Skocz do zawartości

Zdjęcie

Siłownia dla pływaka

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Kserxes

Kserxes

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 85 postów
Witam. Mam 16 lat. Od 7 lat trenuje pływanie. 9 treningów tygodniowo. Wtorek, czwartek i sobote popoludniu mam wolną więc postanowiłem udać się na siłownie aby poprawić swoje wyniki. Jaka metoda treningowa będzie najlepsza dla pływaka. Powinienem chyba rozwijac wyrzymałosc siłową. Jak to zrobić? Jesli jestem w błędzie poprawcie mnie.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
jkb-

jkb-

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4199 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bartoszyce
    zacznij od fbw.

    http://www.kfd.pl/fu...-fbw-49877.html
    • 0

    #3
    Kserxes

    Kserxes

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 85 postów
    zapomnialem dodac ze cwicze juz jakies 3-4 miesiace zwyklym splitem. Jednak ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy nie znajde czegos lepszego dla siebie
    • 0

    #4
    Martinnn

    Martinnn

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1609 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    Też proponuję FBW .
    • 0

    #5
    Kserxes

    Kserxes

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 85 postów
    Moge prosic o jakies wytlumaczenie dlaczego wlasnie fbw?
    • 0

    #6
    Kserxes

    Kserxes

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 85 postów
    Jesli trening FBW to w jakim zakresie serii i powtorzen ( malo po 6-8 dla sily czy po 15 dla wytrzymalosci ? )
    • 0

    #7
    IMADŁO

    IMADŁO

      .

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 29092 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Dobrze ułożone FBW angażuje bardzo dużo mięśni na jednym treningu -ale z oczywiście odpowiednią objętością treningową.
    Moim zdaniem o wiele bardziej nadaje się pod uprawianie różnych dyscyplin sportowych niż zwykły trening dzielony.
    Nie głupia opcją było by również ACT -możliwość manipulowania ilością obwodów.
    • 0

    #8
    Kserxes

    Kserxes

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 85 postów
    Ok potem uloze sobie jakis plan fbw. Ile serii i powtorzen?
    • 0

    #9
    Kserxes

    Kserxes

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 85 postów
    Jakie beda glowne cwiczenia ktore musze miec w sowim planie?
    • 0

    #10
    jkb-

    jkb-

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4199 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bartoszyce
    http://www.kfd.pl/fu...-fbw-49877.html - wszystko jest napisane.

    Bazuj przede wszystkim na ćwiczeniach wielostawowych takich jak martwy ciąg, przysiad, wiosłowanie, różnego rodzaju wyciskania.
    • 0

    #11
    Kserxes

    Kserxes

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 85 postów
    Czytalem ten temat jednak zastanawiam sie jaka ilosc serii i powtorzen bedzie nalepsza dla plywaka. Plywam glownie 100 i 200 delfinem jesli ktos sie zna prosze o pomoc
    • 0

    #12
    jkb-

    jkb-

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4199 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bartoszyce
    Rób standardowo 3 serie - duże partie, 2 serie - małe, ilość powtórzeń w zakresie 12-10.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko