Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skręty na twisterze wolnym / górnym / dolnym

* * * * * 1 głosów trening brzucha skrety twisterze wolnym gornym dolnym

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: skośne zewnętrzne i skośne wewnętrzne brzucha
    Mięśnie pomocnicze: lędźwiowy większy, czworoboczny lędźwi, biodrowo-żebrowy
    Stabilizatory: piersiowy większy, piersiowy mniejszy, naramienny akton przedni, czworoboczny część dolna, czworoboczny część środkowa, równoległoboczny, naramienny akton tylni, najszerszy grzbietu, długa głowa tricepsu, przywodziciele bioder

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Wejdź na obrotową platformę twistera, złap nachwytem rączki maszyny i zacznij wykonywać naprzemienne skręty biodrami. Podczas wykonywania ćwiczenia ramiona trzymaj nieruchomo.

    Uwagi: Serie możesz wykonywać do założonej ilości powtórzeń lub na czas, poszczególne serie mogą trwać nawet kilka minut. Ćwiczenie to możesz również wykonać na tzw. twisterze dolnym, który jest podobny do wolnego, ale ma regulację oporu oraz na tzw. twisterze górnym, który ma również regulację oporu, a podczas wykonywania ćwiczenia ustabilizowana jest dolna połowa ciała.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko