Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
seth®

seth®

    House M.D.

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5365 postów
  • Wiek: 7
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:London
    • Staż [mies.]: brak
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: mięśnie proste brzucha
    Mięśnie pomocnicze: skośne zewnętrzne i wewnętrzne brzucha, biodrowo-lędźwiowy, naprężacz powięzi szerokiej, czworogłowy prosty uda, krawiecki
    Stabilizatory: piszczelowy przedni

    Dodany obrazek

    Wykonanie:
    Usiądź na ławeczce rzymskiej, stopy zaprzyj pod poduszkami. Ręce trzymaj przy skroniach lub skrzyżuj na piersiach. Weź wdech i zacznij skłon tułowia , w momencie spięcia mięśni brzucha zrób wydech i powoli powróć do pozycji wyjściowej do momentu, gdy dotkniesz plecami i głową ławczeki jednocześnie robiąc wdech.

    Uwagi: W miarę wzrostu zaawansowania możesz użyć dodatkowego obciążenia (talerza trzymanego na piersiach) bądź zwiększyć skos ławeczki tzw. wysoka ławeczka rzymska. Kontroluj ruch podczas wykonywania ćwiczenia, aby minimalizować pracę mięśni pomocniczych. Aby zwiększyć zaangażowanie mięśni skośnych brzucha podczas ćwiczenia możesz naprzemiennie skręcać tułów w końcowej fazie ruchu.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko