Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skłony tułowia z oporem na maszynie siedząc

* * * * * 1 głosów trening brzucha sklony tulowia oporem walek maszynie siedzac

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57598 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: proste brzucha
    Mięśnie pomocnicze: skośne wewnętrzne i zewnętrzne brzucha
    Stabilizatory: piersiowy większy, najszersze grzbietu, obły większy, naramienny akton tylni, długa głowa tricepsu, piszczelowy przedni

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Usiądź w siedzisku maszyny, obejmij ramionami wałek maszyny, łokcie połóż na przeznaczonych do tego poduszkach (jeśli takowe są), zaprzyj nogi na wysokości kostek. Weź wdech i zacznij ruch polegający na skłonie tułowia, w momencie spięcia mięśni brzucha przytrzymaj chwilę zrób wydech i powoli kontrolując ciężar powróć do pozycji wyjściowej.

    Uwagi: Ostrożnie dobieraj obciążenie. Na siłowniach możesz spotkać się z różnymi maszynami przeznaczoymi do wykonywania ćwiczenia, różniącymi się sposobem rozmieszczenia oporu. Podobne ćwiczenie możesz wykonać również w przypadku braku maszyny, siadając na ławce z oparciem tyłem do wyciągu górnego i robiąc skłony z linkami wyciągu trzymanymi na barkach.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko