Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skłony boczne ze sztangielką

- - - - - trening brzucha sklony boczne sztangielka

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
seth®

seth®

    House M.D.

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5365 postów
  • Wiek: 7
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:London
    • Staż [mies.]: brak
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: skośne wewnętrzne i zewnętrzne brzucha
    Mięśnie pomocnicze:czworoboczny lędźwi, lędźwiowy większy, biodrowo-żebrowy
    Stabilizatory: czworoboczny część dolna, czworoboczny cześć środkowa, dźwigacz łopatki, pośladkowy średni, pośladkowy mały

    Dodany obrazek

    Wykonanie:
    Ustaw stopy nieco szerzej niż szerokość barków, jedną ręką złap sztangielkę nachwytem, drugą umieść przy skroni. Weź wdech i wykonaj skłon tułowia w kierunku nieobciążonej ręki, w momencie maksymalnego spięcia mięśni skośnych brzucha zrób wydech i powróć do pozycji wyjściowej robiąc wdech, przekraczając nieco linię pionu tułowia.

    Uwagi: Ćwiczenie to możesz również wykonać za pomocą wyciągu dolnego, używając linki wyciągu dolnego zamiast sztangielki. Ostrożnie dobieraj ciężar.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 1

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko