Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skłony boczne na ławce

- - - - - trening brzucha sklony boczne lawce

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
seth®

seth®

    House M.D.

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5365 postów
  • Wiek: 8
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:London
    • Staż [mies.]: brak
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: skośne wewnętrzne i zewnętrzne brzucha
    Mięśnie pomocnicze:czworoboczny lędźwi, lędźwiowy większy, biodrowo-żebrowy
    Stabilizatory: pośladkowy średni, pośladkowy mały

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Połóż się bokiem na ławce skośne lub płaskiej, mającej poduszki do zablokowania nóg. Tułów powinien wystawać za ławkę. Ręce umieść przy skroniach lub skrzyżuj na piersiach. Weź wdech i zacznij skłon tułowia w górę, w momencie maskymalnego spięcia mięśni skośnych brzucha zrób wydech i powróć do pozycji wyjściowej, robiąc wdech.

    Uwagi: Podczas wykonywania ćwiczenia kontroluj każdą fazę ruchu, unikaj gwałtownych ruchów oraz schodź nieco poniżej linii tułowia. W przypadku braku poduszek do zablokowania nóg, możesz skorzystać z pomocy partnera treningowego, prosząc go o przytrzymanie nóg.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko