Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silnik 2.2dCI

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
fur1ous

fur1ous

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 551 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: rośnie
    jezeli sie sugerujesz testami i rankingami to powodzenia :D bzdura to sa wlasnie te rankingi... jezeli cos takiego w ogole napisales tzn, ze nie bardzo masz obycie z motoryzacja i samochodami...
    • 0

    #22
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16
    Rankingi to nie żadna bzdura, tylko trzeba je interpretować na swój sposób. Nie oddają one tak naprawde jakość auta. Np. wiadomo że w niemczech VW i Ford to głównie auta służbowe, do dojazdów do pracy. Robią ogromne przebiegi i nie są za bardzo zadbane, więc wiadomo ze będą stosunkowo nisko mimo że tak naprawdę to dobre konstrukcje pod ogólnym względem.

    O ile raporty konsumenckie to totalna bzdura, o tyle te polegające na przeglądach itp są w miarę wiarygodne i mają swoje odbicie wśród rzeczywistości. Wiem bo sprowadzam auta. Radze tez czasem pogadać jak będziecie na przeglądzie z jakimś ogarniętym kolesiem ;) Zresztą zobaczcie sobie ceny skoro 5 latnią lagune z dieslem można kupic za 20 tyś a konkurencja kosztuje 50 % więcej ..

    Zresztą z alfaholikami nie gadam bo oni mają obsesje na punkcie tych aut, mimo ze co 20 tyś będzie wymianiał przednie zawieszenie to i tak powie że to najlepsze auto na świecie a vw to szit. Każdy jest głupi tylko oni maja racje. Każdy test to bzdura. Każdy ranking to bzdura, tylko oni sa nie omylni, mimo ze utrzymanie auta kosztuje ich więcej niz paliwo.

    Edytowany przez ElDario, 18 grudzień 2011 - 20:49 .

    • 0

    #23
    fur1ous

    fur1ous

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 551 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: rośnie
    nikt ci nie każe rozmawiać a alfaholikami... ale ciekaw jestem tego stwierdzenia, że utrzymanie alfy jest drozsze niz koszty paliwa... :) od 5 lat jezdze alfami i dziwnym trafem tak nie jest... no, ale przeciez ci co nie jezdza danym autem i tak wiecej wiedza o nim niz sam wlasciciel ;d taka mentalnosc Polakow...
    • 0

    #24
    mlody2006

    mlody2006

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 373 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Zresztą z alfaholikami nie gadam bo oni mają obsesje na punkcie tych aut, mimo ze co 20 tyś będzie wymianiał przednie zawieszenie to i tak powie że to najlepsze auto na świecie a vw to szit. Każdy jest głupi tylko oni maja racje. Każdy test to bzdura. Każdy ranking to bzdura, tylko oni sa nie omylni, mimo ze utrzymanie auta kosztuje ich więcej niz paliwo.

    To nie on przypadkiem pisał,że co 19tyś. wymienia przedni zawias?
    • 0

    #25
    fur1ous

    fur1ous

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 551 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: rośnie
    gorne wahacze... ale zawsze jest dobrze uogolnic do calej przedniej zawiechy... chyba, ze dla was to to samo ;d
    • 0

    #26
    Apocalypto

    Apocalypto

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 318 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 23

    No kolego no pomysl moze o zmianie zawodu. Chyba nie mamy o czym dyskutować bo podejrzewam ze twoja wiedza na temat motoryzacji jest skrajnie okrojona i nie potrafiłbyś rozróżnić popmpy vp, pompowtryskiwaczy i cr.


    Wow co ty możesz wiedzieć o moim zawodzie %) Znafco naczytałeś się o dci w necie i powtarzasz bzdety i zapewne jesteś szczęśliwym posiadaczem auta grupy vag %) A z autami to masz do czynienia tyle co użytkując auta w firmie i rodziców %) I o wiedzy to ty nie masz co ze mną dyskutować


    podzielam zdanie ElDario odnośnie tego 2.2 dci
    silniczek jest w miarę ok do póki nic się w nim nie dzieje ale jak juz zacznie... turbina a nawet i są dwie w tych nowszych, dalej wtryski które potrafią przyprawic o siwe włosy kiedy dojdzie do ich wymiany, no i jeszcze ten nieszcześliwy filter FAP.

    Jak się nie nic nie dzieje to każdy silnik jest ok później to już złom i nie wart uwagi.Zaznaczam że większość opinii jaka jest o silnikach to albo nie trafiony zakup albo zakatowanie auta po przez olewanie.Fapy w tych silnikach były od 2005r ;) I chyba nie wiesz o czym piszesz dwie turbiny skąd to wytrzasnąłeś %)

    Jeżeli ktoś nie umie eksploatowac diesla to nie ma się co dziwić, że padają turbiny. Wszystko zależy od użytkowania takiego silnika. Najlepsze jest to, że większość ludzi jest uprzedzona do silników renault, bo przecież francuz to musi się psuć, lepiej adorować tdi VW, którego współczesne silniki do najmniej awaryjnych nie należą. Szkoda, ze nie słyszeliście historii o rozkraczających się na środku skrzyżowania audi albo VW, zamiast tak adorowac wszystko co szwabskie, kierowalibyście się zdrowym rozsądkiem. Dobremu i rozsądnemu kierowcy nie zdarzają się w/w sytuacje, nawet w samochodach napędzanych silnikami renault... TDI VW katowane w firmie przez mających w dupie samochód kierowców padłyby po tym samym czasie.

    Ładnie to ująłeś :ziober: i tak jak już pisałem dużo zależy od dobrego zakupu a później od dbania o auto.

    chłopaki... bądźmy szczerzy... w dzisiejszych czasach WSZYSTKIE marki są tak samo awaryjne... przecież europejscy producenci aut nie mają np. swojej elektroniki... wszędzie jest Bosch, Siemens czasem tez Magneti Marelli... nie wiem nad czym się tu rozwodzić... wiadomo, że jak sie DBA tak sie MA.... świetnym przykładem tego jest np moja Alfa 156 2.4JTD... gdzie wbrew ogólnej opinii, że alfy się sypią moja na przekór od ponad 2,5roku jeździ niemalże bezawaryjnie... (drobne usterki się zdarzały, ale to oczywista oczywistość w 8 letnim aucie)... jak dla mnie wszystkie auta są takie same jeżeli chodzi o usterkowość... to jak będą nam służyły zależy w głównej mierze od nas samych... dla mnie ludzie powielający mity o awaryjności danych marek/modeli są wyjątkowo żałośni... szczególnie, że w 99% takich przypadków nie mieli do czynienia z danym autem... ale "znawce" trzeba rżnąć w necie.... :dymaj: :dymaj: :dymaj: :dymaj:


    Nie tylko nissan ma silniki renault ale i volvo tak samo jak renault miało silniki renault ;) jak i cytryna i peugeot.I jestem ciekaw opinii użytkowników nowych meśków które będa jeździć na częściach/silnikach renault :-)
    A "znaFców" w necie nie brakuje %%)

    To po co rankingi i testy skoro kazdy samochod jest tak samo awaryjny? -bzdura kompletna.

    Po to aby promować swoje auta %) i zależy kto testy robi bo w każdym inne auta są na pierwszym miejscu %)

    O ile raporty konsumenckie to totalna bzdura, o tyle te polegające na przeglądach itp są w miarę wiarygodne i mają swoje odbicie wśród rzeczywistości. Wiem bo sprowadzam auta. Radze tez czasem pogadać jak będziecie na przeglądzie z jakimś ogarniętym kolesiem ;) Zresztą zobaczcie sobie ceny skoro 5 latnią lagune z dieslem można kupic za 20 tyś a konkurencja kosztuje 50 % więcej ..

    Zresztą z alfaholikami nie gadam bo oni mają obsesje na punkcie tych aut, mimo ze co 20 tyś będzie wymianiał przednie zawieszenie to i tak powie że to najlepsze auto na świecie a vw to szit. Każdy jest głupi tylko oni maja racje. Każdy test to bzdura. Każdy ranking to bzdura, tylko oni sa nie omylni, mimo ze utrzymanie auta kosztuje ich więcej niz paliwo.


    Wolę kupić 5 letnią dobrze wypasioną lagunę niż dać 50% więcej za biednego vw %%)

    Bo vw to taki sam szit jak i każde auto ale dalej będę użytkował renault bo pod względem komfort,eksploatacja-cena grpa vag nie ma porównania :-)

    P.S.
    Każdy będzie bronił tego czym jeździ bo przecież nie powie że szit,to będzie na szkodę jak kiedyś przyjdzie sprzedać %)
    Dodam że nie użytkuję 2.2dci bo życie jest zbyt krótkie aby jeździć dizlem %%)
    • 0

    #27
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Po to aby promować swoje auta %) i zależy kto testy robi bo w każdym inne auta są na pierwszym miejscu %)


    Wytłumacz mi jaka jest zależność między TUW oraz ADAC a VW AG, BMW, Daimler AG ?

    Wow co ty możesz wiedzieć o moim zawodzie %) Znafco naczytałeś się o dci w necie i powtarzasz bzdety i zapewne jesteś szczęśliwym posiadaczem auta grupy vag %) A z autami to masz do czynienia tyle co użytkując auta w firmie i rodziców %) I o wiedzy to ty nie masz co ze mną dyskutować

    No raczej nie ma co dyskutować z gościem który zarznął silnik w 100 tyś. W necie opinie są tak podzielone że nie warto ich czytać. Nigdy się nimi nie kieruje bo są to na ogół tylko skrajne opinie właścicieli zachwyconych swoimi autami, albo wkur ... którzy je dogłębnie krytykują.

    Nie tylko nissan ma silniki renault ale i volvo tak samo jak renault miało silniki renault ;) jak i cytryna i peugeot.I jestem ciekaw opinii użytkowników nowych meśków które będa jeździć na częściach/silnikach renault :-)
    A "znaFców" w necie nie brakuje %%)

    A wiesz o tym że w chinach są fabryki które w jeden dzień produkują adidasa, w drugi pume, a trzeci szit na rynek dla ruskich ?
    • 0

    #28
    nogard

    nogard

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 20 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:FSW / NL
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Fapy w tych silnikach były od 2005r ;) I chyba nie wiesz o czym piszesz dwie turbiny skąd to wytrzasnąłeś %)


    w tym konkretnym modelu były montowane silniki diesla z jedną turminą ale mówiąc ogólnie 2.2 dci są też z dwoma turminami i oto mi własnie chodziło ;)
    • 0

    #29
    brtt

    brtt

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1585 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Moze zamknijmy ten temat, bo znow sie robi wojna vw kontra francuzy...

    Edytowany przez brtt, 19 grudzień 2011 - 15:48 .

    • 0

    #30
    Apocalypto

    Apocalypto

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 318 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 23

    No raczej nie ma co dyskutować z gościem który zarznął silnik w 100 tyś. W necie opinie są tak podzielone że nie warto ich czytać. Nigdy się nimi nie kieruje bo są to na ogół tylko skrajne opinie właścicieli zachwyconych swoimi autami, albo wkur ... którzy je dogłębnie krytykują.

    A wiesz o tym że w chinach są fabryki które w jeden dzień produkują adidasa, w drugi pume, a trzeci szit na rynek dla ruskich ?

    Gdzie napisałem że go zarżnąłem?? to że nie wytrzymał 100tys to wina szitowych części i całość naprawy pokrył vw.Potem szybko poszedł do żyda %)
    Radzę poszukać na necie jak to vw potrafi obliczyć żywotność części na 150tyś %) a dlaczego bo po takim czasie albo mija gwarancja ze względu na czas bądź ilość przejechanych kilometrów.
    A skoro nie warto czytać opinii z neta to twoja jak i moja opinia jest g... warta %) także nie spinaj pośladów bo żyłka pęknie %)
    co mają producenci odzieży/obuwia do motoryzacji? %)
    • 0

    #31
    fur1ous

    fur1ous

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 551 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: rośnie
    vwszrot.pl mozna sie posmiac :)
    • 0

    #32
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16
    Fakt, z kolesia który jest totalnym debilem.
    • 0

    #33
    fur1ous

    fur1ous

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 551 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: rośnie
    widze, ze kierowca auta z grupy vag ;d
    • 0

    #34
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16
    Stary co co debil wydaje na naprawy wiecej niz auto jest warte ? Ma silnik 2.0 TDI z 2005r. , juz w 2006 r trąbiono o tym że te silniki są wadliwe, wiec kazdy kto ogarniety to upchnoł ten badziew.

    PS jeżdże kilkoma autami.
    • 0

    #35
    fur1ous

    fur1ous

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 551 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: rośnie
    facet byl po prostu zaslepiony mitem o bezawaryjnosci vw, ktory jest gleboko zakorzeniony wsrod Polakow... a ze mial stosunkowo mlode auto i kase to chcial wszystko robic przez ASO... szkoda tylko, ze to byl jeden wielki blad ;d

    ps. zrobilismy jeden wielki OT... ale tak to bywa przy tematach zwiazanych z motoryzacja ;d
    • 0

    #36
    LeBron#6

    LeBron#6

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 104 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Golf 5 Passat B6 itd.. wszystko co było na dwulitrowej jednostce się psuło. A dlaczego.? Bo VW chciał na siłę wprowadzić nowy silnik co im nie wyszło. Następnie na szybko wprowadzili Passata CC i Golfa 6 nowa konstrukcja silnika i wtryski Common Rail i jak na razie się nie słyszy aby Golf 6, Passat B6 Lift, T5 lift czy Crafter był awaryjny.
    • 0

    #37
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16
    Tak to już jest jak za robienia samochodów biorą się księgowi i ekolodzy :dymaj:
    • 0

    #38
    brtt

    brtt

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1585 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Tu narzekaja na vw, tam na japonce, a jeszcze gdzie indziej na francuzy i alfy. No nic pozostaje jezdzic rowerem lub lada ;/
    • 0

    #39
    fur1ous

    fur1ous

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 551 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: rośnie
    z buta trzeba zaiwaniac... dla zdrowia;d
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko