Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skąd tak niskie zapotrzebowanie kaloryczne?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ZaSporyGość

ZaSporyGość

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów

Witam forumowiczów.

Chciałbym się wam pożalić efekty mojego odchudzania. Mam 175cm wzrostu, obecnie ok.85kg, w pasie 89.
Codzienna aktywność jest zmienna,oprócz tego że chodzę na wydział 1,5km w jedną stronę, czasami też biegam, latem jeżdżę dużo na rowerze (co drugi dzień ok.30 km - bo lubię).

Chodzi o to, że realnie wychodzi mi bardzo niskie zapotrzebowanie kaloryczne by zacząć chudnąć. Czy to normalne  przy takiej wadze i wzroście?

Przy diecie 1800 kcal rozbite na 3 posiłki gdzie staram się wciskać dużo białka(około 80-90g) - bez ćwiczeń - waga stoi. Nie używam oleju, najczesciej jem jajka, płatki owsiane, mleko, ryż, mięso, warzywka, czasem parówki jakieś lepsiejsze jak nie chcę pichcić, czarny chleb, woda, herbata (nie piję słodzonego).

Raz próbowałem wgl. nie patrzeć na to co jem, w sensie olałem dietę, co drugi dzień naparzałem na rowerze jak wspominałem (w aplikacji wychodzi to prawie 1000kcal!), jadłem 3 posiłki + czasem jakieś ciastko, rurka, sok ale tylko jak ktoś poczęstuje - zwykły tryb życia i mimo to przybierałem na wadze?

Sam problem jest w tym że mam dość wymagające studia a przy diecie 1800kcal + ćwiczenia np. co drugi dzień po 500kcal po prostu nic mi się już nie chce, czuję się ospały, odczuwam znużenie i ciężko mi później zdawać egzaminy.
Problemem jest też to że siłą rzeczy nie jestem w stanie wcisnąć 2,5g białka/kg bo wtedy miałbym tak mało węgli że bym chyba z łóżka nie wstał ^^.

Wiem że cukier, ciśnienie, tętno mam OK. Jedyny mój błąd to że nigdy nie robiłem badania krwi pod względem hormonów :/
Dziwi mnie po prostu fakt że niektórzy ćwicząc zaczynają od np.2400kcal i waga spada a u mnie trzeba startować z tak niskiego poziom.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Mathev88

Mathev88

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: +36

    Każdy organizm jest inny. Kiedyś kolega, który chciał przybrać na wadze, startował z podobnej rozpiski do mojej. Trzymał michę miesiąc i ani kg w górę. Trzeba mu było wszystko podbić lekko do góry i ruszyło. A pomiarowo byliśmy praktycznie tacy sami. Jeżeli chodzi o senność, to ja obecnie usypiam, bo wleciało 200g owsianych w postaci omletu. Normalna sprawa. Przynajmniej w moim przypadku.

     

    Oblicz sobie zapotrzebowanie kcal, białko, węgle i tłuszcze. Masz kalkulatory na necie. Do tego ułóż sobie dietę i wrzuć tutaj. Dostaniesz pewnie uwagi co do tego, co można w niej zmienić, zacznij tak jeść i obserwuj się. Potem można coś dorzucać / redukować.

     

    Ja obecnie mam 2700kcal i mam 176cm i 89kg waga.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko