-żebrowy
    Stabilizatory: czworoboczny, równoległoboczny, naramienny

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Usiądź na ławce płaskiej. Umieść gryf za głową na górnej części czworobocznych łapiąc go szeroko nachwytem. Weź wdech i zacznij naprzemienne skręty tułowia, gdy dane ramię jest z przodu rób wydech, mięśnie pośladkowe powinny cały czas przylegać do ławki.

    Uwagi: Nie jest to ćwiczenie w którym używa się dużych ciężarów, wręcz przeciwnie. Ćwiczenie to możesz również wykonać na stojąco. Zacznij od pustego gryfu oraz od wolnego tempa wykonywania skrętów, zwiększając je podczas wykonywania serii. Serie możesz wykonywać do założonej ilości powtórzeń lub na czas, poszczególne serie mogą trwać nawet kilka minut.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko