Jump to content

Photo

Skłony tułowia z oporem na maszynie siedząc

* * * * * 1 votes trening brzucha sklony tulowia oporem walek maszynie siedzac

  • Please log in to reply

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 posts
Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: proste brzucha
Mięśnie pomocnicze: skośne wewnętrzne i zewnętrzne brzucha
Stabilizatory: piersiowy większy, najszersze grzbietu, obły większy, naramienny akton tylni, długa głowa tricepsu, piszczelowy przedni

Dodany obrazek

Wykonanie: Usiądź w siedzisku maszyny, obejmij ramionami wałek maszyny, łokcie połóż na przeznaczonych do tego poduszkach (jeśli takowe są), zaprzyj nogi na wysokości kostek. Weź wdech i zacznij ruch polegający na skłonie tułowia, w momencie spięcia mięśni brzucha przytrzymaj chwilę zrób wydech i powoli kontrolując ciężar powróć do pozycji wyjściowej.

Uwagi: Ostrożnie dobieraj obciążenie. Na siłowniach możesz spotkać się z różnymi maszynami przeznaczoymi do wykonywania ćwiczenia, różniącymi się sposobem rozmieszczenia oporu. Podobne ćwiczenie możesz wykonać również w przypadku braku maszyny, siadając na ławce z oparciem tyłem do wyciągu górnego i robiąc skłony z linkami wyciągu trzymanymi na barkach.


Dodany obrazek



Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego: